andrew 86 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Cześc wszystkim ! jestem nowym uzytkownikiem tego forum chociaz auto mam juz od 6 miesiacy . staralem sie znalezc cos co mi pomoze z tematem , ale niestety nie znalazlem . Padła na 90% skrzynia , mega chrupie podczas jazdy z okolic skrzyni ,wiec bede ja zdejmowac w przyszlym tygodniu , ale chcialbym zrobic remap + wydech i juz planowalem wstawic cos mocniejszego i nieco krotszego w miejsce oryginalnej skrzynki. Aby jezdzic mniej stresowo. Podobno pasuje od forka + dyfer tylni 4.11 i połoski przednie . czy to prawda ? Moc seria na co zwrocic uwage i czy duzo rzeźby jest ? sprzeglo bedzie pasowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Skrzynia z Forka pasuje,sprzęgła również,rzeźby przy takim swapie praktycznie nie ma.Forki w wersjach turbo miały skrzynie i dyfry o przełożeniu 4,44 najczęściej. Podaj numer swojej skrzyni to będzie można coś powiedzieć konkretniej,czy potrzebna sama skrzynia czy komplet z dyfrem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Ja mam z forestera xt i jakas tam mala rzeźba byla. Ale jest o wiele lepiej,przyjemniej przyjmuje biegi nie meczy sie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Mogą być różnice w przegubach wewnętrznych pomiędzy rocznikami,zależy od rocznika posiadanego auta i z którego rocznika Forka będzie kupiona skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew 86 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 numeru skrzyni jeszcze nie mam . bo auto stoi na parkingu i jutro bedzie holowane na warsztat wiec za ok tydz bede znac numery skrzyni jak bedzie na podnosniku. wlasnie slyszalem ze skrzynia z forka jest lepsza . do miasta sie mecze nieco a w trasy jezdze rzadko. Ja mam z forestera xt i jakas tam mala rzeźba byla. Ale jest o wiele lepiej,przyjemniej przyjmuje biegi nie meczy sie tak. podobno przy tej skrzynce auto sie lepiej zbiera , prawie jak po chipie hehe prawda to ? zalezy mi na elastycznosci oraz lepszej wytrzymalosci . dzis gość mi mówił ze z wrxa 2005 juz jets mocniejsza i pasuje p&p, ale ciagle kusi mnie ten temat forka. podobno półośki przednie do wymiany bo zeby nie pasuja. postaram sie zdobyc numer skrzyni. ułatwi to sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad0101 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 ja mam wrx 05rok to podobno jest trochu poprawiona tzn podobna do howka? nie wiem ale przebieg ma 60k to duzo ci nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew 86 Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 ja mam 110 tys mam dwoch znajomych co mieli bugeye i dowm poleciala skrzynia i drugie biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Nie od przebiegu a od wrzucania właściwie wbijania dwójki. Tak naprawdę to nic tam nie jest mocniejsze względem starszych skrzyń. Jedynie type R miał 1,2,3 szerszą o 2 mm. W skrzyni 5MT nie ma miejsca Jedynie inny moduł zęba poprawia wytrzymałość jak np. w type R czy przełożenie 4.44 lub moduł i kształt zęba jak w PPG czy KAPS - są zęby proste. O tym że skrzynie od WRX są mocniejsze niż GT to jakaś zmora tego forum. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad0101 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 to jest czy nie ma roznicy w wytrzymalosci miedzy skrzynia 01-04rok a w 05roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Dla mnie żadnej. W serii ty757 poprawili dostęp do uszczelniaczy - nie trzeba juz odkręcać słoneczka aby go zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew 86 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 skrzynia zdjeta,sprzeglo do roboty numer skrzyni to ty754vn2aa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Tam znajdziesz przełożenia swojej skrzyni. http://www.gearhack.com/Forums/Automotive/Subaru_Transmission_Chart.files.hidden/Transmission%20ID%20Chart_Public.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 wszystko zależy jak się je traktuje,u mnie w bugu przy 180tys.były tylko do wymiany dwa łozyska w dupce i profilaktycznie wymieniłem dwa łożyska na przekładni głównej i hula dalej,w prawdzie już nie umnie ,ale u kuzyna który kupił odemnie ten samochód i dodam jeszcze że silnik nie otwierany przy tym przebiegu nie brał oleju od wymiany do wymiany(10tys)....bez żadnej dolewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew 86 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 ja jezdze spokojnie ale kto to wie jak ktos jezdzil wczesniej. mi szkoda auta na pojezdzawki , track daye itp u mnie kompresja wyszla 12 na kazdym cylindrze a olej to millers 10w60 i dolewam kolo 1l miedzy wymianami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się