Jump to content

Problem z popękanymi Xenonami !!!


Marcin Jabrzyk
 Share

Recommended Posts

Mam to samo w Forku -  prawy klosz jest popękany w całej górnej części i w sumie z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej... Konstrukcja lamp jest 'chyba' taka sama w obu modelach i jeśli chciałbyś wymienić sam klosz to trzeba rozklejać całą lampę... 

Sam myślałem o kupnie zwykłej lampy (nie wiem czy w Legacy też występowały wersje bez ksnonów) i przełożenia całości (w sensie obudowy lampy ze szkłem) ale jak porównywałem obie wersje ta są drobne różnice w budowie wnętrza niestety. Jeśli sytuacja się jeszcze pogorszy to będe próbował przeklejać samą szybkę.

Link to comment
Share on other sites

Szkło lampy do legacy powinno pasować z Anglika, a lampa używana jest znacznie tańsza niż wersja EU. Z tego co się orientuję to różnica jest jedynie w przysłonie żarówki załamującej strumień światła w drugą stronę.Lampa do anglika to ok. 300 PLN, zastanawiam się jeszcze czy Xenon i H1/H7 po za innym źródłem światła (żarnik, auto-poziomowanie...) nie miały takich samych szyb do reflektora i nie musisz szukać do xenona tylko z H7/1 też powinna pasować (pewności nie mam tylko takie przypuszczenia). Biorąc pod uwagę fakt, że xenon wytwarza mniej ciepła to materiał na szyby lampy technologicznie byłby niezasadny i powinien być xenon = H7.

------------------------------

Jednak szkoło Xenon różni się od H7. Xenon ma miejsce na spryskiwacze ale anglik powinien pasować 

Edited by Allfex
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...