Shane11 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Witam od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem wrxa blooba, potrzebuje rady odnosnie hamulcow poniewaz te ktore sa teraz zalozone powinny byc juz zmienione rok temu. Auto nie bedzie używane w jakis nadmierny sposob (zadnego upalania, co za tym idzie mocniejszego hamowania)( auto weekendowe) Prosze o rade jaki zestaw dobrac czym sie sugerowac ? Skad najlepiej zamówic, gdzie sa przyzwoite ceny? Chodzi mi o tarcze przód i tyl oraz klocki. Pozdrawiam Shane11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad0101 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) przod brembo gładkie+ klocki carbony RC5+ tyl gladkie plus tanie klocki <ferrodo premier,trw itd> ceny popytaj ludzi na forum carfita, xxl rally taki zestaw wedlug mnie obowiazkowy bo seria hamulce slabe Edytowane 26 Listopada 2015 przez konrad0101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekTST88 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Jesli chodzi o tył klocki to ja do swojego wrx ( a tylne zaciski mam seria ) załozyłem kashiyama . cena bardzo dobra i jakosciowo super . Podpowiedz odpowiednik firmy TRW GDB3308 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Ja miałem z przodu DS2500 na tarczy Tarox G88. Teraz zmieniłem klocki na serię i nie czuję różnicy (tylko, że u nie wskazówka czerwonego nie widziała ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane11 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 A jaka najlepiej srednica na przód ? bo decyduje sie na gladkie brembo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 294mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 U mnie niestety gładkie brembo i rc5+ nie zdały egzaminu. Przy agresywnym hamowaniu strasznie szumi jakby łożysko miało odlecieć. Myślę że tarcza za słaba do tych klocków ale hamuje zacnie Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Witam od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem wrxa blooba, potrzebuje rady odnosnie hamulcow poniewaz te ktore sa teraz zalozone powinny byc juz zmienione rok temu. Auto nie bedzie używane w jakis nadmierny sposob (zadnego upalania, co za tym idzie mocniejszego hamowania)( auto weekendowe) Prosze o rade jaki zestaw dobrac czym sie sugerowac ? Skad najlepiej zamówic, gdzie sa przyzwoite ceny? Chodzi mi o tarcze przód i tyl oraz klocki. Pozdrawiam Shane11 Moim zdaniem, rozsądnym wyborem będzie kupno tarcz Brembo i do tego klocki TRW. Są tańsze niż Ferodo DS2500 i spokojnie dają radę. Mówię to w oparciu o to, że kolega używał TRW w Lexusie is300 i spokojnie walił po 50 000km rocznie i nigdy go nie zawiodły. Sam używam zestawu gładkie Brembo+DS2500, który bardzo dobrze się spisuje ale jest o wiele droższy od TRW. Co do CL5+ to jest to moim zdaniem nieco przerost formy nad treścią ponieważ nie wykorzystasz raczej potencjału tych klocków a tarcze hamulcowe zjesz momentalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Jeśli auto nie widzi toru i tarcze klocki mają lekkie życie to zwykły zestaw renomowanej firmy np. TRW wystarczy. Jak ma być to tor to na pewno sobie coś takiego nie poradzi. Zwykła jazda kupił bym TRW Sporadycznie tor DS2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane11 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Super,dzieki za wszystkie opinie jeszcze tylko jedna sprawa jaki klocek na tyl bo tarcza tyl tez juz wybrana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Kup TRW, ferodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Z seryjnymi klockami jest chyba głownie ten problem, że przy hamowaniu z dużych prędkości autostradowych trochę się "ślizgają"... Tak przynajmniej zdarzyło sie u mnie. Teraz zmieniam na HPS- y. Bo przy jeździe cywilnej seria nie hamuje aż tak źle, I think... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Gładkie brembo i klocki DS2500 lub RC5+ jak ma dobrze hamować i nie kosztować przesadnie dużo. Tyle w temacie. Do ostrego upalania PF lub inne pływające, bo nie ma takiej tarczy która się nie pognie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Gładkie brembo i klocki DS2500 lub RC5+ jak ma dobrze hamować i nie kosztować przesadnie dużo. Tyle w temacie. Do ostrego upalania PF lub inne pływające, bo nie ma takiej tarczy która się nie pognie . Raczej DS Performance, bo DS2500 nie mają homologacji drogowej. Niby drobny szczegół, ale w razie nieszczęścia od tego może zależeć, czy pójdziesz siedzieć czy nie. I nie, nie słyszałem jeszcze o takim przypadku, aby ktoś poszedł siedzieć za niehomologowane klocki, ale... http://rajdy.autoklub.pl/news/wypadek-na-rajdzie-wisly-wyrok-w-zawieszeniu,4108 powinno dać do myślenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Gładkie brembo i klocki DS2500 lub RC5+ jak ma dobrze hamować i nie kosztować przesadnie dużo. Tyle w temacie. Do ostrego upalania PF lub inne pływające, bo nie ma takiej tarczy która się nie pognie . Raczej DS Performance, bo DS2500 nie mają homologacji drogowej. Ooo, nie wiedziałem. To teraz rozumiem dlaczego tak niemiłosiernie piszczą .DS Performance nie hamują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 ja mam tarcze zimmermany z przodu i właśnie przejechałem pierwsze 30km na rc5+. Na razie je sobie docieram. Pierwsze wrażenie "ee to hamuje jak Ferodo premier" aż tu nagle po kolejnym hamowaniu stanąłem prawie w miejscu bo klocki zaczęły żyć!!! kozak klocek!!!! Na razie nie piszczy, ale zobaczymy niebawem co to będzie !! Jak wyszedłem na parkingu to tak jak przy premierach mogłem dotknąć tarczy i była gorąca tak teraz ta tarcza pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Tylko się nie zdziw jak zimmermany się skończą szybciej od klocków za kilka kkm. Fakt faktem RC5+ jest kozak. Czekaj na pisk, przy delikatnym hamowawaniu jest wręcz skandaliczny.. Piesi uciekają od przejścia zamiast pchać się pod koła Do GTka włożyłem na miasto OMP R&S. Powiem szczerze, ze jest nie wiele gorzej, a cena do czterotloka jest bardzo przyjazna. Wiadomomo, ze przy mocnym upalaniu się zjaraja, ale do jeżdżenia po bułki fajne i tez ładnie piszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Tylko się nie zdziw jak zimmermany się skończą szybciej od klocków za kilka kkm. Fakt faktem RC5+ jest kozak. Czekaj na pisk, przy delikatnym hamowawaniu jest wręcz skandaliczny.. Piesi uciekają od przejścia zamiast pchać się pod koła Do GTka włożyłem na miasto OMP R&S. Powiem szczerze, ze jest nie wiele gorzej, a cena do czterotloka jest bardzo przyjazna. Wiadomomo, ze przy mocnym upalaniu się zjaraja, ale do jeżdżenia po bułki fajne i tez ładnie piszczą Na Premierach przejechałem niecałe 20k km i zjechałęm je do połowy a tarcza ma ZERO rantu!!! Czuję, że przy tym zestawie będzie odwrotnie Teraz mnie tylko martwi czemu po regeneracji zacisków i zmontowaniu wszystkiego bije mi kierownica przy jeździe (nie hamowaniu) powyżej 140km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Pozostając w temacie: co sądzicie o klockach ceramicznych? Przy ostatniej wymianie kół mr. Gumiarz stwierdził, że do białych felg jest to słuszna koncepcja. Ale jak to hamuje i czy w ogóle warto sobie tym głowę zawracać? Bo jeśli na tym, że nie pylą kończą się ich zalety, to raczej słaba jest to koncepcja :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 co sądzicie o klockach ceramicznych? Przy ich zastosowaniu zaleca się wymianę tarcz,tarcze gładkie zalecane. Pylą znacznie mniej od tradycyjnych klocków.Skuteczność hamowania-raczej do spokojnej,codziennej jazdy,nie lubią kilku mocniejszych hamowań z rzędu,spada odczuwalnie wtedy ich skuteczność i wydajność hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane11 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Panowie a jaki plyn hamulcowy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Świeży?! Dot4,ale dobór płynu to już zależy od charakteru jazd,bo i rozrzut temperatur,przy codziennym czy sportowym jeżdżeniu,jest spory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Panowie a jaki plyn hamulcowy ?? np. Eneos Racing , którego nie trzeba wymieniać co pół roku , jak inne . Ma lepsze własciwości higroskopijne przy zachowaniu wysokiej temp. wrzenia . 312 st. na sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Z mojej strony moge polecić taki zestaw gładkie Brembo + Hawk hp+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potas Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Ja mam taki zestaw gładkie brembo i cl5+, ale brembo padły. Porobiły sie na nich ciemne plamy i oprócz miłego piszczenia, mam dodatkowo przy prędkościach 60 i wiecej heblowanie jakbym juz nie miał klocków. Nie wiem co było powodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się