Jump to content
czarna perła

przegrzewanie silnika w WRX 07 2,5

Recommended Posts

Jeszcze jest możliwość rozszczelnionej chłodnicy.

znalazlem w garazu drobne wycieki na wysokosci  zbiornika wyrownawczego i mniej wiecej centralnie pod chłodniocą :(

Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. Ja zwlekałem u siebie, odpędzałem złe myśli, jeździłem a teraz mam nadzieję, że to tylko uszczelka się okaże. 

a może wiesz gdze w Warszawie (najlepiej Grochów) mozna to zrobić ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. 

Z tym testem CO2 to nie zawsze tak wszystko jasne... ;)

 

bo UPG to już poważny wyrok :)

To nie żaden poważny wyrok, tylko podstawówka przy tym silnku :).

Nie zdziw się jak rozbierzesz i będziesz miał jeszcze tłok pęknięty, standard :)

 

Silnik rozumiem seria i nic grzebane nie było? Jaki przebieg?

 

Jak już się okaże, że to UPG na 100%, to lepiej parę groszy dołożyć i zrobić na ARP i Cosworth, przynajmniej dłużej pojeździ.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. 

Z tym testem CO2 to nie zawsze tak wszystko jasne... ;)

 

bo UPG to już poważny wyrok :)

To nie żaden poważny wyrok, tylko podstawówka przy tym silnku :).

Nie zdziw się jak rozbierzesz i będziesz miał jeszcze tłok pęknięty, standard :)

 

Silnik rozumiem seria i nic grzebane nie było? Jaki przebieg?

 

Jak już się okaże, że to UPG na 100%, to lepiej parę groszy dołożyć i zrobić na ARP i Cosworth, przynajmniej dłużej pojeździ.

 

no to mnie pocieszyles :( silnik seria mapa tylko pompa i wydech posprawdzam w tym tygodniu jeszcze chlodnice szczelnosc pzewody i zrobie test a jak jeszcze upewnic sie ze to UPG na100 %?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie wiem gdzie w Warszawie zrobisz, bo ja to gęboka ściana wschodnia jestem. Ja robiem sam,

 

Z tym testem CO2 to nie zawsze tak wszystko jasne... ;)
to racaj, może być walnięta uszczelka i test może być negatywny, natomiast zawsze jak wyjdzie pozytywny, to znak, że mam problemy z dostawaniem się dwutlenku węgla do ukadu chodzenia a wtedy UPG to najjniższy z wyroków - tak jak pisa Matsil oby się tylko na tym skończyo, szczególnie że Ty masz uturbiony motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie się robi upg tez się grzał na wolnych obrotach a jak jechałem to gites. Arp i cosworth ma być grany podobno

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carfit

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

N/A jest najlepszym autem, bo jak dopadnie Cie wizja UPG to kupujesz nowy silnik z gwarancja rozruchowa a w razie w masz stary na remont który z zaoszczędzonych zl możesz ogarnac w pól roku i albo masz na zapas albo sprzedajesz

A tak żeby nie bylo to może się wypowie ktos znający b.dobrze subaraki...mam druga imprezę (pierwsza 99 n/a , teraz wrx 00 i od ponad 4 lat musze dolewać chlodnoczy co jakiś czas \nowy właściciel n/a nie dzwonil z reklamacja mino wiadomego problemu z stukowym\. Dolewam chlodniczy troche raz na miesiąc. Co o tym myślicie?

[quote

Sorry za off topić. Mala poprawka ...do wrx dolewam przez ponad rok do n/a przez 3 lata

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ?

Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. 

Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów ;).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ?

Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. 

Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów ;).

 

dasz namiar na priv?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robione u carfit i polecam. Arp i cosworth założyłem bo tak doktor zalecił. Ja jeszcze rozrząd i reg. Zaworów i inne pierdoly robiłem.

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

 

 

 

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ?

Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. 

Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów  ;).

 

dasz namiar na priv?

Napisz priva do kolegi: @@carfit :)

 

 

Robione u carfit i polecam. Arp i cosworth założyłem bo tak doktor zalecił. Ja jeszcze rozrząd i reg. Zaworów i inne pierdoly robiłem.

Ja u Edwina robiłem sporo bo UPG, zakucie, zawieszenie, hamulce, swap skrzyni, remap i pewnie jeszcze nie koniec, bo mam ciągle pomysły :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ?

Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. 

Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów  ;).

 

dasz namiar na priv?

Napisz priva do kolegi: @@carfit :)

 

 

Robione u carfit i polecam. Arp i cosworth założyłem bo tak doktor zalecił. Ja jeszcze rozrząd i reg. Zaworów i inne pierdoly robiłem.

Ja u Edwina robiłem sporo bo UPG, zakucie, zawieszenie, hamulce, swap skrzyni, remap i pewnie jeszcze nie koniec, bo mam ciągle pomysły :)

 

uuuuuuuu to na grubo :) ciekawe co dalej :) a na szpilkach robic UPG czy normalnie na srubach ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śruby i szpilki w tym momencie to to samo ;). Różnica polega jedynie czy chcesz robić na ARP czy OEM czyli seryjnych. Ja polecam zrobić na szpilkach ARP i uszczelce Cosworth. Zresztą jak pogadasz z Edwinem, to doradzi ;).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym się na Edwina zdał. U mnie różne rzeczy już robił i jestem zadowolony. A przebieg mam ponad 200kkm i dmuchane mocniej od dłuższego czasu

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

A i aygo nowe daje którym zaliczyłem stłuczke ; -) dobrze ze nie z mojej winy bo głupio by było

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śruby i szpilki w tym momencie to to samo ;). Różnica polega jedynie czy chcesz robić na ARP czy OEM czyli seryjnych. Ja polecam zrobić na szpilkach ARP i uszczelce Cosworth. Zresztą jak pogadasz z Edwinem, to doradzi ;).

no i wszystko jasne :) dzieki wielkie :)

Ja bym się na Edwina zdał. U mnie różne rzeczy już robił i jestem zadowolony. A przebieg mam ponad 200kkm i dmuchane mocniej od dłuższego czasu

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

A i aygo nowe daje którym zaliczyłem stłuczke ; -) dobrze ze nie z mojej winy bo głupio by było

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

thanks Panowie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mój jeszcze stoi w Radomiu, na szczęście głowice i blok okej, ale jakiś partacz w Hiszpanii składał, nie żałując nawet silikonu, nie wspominając, że uszczelki były bakielitowe, we wtorek odbiór fury ma być. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radość ma trwała krótko - mniej więcej 12 km. Na rogatkach miasta "siła precyzji" autko znów się zagrzało ponad miarę. Jestem bliski załamania, bo wymienione uszczelki, głowice sprawdzone, splanowane i duuupa. Trzeci tydzień bez samochodu. Doradźcie coś, bo zgłupieć można.  

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedz do dobrego mechanika. U mnie śmiga jak ta lala. Jedz do carfit

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod wykładziną sucho?

Odpowietrzałeś?

odpowietrznie bylo grane

test CO2 zrobiony wlasnie - pozytywnie :(

Jedz do dobrego mechanika. U mnie śmiga jak ta lala. Jedz do carfit

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

CO2 pozytyw :( w zbiorniku wyrownawczym spaliny :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nic naprawiać i cieszyć się jazda

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Ja we wtorek odstawiłem a w piątek juz śmigalem do domu

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie sama naprawa nie trwała długo, na termin czekałem, ogólnie ludzie ogarnięci, poczekam na dalszy rozwój wypadków. Oby było pozytywnie.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może masz wyciek płynu i brakuje dla nagrzewnicy ? nie śmierdzi Ci nigdzie płynem ? (u mnie kapało w WRX'ie na kolektor to szybko się szło zorientować xD ) 

nic z tego teraz sucho jak grubo dolalem plynu to 2 dni z rzedu bylo troszke na podlodze teraz spokoj i wydaje mi sie ze wrecz sie nie dogrzewa motor :(

No nic naprawiać i cieszyć się jazda

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Ja we wtorek odstawiłem a w piątek juz śmigalem do domu

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

takosz uczynie :) tylko swoja droga kiepsko dla marki - kiedys GT mialem - podobno padaka za grosz kupilem a 3 lata latalem bez niczego i sprzedalem z zyskiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...