FanSub Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Z uwagi na zamknięcie zainicjowanego przeze mnie tematu ("Faktyczny poziom oleju silnikowego") w mojej ocenie "niezbyt" słusznie, proszę Administratora lub Szanowne Koleżeństwo o informację, czy w Waszych instrukcjach obsługi na stronie (rozdziale) 11-16, rysunek uchwytu miarki wraz z ideogramem jest tożsamy z miarkami w Waszych autach. Bo w moim egzemplarzu NIE ! Miarka mojego XV jest w formie koła, beż żadnego ideogramu, co daje prawdopodobieństwo prawidłowości odczytu na poziomie 50% (czy też prawdopodobieństwo złego odczytu na tym samym poziomie). Wyrażam też nadzieję, że tym razem wątek nie zostanie zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 chetnie bym pomógl ale w chwili obecnej jestem bez xv'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) A ja mam Diesla, jak ma to sens, to wkleję zdjęcie miarki i instrukcji, bo właśnie idę do garażu sprawdzić stan oleju. Wczoraj po 8 tys. od wymiany musiałem zrobić dolewkę ok. 0.4-0,5l. Teraz jest na full Edit: Edytowane 28 Listopada 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andnal Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 FanSub masz rację, w moim XV też jest uchwyt okrągły, inny niż w książce. Tylko myślę, że pomiar będzie zawsze prawidłowy, zauważ że nie włożysz bagnetu jak nie będzie w odpowiedniej pozycji, chyba że z dużą siłą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Andnai, są dwie możliwe pozycje co 180 stopni. Po dwóch stronach miarki stwierdza się 2 różne poziomy oleju. Zatem cały czas istnieje problem ze zidentyfikowaniem faktycznego, prawidłowego poziomu oleju silnikowego. Gdyby miarka zastosowana w samochodzie byłaby zgodna z tą, o której stanowi instrukcja, to problem nie istniałby, bowiem instrukcja wskazuje na prawidłowe umiejscowienie ideogramu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SX4ever Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Po dwóch stronach miarki stwierdza się 2 różne poziomy oleju. Zatem cały czas istnieje problem ze zidentyfikowaniem faktycznego, prawidłowego poziomu oleju silnikowego. Taki problem nie istnieje. Instrukcja opisuje na wspomnianej stronie 11-16 w punkcie 5, ze nalezy sprawdzic poziom oleju po obydwu stronach bagnetu i faktyczny stan oleju ocenic na podstawie nizszego z obydwu wskazan. (trzecie zdjecie w poscie Kolegi Christoph) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Natomiast pkt 5 polskiej instrukcji brzmi następująco: Ponownie wyciągnąć wskaźnik poziomu oleju i sprawdzić na nim poziom oleju. Jeżeli poziom oleju znajduje się poniżej znaku niskiego poziomu, konieczne jest uzupełnienie oleju do znaku pełnego poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SX4ever Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 @FanSub: Taki tekst jaki zacytowales, jest w niemieckiej instrukcji na stronie 11-17, rowniez w punkcie 5, ale dotyczy silnika diesla. Tam tez zamieszczony jest rysunek bagnetu z innym uchwytem (z uznaczeniem kierunku). To z kolei widac na czwartym zdjeciu w poscie Kolegi Christoph. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Czyli polska instrukcja nie zawiera pełnej, jakże istotnej informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się