TheSpecialOne Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Tak jak w temacie. Czy do przekładki hamulców potrzebuje kupić tylko tarcze i zaciski? Pasują p&p? Czy jest to jakaś rzeźba? Co z hamulcem ręcznym? Dużo tych pytań ale nie chciałbym się zdziwić przy montażu, z góry dzięki za rady Pacjent to Subaru Impreza GX 2.0 N/A sedan blob 2003r., rozstaw śrub 5x100 PS. Ewentualnie jaka większa tarcza wejdzie mi pod oryginalny zacisk? Teraz mam 277. Edytowane 24 Listopada 2015 przez TheSpecialOne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Czy do przekładki hamulców potrzebuje kupić tylko tarcze i zaciski? Nie, wystarczą jarzma i tarcze. Pasują p&p? Tak Co z hamulcem ręcznym? Ręczny masz przecież na tył, a nie na przód. Zmiana tyłu jest możliwa, ale niepotrzebna. Doprowadź oryginalne tarczobębny do dobrego stanu i tyle. Ewentualnie jaka większa tarcza wejdzie mi pod oryginalny zacisk? Żadna, chyba, że zmienisz jarzmo. Przy okazji, nie warto zakładać kolejnych tematów dla spraw tak dokładnie omówionych TUTAJ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSpecialOne Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 @@Qba25, Dzięki. Rozumiem, że jeżeli mam okazje kupić dwa przednie zaciski z jarzmami od WRX z tego samego rocznika - to dokupuję tarcze i klocki i montuję p&p. Ciężko dostać jarzma na 294 znalazłem jedynie nowe za bagatela 290zł /sztuka. Do 400zł kupie używane zaciski od Wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się