Mati44 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam, od pewnego czasu mam pomysł co by zglebić moje daily czyli Legasia, generalnie chodzi mi o gwint co by można sobie było kręcić... Czy gwint z Imprezy pasuje jak tak to z której ? Ktoś przerabiał taki temat? Jeśli nie gwint to jakiś kit, pytanie tylko jak to siądzie.. Dlatego bezpieczniej chyba z gwintem.Mam nadzieję, że coś podpowiecie panowie bo przegrzebałem całe internety i nie wiem nic. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 ja mam sprezyny z przodu od gieteka, i w porownaniu do seryjnej kozy jest ladnie, a nie za nisko, tyl mam wrx 01, dociazony spora butla lpg nie razi po oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Małe sprostowanie Legacy II to nie DZIAD Pozdrawiam. Kuba 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Małe sprostowanie Legacy II to nie DZIAD Pozdrawiam. Kuba potwierdzam to, legacy II to BABCIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 W sumie babcia to GC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 A Mati co ma? Legacy II nie ma pieszczotliwego określania, zresztą jak każde kolejne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Gacek po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Dziad jest tylko jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinKabat Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Gacek po prostu Legwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 W sumie babcia to GC Dokładnie...Moja była "babcią" "P Hahaha...chyba najlepiej byłoby nazwać Legacy po prostu Gackiem A co do tematu- to gwint jak najbardziej..podpasuje z Imprezy klasyka czyli do 2000 roku a nawet z późniejszego GD..Tyle, ze przód z tej Imprezki podejdzie- natomiast z tyłu trzeba będzie zmienic górnę mocowania....To tak w gwoli ścisłości- jesli trafisz na gwint z bug'a blob'a itp... W zasadzie nie neguję montażu gwintu-plusem jest zglebienie lub w razie potrzeby podniesienie autka a niektórzy do tego dążą...Siądzie znacznie...spokojnie gwint skręcisz na maxa i zejdzie z 60mm od serii...a pewnie i więcej Jesli więc chcesz tylko glebę to nic innego- jak gwint...ewentualnie air ride Do lekkiej gleby polecam same springi....Widziałęm H&R obniżające o 50mm...Chińskie mts itp obniżają o 40mm (takie miałem u siebie) eibach o 30mm...a seria z gt jakoś ze 20mm.....plus/minus Gwint z Imprezy gc/gf/gt 1994-2001 Impreza gd 2001-2004 jakoś tak I pewnie Forester I-wszej generacji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati44 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Wielkie dzięki WueM więc szukam gwintu Małe sprostowanie Legacy II to nie DZIAD Pozdrawiam. Kuba Wiem, że dwójeczka to nie dziad ale mój jest dziadem po tym co z nim przeszedłem Chociaż teraz to dopiero odżył... więc najpierw panewka, potem upg, potem skrzynia aut. Wniosek jeden nigdy więcej 2.5l w Automacie od 2 tygodni cieszę się 2.2 manual+reduktor a do tego zmodzony wydech z kolektorem różnoodległościowym.... 2 tygodnie walki ale warto było, gdyby kogoś interesował temat zmiany aut na manuala to mogę pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 A widzisz...Cenna wskazówka....Bo myślałem nad właśnie 2.5 w automacie..Kuuuusił bardzo Ale teraz już wiem, że 2.5 to zuo...A poszło p&p...swap silnika ze skrzynią? Sorry za OT Powodzenia w glebieniu dziada Ja już się uleczyłem z gleby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati44 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 2.5 nie jest fajne, zupełnie inna praca silnika... piston slap... gdzie u mnie tłok zaczął już stukać podczas jazdy w okolicach 3k rpm. Jeśli 2.5 to podobno w Legasiu 3 jest już dobre Jeśli chodzi o swapa to miałem drugiego dawce za którego dałem całe 1400zł, po sprzedaniu katów za 200zł i paru pierdół już mnie wyszedł poniżej 1000zł. Przerzuciłem skrzynie, wszystko pasi wszystkie otwory są pozaślepiane plastikowymi zatyczkami także baja, wszystko pasuje jesli chodzi o lewarek, pedały, dziura na linkę sprzęgła wszystko jest także z tym jest lajcik Musiałem przerzucić całą wiązkę elektryczną tył został mój, o dziwo u mnie nie było tempomatu a wszystko przypasiło do mojej tylnej wiązki z 2.5 i kostka na tempomat była.Silnik również pasi i miejsca pod machą dużo więcej hehe, musiałem przerzucić jeszcze pompę abs, dyfer tył, wał, skrzynia oczywiście z półośkami od 2.2.Zabawy jest naprawdę sporo ale gdy wyjechałem z garażu manualem, stwierdziłem, że było warto Chłodnica została z 2.5 bo od 2.2 nie pasi.musiałem też przerzucić całą wiązkę deski i licznik.Ogólnie roboty jest sporo ale warto Dzięki i pozdro! Zna ktoś może ten model? Chciałbym się coś więcej dowiedzieć a google za bardzo nie podpowiadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Gacek po prostu Legwan To trójeczka, pod warunkiem że zielona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Gc8 na amorze wiec wnioskuje, że z Imprezy klasyka...wiec to pewnie pasuje :-D W ogłoszeniach ktoś oferuje gwint h&r za 2k....zobacz ;-) I dzieki za odp w sprawie swapu....mnie kusil legas z tym silnikiem i skrzyni w leniuchu z racji pelnego wyposazenia...poza tym 2gen.w sedanie...dla mnie jest świetna :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati44 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Wiem że to z GC8 zestaw do wzięcia za 1200 widziałem tego H&R i teraz własnie nie wiem co lepsze A cenowo też różnica 8 paczek.Racja sedan jest świetny, miałem przez chwilę Sedana w Rsie ) Edytowane 27 Listopada 2015 przez Mati44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Wiesz co...chodzą różne słuchy...że tein plastelinowy i że chińczyk...za to h&r też nie wiadomo w jakim stanie...Nie polecę żadnego...Twoja decyzja ;-) Osobiście wybrałbym tein'a...możliwość rozbudowy o el.reg.siły tłumienia ze sterowaniem z kabiny itp...ale takie jest moje zdanie...Poza tym to 8paczek różnicy :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati44 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Gwint K&W w drodze.... mam jeszcze jedno pytanko jeśli chodzi o rozpórkę też pasuje z imprezy klasyka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się