mstar Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 W moim FXT '14 z polskiej dystrybucji i polskiego salonu zauważyłem spore pęknięcie na skórze, którą obite są fotele. Jest to 10 centymetrowe nieregularne pęknięcie spod którego wyziera jasna materia. Żeby było jasne auto to wersja bez skóry, jej skrawki 'zdobią' krawędzie foteli. Jest to oczywiście skóra syntetyczna. Od chwili zakupu miałem wątpliwości co do jej jakości. Po roku i 30 tys. km okazały się słuszne... Niestety. Wierzę, że nie jestem jedyny, że ktoś już czegoś podobnego zaznał, a może nawet poradził sobie jakoś. Już słyszę tłumaczenie serwisu: to jest uszkodzenie mechaniczne - nie uznany tego... jak rozumiecie, bardzo się zdenerwowałem, bo auto 'prawie' nowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Mam takie samo autko z podobnym przebiegiem i nie mam podobnych do opisywanych pęknięć. Jednakże chciałem tylko powiedzieć że zgłoszenie tego do ASO może mile zaskoczyć i poszedłbym najpierw tą drogą zamiast wstawiać coś po swojemu - na to zawsze będzie czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Jest to oczywiście skóra syntetyczna. Od chwili zakupu miałem wątpliwości co do jej jakości. Po roku i 30 tys. km okazały się słuszne... można powiedzieć , że Pan sobie "wykrakał"......pozostaje zgłoszenie problemu w ASO.... ale : Już słyszę tłumaczenie serwisu: to jest uszkodzenie mechaniczne - nie uznany tego.. może tak , może nie ale zapytać/zgłosić nie zaszkodzi....Sytuacja trochę mi przypomina dowcip jak Szkot chciał pożyczyć sekator od sąsiada.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 a to ja nie znam Panie Andrzeju proszę się nie krępować z dowcipem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Sytuacja trochę mi przypomina dowcip jak Szkot chciał pożyczyć sekator od sąsiada.... również nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 również nie znam potrzebował sekator , idzie do sąsiada pożyczyć ale po drodze , rozpatrując różne wersje co ma powiedzieć i co odpowie sąsiad , doszedł do wniosku , że sąsiad odmówi...Zadzwonił , sąsiad otworzył drzwi , ..... " w d... mam twój sekator "....powiedział.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 mstar musisz ruszyć do Pana Andrzeja jest szansa że będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Albo mstar zajedzie do serwisu i od progu rzuci "w d... mam waszą chęć naprawy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Pewnie, że ruszę do serwisu. Mój post jest tuż po rozmowie z innym serwisem (też w stolicy), gdzie pan serwisant mi powiedział, że - cytuję: 'sprawa jest raczej przegrana, ale niech pan przyjedzie'. Podniosło mi to ciśnienie, podobnie jak cała historia z pęknięciem. Tyle, że zaoszczędziłem dziś na kawie :-) ... a poza tym (parafrazując AK) w d... mam cerowanie fotela :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Pewnie, że ruszę do serwisu. Mój post jest tuż po rozmowie z innym serwisem (też w stolicy), gdzie pan serwisant mi powiedział, że - cytuję: 'sprawa jest raczej przegrana, ale niech pan przyjedzie'. Podniosło mi to ciśnienie, podobnie jak cała historia z pęknięciem. Tyle, że zaoszczędziłem dziś na kawie :-) ... a poza tym (parafrazując AK) w d... mam cerowanie fotela :-) Temat gdzieś już był na forum z tego co pamiętam. Ktoś zgłaszał to samo co Ty i reklamacja została uznana. Moim zdaniem warto pojechać i zgłosić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Pewnie, że ruszę do serwisu. Mój post jest tuż po rozmowie z innym serwisem (też w stolicy), gdzie pan serwisant mi powiedział, że - cytuję: 'sprawa jest raczej przegrana, ale niech pan przyjedzie'. Podniosło mi to ciśnienie, podobnie jak cała historia z pęknięciem. Tyle, że zaoszczędziłem dziś na kawie :-) ... a poza tym (parafrazując AK) w d... mam cerowanie fotela :-) Temat gdzieś już był na forum z tego co pamiętam. Ktoś zgłaszał to samo co Ty i reklamacja została uznana. Moim zdaniem warto pojechać i zgłosić. Temat ogarnął już serwis. Choć trochę czekałem na decyzję i datę naprawy, generalnie wymienili uszkodzone obicie, a rozprute siedzisko pasażera zostało zszyte. Da się żyć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Pewnie, że ruszę do serwisu. Mój post jest tuż po rozmowie z innym serwisem (też w stolicy), gdzie pan serwisant mi powiedział, że - cytuję: 'sprawa jest raczej przegrana, ale niech pan przyjedzie'. Podniosło mi to ciśnienie, podobnie jak cała historia z pęknięciem. Tyle, że zaoszczędziłem dziś na kawie :-) ... a poza tym (parafrazując AK) w d... mam cerowanie fotela :-) Temat gdzieś już był na forum z tego co pamiętam. Ktoś zgłaszał to samo co Ty i reklamacja została uznana. Moim zdaniem warto pojechać i zgłosić. Temat ogarnął już serwis. Choć trochę czekałem na decyzję i datę naprawy, generalnie wymienili uszkodzone obicie, a rozprute siedzisko pasażera zostało zszyte. Da się żyć :-) Mstar - co by Cię nie martwić. Mi wymienili uszkodzone siedzisko w Comforcie w 01/2015 - a na dziś już znowu mam spękania i szykuję się do kolejnej naprawy gwarancyjnej... Zatem ciesz się nowością - ale wiedz, że wieczna niestety nie będzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się