TheSpecialOne Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 (edited) Tak jak w temacie. Czy do przekładki hamulców potrzebuje kupić tylko tarcze i zaciski? Pasują p&p? Czy jest to jakaś rzeźba? Co z hamulcem ręcznym? Dużo tych pytań ale nie chciałbym się zdziwić przy montażu, z góry dzięki za rady Pacjent to Subaru Impreza GX 2.0 N/A sedan blob 2003r., rozstaw śrub 5x100 PS. Ewentualnie jaka większa tarcza wejdzie mi pod oryginalny zacisk? Teraz mam 277. Edited November 24, 2015 by TheSpecialOne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Czy do przekładki hamulców potrzebuje kupić tylko tarcze i zaciski? Nie, wystarczą jarzma i tarcze. Pasują p&p? Tak Co z hamulcem ręcznym? Ręczny masz przecież na tył, a nie na przód. Zmiana tyłu jest możliwa, ale niepotrzebna. Doprowadź oryginalne tarczobębny do dobrego stanu i tyle. Ewentualnie jaka większa tarcza wejdzie mi pod oryginalny zacisk? Żadna, chyba, że zmienisz jarzmo. Przy okazji, nie warto zakładać kolejnych tematów dla spraw tak dokładnie omówionych TUTAJ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheSpecialOne Posted November 26, 2015 Author Share Posted November 26, 2015 @@Qba25, Dzięki. Rozumiem, że jeżeli mam okazje kupić dwa przednie zaciski z jarzmami od WRX z tego samego rocznika - to dokupuję tarcze i klocki i montuję p&p. Ciężko dostać jarzma na 294 znalazłem jedynie nowe za bagatela 290zł /sztuka. Do 400zł kupie używane zaciski od Wrx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now