Skocz do zawartości

Adekwatność instrukcji XV do stanu rzeczywistego


FanSub

Rekomendowane odpowiedzi

Z uwagi na zamknięcie zainicjowanego przeze mnie tematu ("Faktyczny poziom oleju silnikowego") w mojej ocenie "niezbyt" słusznie, proszę Administratora lub Szanowne Koleżeństwo o informację, czy w Waszych instrukcjach obsługi na stronie (rozdziale) 11-16, rysunek uchwytu miarki wraz z ideogramem jest tożsamy z miarkami w Waszych autach. Bo w moim egzemplarzu NIE ! Miarka mojego XV jest w formie koła, beż żadnego ideogramu, co daje prawdopodobieństwo prawidłowości odczytu na poziomie 50% (czy też prawdopodobieństwo złego odczytu na tym samym poziomie). Wyrażam też nadzieję, że tym razem wątek nie zostanie zamknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam Diesla, jak ma to sens, to wkleję zdjęcie miarki i instrukcji, bo właśnie idę do garażu sprawdzić stan oleju. Wczoraj po 8 tys. od wymiany musiałem zrobić dolewkę ok. 0.4-0,5l. Teraz jest na full

 

Edit:

ihost_1448702982__img_2497m.jpg

 

ihost_1448702921__img_2495m.jpg

 

ihost_1448703040__img_2498m.jpg

 

ihost_1448703066__img_2499m.jpg

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andnai, są dwie możliwe pozycje co 180 stopni. Po dwóch stronach miarki stwierdza się 2 różne poziomy oleju. Zatem cały czas istnieje problem ze zidentyfikowaniem faktycznego, prawidłowego poziomu oleju silnikowego. Gdyby miarka zastosowana w samochodzie byłaby zgodna z tą, o której stanowi instrukcja, to problem nie istniałby, bowiem instrukcja wskazuje na prawidłowe umiejscowienie ideogramu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Po dwóch stronach miarki stwierdza się 2 różne poziomy oleju. Zatem cały czas istnieje problem ze zidentyfikowaniem faktycznego, prawidłowego poziomu oleju silnikowego.

Taki problem nie istnieje.

Instrukcja opisuje na wspomnianej stronie 11-16 w punkcie 5, ze nalezy sprawdzic poziom oleju po obydwu stronach bagnetu i faktyczny stan oleju ocenic na podstawie nizszego z obydwu wskazan. (trzecie zdjecie w poscie Kolegi Christoph)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast pkt 5 polskiej instrukcji brzmi następująco:

 

Ponownie wyciągnąć wskaźnik poziomu oleju i sprawdzić na nim poziom oleju. Jeżeli poziom oleju znajduje się poniżej znaku niskiego poziomu, konieczne jest uzupełnienie oleju do znaku pełnego poziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FanSub:

 

Taki tekst jaki zacytowales, jest w niemieckiej instrukcji na stronie 11-17, rowniez w punkcie 5, ale dotyczy silnika diesla.

Tam tez  zamieszczony jest rysunek bagnetu z innym uchwytem (z uznaczeniem kierunku).

 

To z kolei widac na czwartym zdjeciu w poscie Kolegi Christoph.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...