Jump to content

Skrzynia biegów bugeye


andrew 86
 Share

Recommended Posts

Cześc wszystkim ! jestem nowym uzytkownikiem tego forum chociaz auto mam juz od 6 miesiacy . staralem sie  znalezc cos co mi pomoze z tematem ,   ale niestety  nie znalazlem . 

Padła  na 90% skrzynia , mega chrupie podczas jazdy z okolic skrzyni ,wiec bede ja zdejmowac w przyszlym tygodniu , ale chcialbym zrobic remap + wydech  i juz planowalem  wstawic cos mocniejszego i nieco krotszego  w miejsce oryginalnej skrzynki. Aby jezdzic mniej stresowo. Podobno pasuje od forka  + dyfer  tylni 4.11 i połoski przednie . czy to prawda ? Moc seria na co zwrocic uwage i czy duzo rzeźby jest ?  sprzeglo  bedzie pasowac? 

Link to comment
Share on other sites

Skrzynia z Forka pasuje,sprzęgła również,rzeźby przy takim swapie praktycznie nie ma.Forki w wersjach turbo miały skrzynie i dyfry o przełożeniu 4,44 najczęściej.

Podaj numer swojej skrzyni to będzie można coś powiedzieć konkretniej,czy potrzebna sama skrzynia czy komplet z dyfrem.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

numeru skrzyni jeszcze nie mam .  bo auto stoi na parkingu i jutro bedzie holowane na warsztat wiec za ok tydz bede znac numery skrzyni jak bedzie na podnosniku. wlasnie slyszalem ze skrzynia z forka jest lepsza . do miasta sie mecze nieco a w trasy jezdze rzadko. 

 

Ja mam z forestera xt i jakas tam mala rzeźba byla. Ale jest o wiele lepiej,przyjemniej przyjmuje biegi nie meczy sie tak.

podobno przy tej skrzynce auto  sie lepiej zbiera , prawie jak po chipie hehe prawda to ?  zalezy mi na elastycznosci oraz lepszej wytrzymalosci  . dzis gość mi mówił ze z wrxa 2005 juz jets mocniejsza i pasuje p&p, ale ciagle kusi mnie ten temat forka. podobno półośki przednie do wymiany bo zeby nie pasuja. postaram sie zdobyc numer skrzyni. ułatwi to sprawe 

Link to comment
Share on other sites

Nie od przebiegu a od wrzucania właściwie wbijania dwójki. Tak naprawdę to nic tam nie jest mocniejsze względem starszych skrzyń.

Jedynie type R miał 1,2,3 szerszą o 2 mm. W skrzyni 5MT nie ma miejsca :(

Jedynie inny moduł zęba poprawia wytrzymałość jak np. w type R  czy przełożenie 4.44 lub moduł i kształt zęba jak w PPG czy KAPS - są zęby proste. 

O tym że skrzynie od WRX są mocniejsze niż GT to jakaś zmora tego forum.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

wszystko zależy jak się je traktuje,u mnie w bugu przy 180tys.były tylko do wymiany dwa łozyska w dupce i profilaktycznie wymieniłem dwa łożyska na przekładni głównej i hula dalej,w prawdzie już nie umnie ,ale u kuzyna który kupił odemnie ten samochód i dodam jeszcze że silnik nie otwierany przy tym przebiegu nie brał oleju od wymiany do wymiany(10tys)....bez żadnej dolewki

Link to comment
Share on other sites

ja jezdze spokojnie ale kto to wie jak ktos jezdzil wczesniej. mi szkoda auta na pojezdzawki , track daye itp u mnie kompresja wyszla 12  na kazdym cylindrze a olej to millers 10w60 i dolewam kolo 1l miedzy wymianami 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...