Jump to content

Fotester XT 2014 - obicie foteli - awaria


mstar
 Share

Recommended Posts

W moim FXT '14 z polskiej dystrybucji i polskiego salonu zauważyłem spore pęknięcie na skórze, którą obite są fotele. Jest to 10 centymetrowe nieregularne pęknięcie spod którego wyziera jasna materia. Żeby było jasne auto to wersja bez skóry, jej skrawki 'zdobią' krawędzie foteli. Jest to oczywiście skóra syntetyczna. Od chwili zakupu miałem wątpliwości co do jej jakości. Po roku i 30 tys. km okazały się słuszne... Niestety. Wierzę, że nie jestem jedyny, że ktoś już czegoś podobnego zaznał, a może nawet poradził sobie jakoś. Już słyszę tłumaczenie serwisu: to jest uszkodzenie mechaniczne - nie uznany tego... jak rozumiecie, bardzo się zdenerwowałem, bo auto 'prawie' nowe...

Link to comment
Share on other sites

Mam takie samo autko z podobnym przebiegiem i nie mam podobnych do opisywanych pęknięć.  Jednakże chciałem tylko powiedzieć że zgłoszenie tego do ASO może mile zaskoczyć i poszedłbym najpierw tą drogą zamiast wstawiać coś po swojemu - na to zawsze będzie czas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jest to oczywiście skóra syntetyczna. Od chwili zakupu miałem wątpliwości co do jej jakości. Po roku i 30 tys. km okazały się słuszne...

 

można powiedzieć , że Pan sobie "wykrakał"......pozostaje zgłoszenie problemu w ASO.... ale :

 

 

 

Już słyszę tłumaczenie serwisu: to jest uszkodzenie mechaniczne - nie uznany tego..

 

może tak , może nie ale zapytać/zgłosić nie zaszkodzi....Sytuacja trochę  mi przypomina dowcip jak Szkot chciał pożyczyć sekator od sąsiada.... :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

również nie znam :)

 

potrzebował sekator , idzie do sąsiada pożyczyć ale po drodze , rozpatrując różne wersje co ma powiedzieć i co odpowie sąsiad , doszedł do wniosku , że sąsiad odmówi...Zadzwonił , sąsiad otworzył drzwi ,  ..... " w d... mam twój sekator "....powiedział.... :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pewnie, że ruszę do serwisu. Mój post jest tuż po rozmowie z innym serwisem (też w stolicy), gdzie pan serwisant mi powiedział, że - cytuję: 'sprawa jest raczej przegrana, ale niech pan przyjedzie'. Podniosło mi to ciśnienie, podobnie jak cała historia z pęknięciem. Tyle, że zaoszczędziłem dziś na kawie :-)

... a poza tym (parafrazując AK) w d... mam cerowanie fotela :-)

Link to comment
Share on other sites

Pewnie, że ruszę do serwisu. Mój post jest tuż po rozmowie z innym serwisem (też w stolicy), gdzie pan serwisant mi powiedział, że - cytuję: 'sprawa jest raczej przegrana, ale niech pan przyjedzie'. Podniosło mi to ciśnienie, podobnie jak cała historia z pęknięciem. Tyle, że zaoszczędziłem dziś na kawie :-)

... a poza tym (parafrazując AK) w d... mam cerowanie fotela :-)

Temat gdzieś już był na forum z tego co pamiętam. Ktoś zgłaszał to samo co Ty i reklamacja została uznana. Moim zdaniem warto pojechać i zgłosić.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 

Pewnie, że ruszę do serwisu. Mój post jest tuż po rozmowie z innym serwisem (też w stolicy), gdzie pan serwisant mi powiedział, że - cytuję: 'sprawa jest raczej przegrana, ale niech pan przyjedzie'. Podniosło mi to ciśnienie, podobnie jak cała historia z pęknięciem. Tyle, że zaoszczędziłem dziś na kawie :-)

... a poza tym (parafrazując AK) w d... mam cerowanie fotela :-)

 

Temat gdzieś już był na forum z tego co pamiętam. Ktoś zgłaszał to samo co Ty i reklamacja została uznana. Moim zdaniem warto pojechać i zgłosić.

Temat ogarnął już serwis. Choć trochę czekałem na decyzję i datę naprawy, generalnie wymienili uszkodzone obicie, a rozprute siedzisko pasażera zostało zszyte. Da się żyć :-)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pewnie, że ruszę do serwisu. Mój post jest tuż po rozmowie z innym serwisem (też w stolicy), gdzie pan serwisant mi powiedział, że - cytuję: 'sprawa jest raczej przegrana, ale niech pan przyjedzie'. Podniosło mi to ciśnienie, podobnie jak cała historia z pęknięciem. Tyle, że zaoszczędziłem dziś na kawie :-)

... a poza tym (parafrazując AK) w d... mam cerowanie fotela :-)

Temat gdzieś już był na forum z tego co pamiętam. Ktoś zgłaszał to samo co Ty i reklamacja została uznana. Moim zdaniem warto pojechać i zgłosić.

Temat ogarnął już serwis. Choć trochę czekałem na decyzję i datę naprawy, generalnie wymienili uszkodzone obicie, a rozprute siedzisko pasażera zostało zszyte. Da się żyć :-)

 

 

Mstar - co by Cię nie martwić.

 

Mi wymienili uszkodzone siedzisko w Comforcie w 01/2015 - a na dziś już znowu mam spękania i szykuję się do kolejnej naprawy gwarancyjnej...

 

Zatem ciesz się nowością - ale wiedz, że wieczna niestety nie będzie....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...