Skocz do zawartości

Skrzynia biegów bugeye


andrew 86

Rekomendowane odpowiedzi

Cześc wszystkim ! jestem nowym uzytkownikiem tego forum chociaz auto mam juz od 6 miesiacy . staralem sie  znalezc cos co mi pomoze z tematem ,   ale niestety  nie znalazlem . 

Padła  na 90% skrzynia , mega chrupie podczas jazdy z okolic skrzyni ,wiec bede ja zdejmowac w przyszlym tygodniu , ale chcialbym zrobic remap + wydech  i juz planowalem  wstawic cos mocniejszego i nieco krotszego  w miejsce oryginalnej skrzynki. Aby jezdzic mniej stresowo. Podobno pasuje od forka  + dyfer  tylni 4.11 i połoski przednie . czy to prawda ? Moc seria na co zwrocic uwage i czy duzo rzeźby jest ?  sprzeglo  bedzie pasowac? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia z Forka pasuje,sprzęgła również,rzeźby przy takim swapie praktycznie nie ma.Forki w wersjach turbo miały skrzynie i dyfry o przełożeniu 4,44 najczęściej.

Podaj numer swojej skrzyni to będzie można coś powiedzieć konkretniej,czy potrzebna sama skrzynia czy komplet z dyfrem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

numeru skrzyni jeszcze nie mam .  bo auto stoi na parkingu i jutro bedzie holowane na warsztat wiec za ok tydz bede znac numery skrzyni jak bedzie na podnosniku. wlasnie slyszalem ze skrzynia z forka jest lepsza . do miasta sie mecze nieco a w trasy jezdze rzadko. 

 

Ja mam z forestera xt i jakas tam mala rzeźba byla. Ale jest o wiele lepiej,przyjemniej przyjmuje biegi nie meczy sie tak.

podobno przy tej skrzynce auto  sie lepiej zbiera , prawie jak po chipie hehe prawda to ?  zalezy mi na elastycznosci oraz lepszej wytrzymalosci  . dzis gość mi mówił ze z wrxa 2005 juz jets mocniejsza i pasuje p&p, ale ciagle kusi mnie ten temat forka. podobno półośki przednie do wymiany bo zeby nie pasuja. postaram sie zdobyc numer skrzyni. ułatwi to sprawe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie od przebiegu a od wrzucania właściwie wbijania dwójki. Tak naprawdę to nic tam nie jest mocniejsze względem starszych skrzyń.

Jedynie type R miał 1,2,3 szerszą o 2 mm. W skrzyni 5MT nie ma miejsca :(

Jedynie inny moduł zęba poprawia wytrzymałość jak np. w type R  czy przełożenie 4.44 lub moduł i kształt zęba jak w PPG czy KAPS - są zęby proste. 

O tym że skrzynie od WRX są mocniejsze niż GT to jakaś zmora tego forum.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy jak się je traktuje,u mnie w bugu przy 180tys.były tylko do wymiany dwa łozyska w dupce i profilaktycznie wymieniłem dwa łożyska na przekładni głównej i hula dalej,w prawdzie już nie umnie ,ale u kuzyna który kupił odemnie ten samochód i dodam jeszcze że silnik nie otwierany przy tym przebiegu nie brał oleju od wymiany do wymiany(10tys)....bez żadnej dolewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...