Jump to content

Dziwne zachowanie tylnej wycieraczki w GD


Kubexx
 Share

Recommended Posts

Witajcie

 

Dziś rozebrałem tylną klapę i dorwałem się do mechanizmu tylnej wycieraczki. myślałem, ze jest przestawiona na wieloklinie, ustawiłem jak należy, lecz po odpaleniu dociągnęła do końca klapy i wróciła do miejsca sprzed całej naprawy, czyli ok 1/4 szyby  :angry:  Stwierdziłem, ze może coś zrobiłem nie tak, ale ustawiłem ponownie i tak samo się zachowała. Co zauważyłem, gdy zostawi się ją ciągle włączoną, to zaczynając bieg, najpierw się cofa a następnie przechodzi całą szybę by wrócić i stanąć w 1/4.

 

Przerabiał ktoś już ten temat ? Co może być odpowiedzialne za takie zachowanie ? silniczek, przekaźnik ? Generalnie trochę jęczy i wydaje mi się, ze nie powinna wydawać takich dźwięków, ale nie słyszałem jeszcze w żadnej innej imprezie jak chodzi więc cięzko mi ocenić czy coś jest z silniczkiem nie tak.

Link to comment
Share on other sites

Witajcie

 

Dziś rozebrałem tylną klapę i dorwałem się do mechanizmu tylnej wycieraczki. myślałem, ze jest przestawiona na wieloklinie, ustawiłem jak należy, lecz po odpaleniu dociągnęła do końca klapy i wróciła do miejsca sprzed całej naprawy, czyli ok 1/4 szyby  :angry:  Stwierdziłem, ze może coś zrobiłem nie tak, ale ustawiłem ponownie i tak samo się zachowała. Co zauważyłem, gdy zostawi się ją ciągle włączoną, to zaczynając bieg, najpierw się cofa a następnie przechodzi całą szybę by wrócić i stanąć w 1/4.

 

Przerabiał ktoś już ten temat ? Co może być odpowiedzialne za takie zachowanie ? silniczek, przekaźnik ? Generalnie trochę jęczy i wydaje mi się, ze nie powinna wydawać takich dźwięków, ale nie słyszałem jeszcze w żadnej innej imprezie jak chodzi więc cięzko mi ocenić czy coś jest z silniczkiem nie tak.

Spotkałem się już kiedyś z tym problemem w starszym modelu mazdy, wiele aut ma taki problem. Z silniczkiem będzie wszystko ok bo gdyby on nie dawał rady to nie dociągał by za drugim ruchem do końca szyby. Nie rozwiązałem tego problemu ale stawaim na elektrykę to naprawdę dość popularny problem myślę, że nie będzie trudno zlokalizować punkt awarii, ja stawiałbym na elektrykę (przekaźnik). Sygnał do pracy urywa się za wcześnie, a powrót wycieraczki do wyjściowej pozycji wykonuje za drugim ruchem to musi być przekaźnik. Jak ogarniesz to daj znać o co chodziło!

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...