Skocz do zawartości

Legacy 2 2.2 Kombi jak zglebić dziada...


Mati44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pewnego czasu mam pomysł co by zglebić moje daily czyli Legasia, generalnie chodzi mi o gwint co by można sobie było kręcić... ;)

Czy gwint z Imprezy pasuje jak tak to z której ? Ktoś przerabiał taki temat? Jeśli nie gwint to jakiś kit, pytanie tylko jak to siądzie.. Dlatego bezpieczniej chyba z gwintem.

Mam nadzieję, że coś podpowiecie panowie bo przegrzebałem całe internety i nie wiem nic. :)

Pozdrawiam! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam sprezyny z przodu od gieteka, i w porownaniu do seryjnej kozy jest ladnie, a nie za nisko, tyl mam wrx 01, dociazony spora butla lpg nie razi po oczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie babcia to GC ;)

Dokładnie...Moja była "babcią" "P

 

Hahaha...chyba najlepiej byłoby nazwać Legacy po prostu Gackiem  :D

A co do tematu- to gwint jak najbardziej..podpasuje z Imprezy klasyka czyli do 2000 roku a nawet z późniejszego GD..Tyle, ze przód z tej Imprezki podejdzie- natomiast z tyłu trzeba będzie zmienic górnę mocowania....To tak w gwoli ścisłości- jesli trafisz na gwint z bug'a blob'a itp...

 

W zasadzie nie neguję montażu gwintu-plusem jest zglebienie lub w razie potrzeby podniesienie autka a niektórzy do tego dążą...Siądzie znacznie...spokojnie gwint skręcisz na maxa i zejdzie z 60mm od serii...a pewnie i więcej :)

 

Jesli więc chcesz tylko glebę to nic innego- jak gwint...ewentualnie air ride :)

Do lekkiej gleby polecam same springi....Widziałęm H&R obniżające o 50mm...Chińskie mts itp obniżają o 40mm (takie miałem u siebie)

eibach o 30mm...a seria z gt jakoś ze 20mm.....plus/minus

 

Gwint z Imprezy gc/gf/gt 1994-2001

Impreza gd 2001-2004 jakoś tak

I pewnie Forester I-wszej generacji

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki WueM  :D więc szukam gwintu  ;) 

 

 

Małe sprostowanie ;)

Legacy II to nie DZIAD ;)

Pozdrawiam.

Kuba

Wiem, że dwójeczka to nie dziad  B) ale mój jest dziadem po tym co z nim przeszedłem  :D 
Chociaż teraz to dopiero odżył... :yahoo: więc najpierw panewka, potem upg, potem skrzynia aut. Wniosek jeden nigdy więcej 2.5l w Automacie :)
od 2 tygodni cieszę się 2.2 manual+reduktor a do tego zmodzony wydech z kolektorem różnoodległościowym....  :wub: 
2 tygodnie walki ale warto było, gdyby kogoś interesował temat zmiany aut na manuala to mogę pomóc  :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz...Cenna wskazówka....Bo myślałem nad właśnie 2.5 w automacie..Kuuuusił bardzo :)

Ale teraz już wiem, że 2.5 to zuo...A poszło p&p...swap silnika ze skrzynią?

Sorry za OT

 

Powodzenia w glebieniu dziada :D

Ja już się uleczyłem z gleby :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 nie jest fajne, zupełnie inna praca silnika... piston slap... gdzie u mnie tłok zaczął już stukać podczas jazdy w okolicach 3k rpm.  :D 
Jeśli 2.5 to podobno w Legasiu 3 jest już dobre ;)

Jeśli chodzi o swapa to miałem drugiego dawce za którego dałem całe 1400zł, po sprzedaniu katów za 200zł i paru pierdół już mnie wyszedł poniżej 1000zł.  ;) 
Przerzuciłem skrzynie, wszystko pasi wszystkie otwory są pozaślepiane plastikowymi zatyczkami także baja, wszystko pasuje jesli chodzi o lewarek, pedały, dziura na linkę sprzęgła wszystko jest także z tym jest lajcik :)
Musiałem przerzucić całą wiązkę elektryczną tył został mój, o dziwo u mnie nie było tempomatu a wszystko przypasiło do mojej tylnej wiązki z 2.5 i kostka na tempomat była.
Silnik również pasi i miejsca pod machą dużo więcej hehe, musiałem przerzucić jeszcze pompę abs, dyfer tył, wał, skrzynia oczywiście z półośkami od 2.2.
Zabawy jest naprawdę sporo ale gdy wyjechałem z garażu manualem, stwierdziłem, że było warto :)
Chłodnica została z 2.5 bo od 2.2 nie  pasi.
musiałem też przerzucić całą wiązkę deski i licznik.
Ogólnie roboty jest sporo ale warto  :yahoo: 

Dzięki i pozdro!


12285629_535840023252031_1139361908_n.jp


Zna ktoś może ten model? Chciałbym się coś więcej dowiedzieć a google za bardzo nie podpowiadają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gc8 na amorze wiec wnioskuje, że z Imprezy klasyka...wiec to pewnie pasuje :-D

W ogłoszeniach ktoś oferuje gwint h&r za 2k....zobacz ;-)

 

I dzieki za odp w sprawie swapu....mnie kusil legas z tym silnikiem i skrzyni w leniuchu z racji pelnego wyposazenia...poza tym 2gen.w sedanie...dla mnie jest świetna :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to z GC8 zestaw do wzięcia za 1200 ;) widziałem tego H&R i teraz własnie nie wiem co lepsze ;) 
A cenowo też różnica 8 paczek.

Racja sedan jest świetny, miałem przez chwilę Sedana w Rsie ;))

 

Edytowane przez Mati44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co...chodzą różne słuchy...że tein plastelinowy i że chińczyk...za to h&r też nie wiadomo w jakim stanie...Nie polecę żadnego...Twoja decyzja ;-)

Osobiście wybrałbym tein'a...możliwość rozbudowy o el.reg.siły tłumienia ze sterowaniem z kabiny itp...ale takie jest moje zdanie...Poza tym to 8paczek różnicy :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...