Jump to content

Legacy 2 2.2 Kombi jak zglebić dziada...


Mati44
 Share

Recommended Posts

Witam, od pewnego czasu mam pomysł co by zglebić moje daily czyli Legasia, generalnie chodzi mi o gwint co by można sobie było kręcić... ;)

Czy gwint z Imprezy pasuje jak tak to z której ? Ktoś przerabiał taki temat? Jeśli nie gwint to jakiś kit, pytanie tylko jak to siądzie.. Dlatego bezpieczniej chyba z gwintem.

Mam nadzieję, że coś podpowiecie panowie bo przegrzebałem całe internety i nie wiem nic. :)

Pozdrawiam! 

Link to comment
Share on other sites

ja mam sprezyny z przodu od gieteka, i w porownaniu do seryjnej kozy jest ladnie, a nie za nisko, tyl mam wrx 01, dociazony spora butla lpg nie razi po oczach

Link to comment
Share on other sites

A Mati co ma?

 

Legacy II nie ma pieszczotliwego określania, zresztą jak każde kolejne.

Link to comment
Share on other sites

W sumie babcia to GC ;)

Dokładnie...Moja była "babcią" "P

 

Hahaha...chyba najlepiej byłoby nazwać Legacy po prostu Gackiem  :D

A co do tematu- to gwint jak najbardziej..podpasuje z Imprezy klasyka czyli do 2000 roku a nawet z późniejszego GD..Tyle, ze przód z tej Imprezki podejdzie- natomiast z tyłu trzeba będzie zmienic górnę mocowania....To tak w gwoli ścisłości- jesli trafisz na gwint z bug'a blob'a itp...

 

W zasadzie nie neguję montażu gwintu-plusem jest zglebienie lub w razie potrzeby podniesienie autka a niektórzy do tego dążą...Siądzie znacznie...spokojnie gwint skręcisz na maxa i zejdzie z 60mm od serii...a pewnie i więcej :)

 

Jesli więc chcesz tylko glebę to nic innego- jak gwint...ewentualnie air ride :)

Do lekkiej gleby polecam same springi....Widziałęm H&R obniżające o 50mm...Chińskie mts itp obniżają o 40mm (takie miałem u siebie)

eibach o 30mm...a seria z gt jakoś ze 20mm.....plus/minus

 

Gwint z Imprezy gc/gf/gt 1994-2001

Impreza gd 2001-2004 jakoś tak

I pewnie Forester I-wszej generacji

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzięki WueM  :D więc szukam gwintu  ;) 

 

 

Małe sprostowanie ;)

Legacy II to nie DZIAD ;)

Pozdrawiam.

Kuba

Wiem, że dwójeczka to nie dziad  B) ale mój jest dziadem po tym co z nim przeszedłem  :D 
Chociaż teraz to dopiero odżył... :yahoo: więc najpierw panewka, potem upg, potem skrzynia aut. Wniosek jeden nigdy więcej 2.5l w Automacie :)
od 2 tygodni cieszę się 2.2 manual+reduktor a do tego zmodzony wydech z kolektorem różnoodległościowym....  :wub: 
2 tygodnie walki ale warto było, gdyby kogoś interesował temat zmiany aut na manuala to mogę pomóc  :) 

 

Link to comment
Share on other sites

A widzisz...Cenna wskazówka....Bo myślałem nad właśnie 2.5 w automacie..Kuuuusił bardzo :)

Ale teraz już wiem, że 2.5 to zuo...A poszło p&p...swap silnika ze skrzynią?

Sorry za OT

 

Powodzenia w glebieniu dziada :D

Ja już się uleczyłem z gleby :P

Link to comment
Share on other sites

2.5 nie jest fajne, zupełnie inna praca silnika... piston slap... gdzie u mnie tłok zaczął już stukać podczas jazdy w okolicach 3k rpm.  :D 
Jeśli 2.5 to podobno w Legasiu 3 jest już dobre ;)

Jeśli chodzi o swapa to miałem drugiego dawce za którego dałem całe 1400zł, po sprzedaniu katów za 200zł i paru pierdół już mnie wyszedł poniżej 1000zł.  ;) 
Przerzuciłem skrzynie, wszystko pasi wszystkie otwory są pozaślepiane plastikowymi zatyczkami także baja, wszystko pasuje jesli chodzi o lewarek, pedały, dziura na linkę sprzęgła wszystko jest także z tym jest lajcik :)
Musiałem przerzucić całą wiązkę elektryczną tył został mój, o dziwo u mnie nie było tempomatu a wszystko przypasiło do mojej tylnej wiązki z 2.5 i kostka na tempomat była.
Silnik również pasi i miejsca pod machą dużo więcej hehe, musiałem przerzucić jeszcze pompę abs, dyfer tył, wał, skrzynia oczywiście z półośkami od 2.2.
Zabawy jest naprawdę sporo ale gdy wyjechałem z garażu manualem, stwierdziłem, że było warto :)
Chłodnica została z 2.5 bo od 2.2 nie  pasi.
musiałem też przerzucić całą wiązkę deski i licznik.
Ogólnie roboty jest sporo ale warto  :yahoo: 

Dzięki i pozdro!


12285629_535840023252031_1139361908_n.jp


Zna ktoś może ten model? Chciałbym się coś więcej dowiedzieć a google za bardzo nie podpowiadają :D

Link to comment
Share on other sites

Gc8 na amorze wiec wnioskuje, że z Imprezy klasyka...wiec to pewnie pasuje :-D

W ogłoszeniach ktoś oferuje gwint h&r za 2k....zobacz ;-)

 

I dzieki za odp w sprawie swapu....mnie kusil legas z tym silnikiem i skrzyni w leniuchu z racji pelnego wyposazenia...poza tym 2gen.w sedanie...dla mnie jest świetna :-D

Link to comment
Share on other sites

Wiem że to z GC8 zestaw do wzięcia za 1200 ;) widziałem tego H&R i teraz własnie nie wiem co lepsze ;) 
A cenowo też różnica 8 paczek.

Racja sedan jest świetny, miałem przez chwilę Sedana w Rsie ;))

 

Edited by Mati44
Link to comment
Share on other sites

Wiesz co...chodzą różne słuchy...że tein plastelinowy i że chińczyk...za to h&r też nie wiadomo w jakim stanie...Nie polecę żadnego...Twoja decyzja ;-)

Osobiście wybrałbym tein'a...możliwość rozbudowy o el.reg.siły tłumienia ze sterowaniem z kabiny itp...ale takie jest moje zdanie...Poza tym to 8paczek różnicy :-P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...