diamond Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 Subarowicze Pięć 5-cy temu wymieniłem rozciekłe SLSy w swoim Foresterze MY06 na zamienniki bez samo poziomu( Amory OYODO sprężyny Lesjofors). Natomiast przy tej okazji nie wymieniłem gum na których osadzone są sprężyny i czasem strasznie dokuczają nieprzyjemnym skrzeczeniem a leciwe są jak stwierdził mój mechanik . Ma ktoś jakiś numer katalogowy lub jakiś inny patent na rozwiązanie problemu? Na portalach nie znalazłem żadnych zamienników ani oryginalnych, a hurtowniach nikt nic nie wie. Z góry dzięki za pomoc d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb_ek Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 U mnie tak skrzypiały tuleje (gumy) mocowania stabilizatora tylnego. Wystarczy co jakiś czas prysnąć smarem np. molibdenowym. A na dłuższą metę to owinąłem stabilizator w newralgicznym miejscu na odcinku 3 cm taśmą teflonową taką do uszczelniania gwintów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kastor Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 To niewiele da przerabiałem to i w końcu wymieniłem tuleje na mocowaniu stabilizatora tylnego. w serwisie zapłaciłem za tuleje 22 zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted February 29, 2016 Author Share Posted February 29, 2016 Jeszcze nie rozwiązałem problemu, zakupiłem gumy które wchodzą pod dolną część sprężyny, ale chętnie rozważę wasze sugestie .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fagasso Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 mam to samo z prawej strony jak wymieniałem amortyzatory na bez samopoziomu jedna guma była naciągnięta przez wyciekający olej i niestety też mi skrzypi teraz trochę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted March 20, 2016 Author Share Posted March 20, 2016 U mnie zgrzyta nawet przy ruszaniu. Gumy dystansowe zakupiłem w serwisie i jeszcze jeżdżą pod siedzeniem... Trochę to wkurza podczas jazdy, natomiast przy większym obciążeniu jest to mniej dokuczliwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted April 27, 2016 Author Share Posted April 27, 2016 Pora rozprawić się z problemem Dzieki za sugestie i podpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted June 27, 2016 Author Share Posted June 27, 2016 (edited) Temat rozkminiony i zamknięty. Powodem skrzeczenia był zatarty amortyzator. Coś się dostało do środka i dostał luz oraz zatracił swoją płynność. Wymieniono same amory, sprężyny są ok Edited June 27, 2016 by diamond Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubabb Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 bo trzeba oslony trytytka mocowac zeby sie syf nie dostrawal a czesto skrzecza odboje nałożone na amor Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted June 30, 2016 Author Share Posted June 30, 2016 Wyraźnie amortyzator wewnątrz skrzeczał, i zacinał się. Pracował na pół gwizdka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now