Jump to content

Układ pneumatyczny


Toudie
 Share

Recommended Posts

Czy w ukadzie pneumatycznym albo przy sprężarce powietrza jest zawór powietrza,który reguluje wysokosć z High na Normal??.Nizej podaję schemat.Pozdrawiam

 

post-22988-0-54889000-1448232263_thumb.png

Edited by Toudie
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A czy istnieje jakaś możliwość wymuszenia na tym układzie żeby ustawiał się w jakiejś innej pozycji niż tylko High? Bo jak nie mam właczonego High H1 to tylne zawieszenie osiada dużo szybciej niż przód. Jest to widoczne jak nie odpalam auta przez 2-3 dni. Po odpaleniu muszę go napompować na maksa, wyłączam High i czekam aż opadnie do Normal, ale i tak jest (jak dla mnie) straszna koza.

Link to comment
Share on other sites

Możliwość na pewno istnieje, przynajmniej w teorii ;), najprościej byłoby pewnie pomajstrować przy wspomnianych czujnikach przy amortyzatorach oczywiście z głową) ewentualnie dobrać się do sterownika który nimi zarządza. Szczerze mówiąc to fakt "opadania" tyłu wiązałbym bardziej z nieszczelnością w układzie i właśnie tego proponowałbym się "czepić".

Link to comment
Share on other sites

Nie czepiam się :) Zdaję sobie sprawę, że miechy z wiekiem zaczynają puszczać. Uznaje to za normalne zużycie, a nie awarię. Ciekaw jestem jedynie do czego możnaby zmusić to zawieszenie nim zastąpie je zawiasem klasycznym ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...