andrew 86 Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Cześc wszystkim ! jestem nowym uzytkownikiem tego forum chociaz auto mam juz od 6 miesiacy . staralem sie znalezc cos co mi pomoze z tematem , ale niestety nie znalazlem . Padła na 90% skrzynia , mega chrupie podczas jazdy z okolic skrzyni ,wiec bede ja zdejmowac w przyszlym tygodniu , ale chcialbym zrobic remap + wydech i juz planowalem wstawic cos mocniejszego i nieco krotszego w miejsce oryginalnej skrzynki. Aby jezdzic mniej stresowo. Podobno pasuje od forka + dyfer tylni 4.11 i połoski przednie . czy to prawda ? Moc seria na co zwrocic uwage i czy duzo rzeźby jest ? sprzeglo bedzie pasowac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Skrzynia z Forka pasuje,sprzęgła również,rzeźby przy takim swapie praktycznie nie ma.Forki w wersjach turbo miały skrzynie i dyfry o przełożeniu 4,44 najczęściej. Podaj numer swojej skrzyni to będzie można coś powiedzieć konkretniej,czy potrzebna sama skrzynia czy komplet z dyfrem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulczyk Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Ja mam z forestera xt i jakas tam mala rzeźba byla. Ale jest o wiele lepiej,przyjemniej przyjmuje biegi nie meczy sie tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Mogą być różnice w przegubach wewnętrznych pomiędzy rocznikami,zależy od rocznika posiadanego auta i z którego rocznika Forka będzie kupiona skrzynia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrew 86 Posted November 27, 2015 Author Share Posted November 27, 2015 numeru skrzyni jeszcze nie mam . bo auto stoi na parkingu i jutro bedzie holowane na warsztat wiec za ok tydz bede znac numery skrzyni jak bedzie na podnosniku. wlasnie slyszalem ze skrzynia z forka jest lepsza . do miasta sie mecze nieco a w trasy jezdze rzadko. Ja mam z forestera xt i jakas tam mala rzeźba byla. Ale jest o wiele lepiej,przyjemniej przyjmuje biegi nie meczy sie tak. podobno przy tej skrzynce auto sie lepiej zbiera , prawie jak po chipie hehe prawda to ? zalezy mi na elastycznosci oraz lepszej wytrzymalosci . dzis gość mi mówił ze z wrxa 2005 juz jets mocniejsza i pasuje p&p, ale ciagle kusi mnie ten temat forka. podobno półośki przednie do wymiany bo zeby nie pasuja. postaram sie zdobyc numer skrzyni. ułatwi to sprawe Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrad0101 Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 ja mam wrx 05rok to podobno jest trochu poprawiona tzn podobna do howka? nie wiem ale przebieg ma 60k to duzo ci nie powiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrew 86 Posted November 30, 2015 Author Share Posted November 30, 2015 ja mam 110 tys mam dwoch znajomych co mieli bugeye i dowm poleciala skrzynia i drugie biegi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 Nie od przebiegu a od wrzucania właściwie wbijania dwójki. Tak naprawdę to nic tam nie jest mocniejsze względem starszych skrzyń. Jedynie type R miał 1,2,3 szerszą o 2 mm. W skrzyni 5MT nie ma miejsca Jedynie inny moduł zęba poprawia wytrzymałość jak np. w type R czy przełożenie 4.44 lub moduł i kształt zęba jak w PPG czy KAPS - są zęby proste. O tym że skrzynie od WRX są mocniejsze niż GT to jakaś zmora tego forum. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrad0101 Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 to jest czy nie ma roznicy w wytrzymalosci miedzy skrzynia 01-04rok a w 05roku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Dla mnie żadnej. W serii ty757 poprawili dostęp do uszczelniaczy - nie trzeba juz odkręcać słoneczka aby go zmienić Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrew 86 Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 skrzynia zdjeta,sprzeglo do roboty numer skrzyni to ty754vn2aa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Tam znajdziesz przełożenia swojej skrzyni. http://www.gearhack.com/Forums/Automotive/Subaru_Transmission_Chart.files.hidden/Transmission%20ID%20Chart_Public.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
irektob Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 wszystko zależy jak się je traktuje,u mnie w bugu przy 180tys.były tylko do wymiany dwa łozyska w dupce i profilaktycznie wymieniłem dwa łożyska na przekładni głównej i hula dalej,w prawdzie już nie umnie ,ale u kuzyna który kupił odemnie ten samochód i dodam jeszcze że silnik nie otwierany przy tym przebiegu nie brał oleju od wymiany do wymiany(10tys)....bez żadnej dolewki Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrew 86 Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 ja jezdze spokojnie ale kto to wie jak ktos jezdzil wczesniej. mi szkoda auta na pojezdzawki , track daye itp u mnie kompresja wyszla 12 na kazdym cylindrze a olej to millers 10w60 i dolewam kolo 1l miedzy wymianami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now