Jump to content

maska z wlotem do legacy III


hani1987
 Share

Recommended Posts

Witam. Mam takie dość dziwne pytanie. Chciałbym założyć do mojego legacy z 99r maskę z wlotem powietrza. Widziałem na internecie pare takich aut jednak nie mogę znaleść takiej maski... czy od outbacka z tych lat podejdzie? co muszę kupić oprócz maski? i czy się tak da wogóle? z góry dziekuje ze odpowiedz.

 

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Do założenia maski? po co?

Ten wlot to nie do filtra jest a do intercolera....którego jak mniemam nie posiadasz :)

Więc spokojnie jeśli chcesz...znajdziesz taką...montuj :D

Link to comment
Share on other sites

Dziura w masce...to i brud sie dostanie :-D

Cos za cos...

Ja w ssaku Imprezie mialem maske Turbo z wlotami i nie zauważyłem nadmiernego syfu pod maska...

W masce mozesz od wewnatrznej strony wlotu zamontowac sobie jakas blaszke...dociętą na wymiar...otwory sa...przykrecisz i juz będzie szczelniej :-P

 

Seryjnie pod wlotem jest taka kierownica powietrza...mozesz ja usunac i w jej miejsce dac ww.jakas wykonana przez siebie blache...

 

Ale tak jak napisalem...nie wiem czy jest taka potrzeba.

U mnie jakos strasznie wody czy innego syfu sie nie zbierało....a dziur w Turbo Imprezowej masce jest wiecej :-P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
A do automata 2,5 turbo ??? no pewnie duzy koszt.

 

dam ci namiar do mojej córy podeślesz fote ona ci wyrzeźbi kurnik jaki chcesz drogo nie weźmie

 

a i Pan będzie zadowolony :P

 

a tak na serio nie szkoda ci kasy pakować w dodatkową dziórę wiemy dobrze jakie są legwany z tego roku

pooglądaj go napewno jakąś znajdziesz w którą włożysz kasę i na dobre Ci to wyjdzie:)

Edited by mariuszsek
Link to comment
Share on other sites

Zawsze możesz zastosować wlocik z WRXa 01, nie duży taki. Ja mam w planach takie cos założyć, ale to dopiero na wiosnę jak auto będzie blacharsko cale robione i silnik 2.5 włożony (przynajmniej takie są plany), wiec napisze na wiosnę czy przeszczep się udał. ;)Gdzieś czytałem, że taki wlot można nawet przykleić (tylko musiałbyś się dowiedzieć czym) wtedy nie trzeba dziur w masce robić.

Czy moja teoria jest prawdziwa, powiem tak jak pisałem wyżej, na wiosnę :P

Link to comment
Share on other sites

Szczerze...To już wolałbym oryginalną maskęz legacy twin turbo...Choć o nią widać ciężko ;-)

Ewentualnie maske z laminatu i do niej przymocować tzw.kurnik...Możliwym nawet do seryjnej maski.przymocować wlot...Ale nigdy jego atrape!!!

Takie moje skromne zdanie...

Pozdrawiam WueM

Link to comment
Share on other sites

 

 

Choć o nią widać ciężko
 i to bardzo, sam bym łyknął takową maskę i czekał z nią do wiosny... 

 

Ale nigdy jego atrape!!!
W sensie, że to nie zda egzaminu, czy widok równy Golfowi 2 z neonami? :P
Link to comment
Share on other sites

Wiesz...jesli "dokleisz" tylko kurnik do maski to i tak maske zniszczysz...bo kleju bez strat pewnie juz nie usuniesz...natomiast jesli zrobisz to zgodnie ze sztuka...otwor...wlot.itp....to moze nie bedzie tak źle ;-)

Grunt by nie był to wysoki kurnik z sti a pod nim...nic :-P

Moim zdaniem wlot w Legacy TT jest tak skonstruowany by nie tylko spełniał swe funkce ale i by był po prostu..ładny, elegancki i pasował pod bryłe auta !!

Kurnik z Imprezy w seryjnym ssaku to jednak będzie trochę wieś :-\

 

Mi osobiscie taki zaślepiony wlot kojarzy z totalnym brakiem smaku...do tego dorzucic podobny na dachu i juz mamy WueRCe ;-)

Nie neguje tego typu zabiegów...sam w ssaku miałem alu maske z sti jdm...w którym wloty i wyloty nie służyły do niczego :-D

Ale była seryjna...bez udziwnien i rzeźby...i o to chodzi ;-)

Link to comment
Share on other sites

 

Choć o nią widać ciężko
 i to bardzo, sam bym łyknął takową maskę i czekał z nią do wiosny...

W przeciągu 3lat widziałem trzy ogłoszenia z takim towarem.

Jednak jak już pisałem wolę softa i maska bez wlotu niż wlot w NA, ale jak to mawiał J.Piłsudski: "Racja jest jak dupa, każdy ma swoją".

Link to comment
Share on other sites

Noo macie racje, ale co do kurnika to nie mialem na myśli ten duuuzy "tsunami" bo chyba tak się zwie, tylko taki malutki byl w WRXe 01, bardzo podobny do tego z Forka I po lifcie. Ale fakt faktem, oryginał najlepszy! Ale ciężko o takowy...

A co do kompresora dobra sprawa +50KM juz czuć tylko problem jest z miejscem i odprężeniem silnika. Juz obczajałem ten temat. ;)

 

 

EDIT1 Już wiem! Wiedziałem, że widziałem gdzieś wersje Gacka z zupełnie innym wlotem, a mianowicie limited edition STI.

post-23450-0-61158200-1449927501_thumb.jpg
A podrutować taki wlocik: http://allegro.pl/subaru-forester-05-wlot-powietrza-maski-93h-i5803985780.html
 

Edited by thomson0073
Link to comment
Share on other sites

taką maskę właśnie chce;)

to sprawa chyba prosta :) Jak chcesz to mieć tak jak Pan Bóg przykazuje to:

 

rób go na przelot

A jak nie koniecznie tak chcesz, to też jest napisane wyżej. :) Mam namiary na blacharza (z polecania mojego mechanika Subarowego) więc gość się musi znać na robocie, jak będziesz potrzebował to pisz na PRIV ogarnął by Ci temat z maseczką. :) Ja oddaje do niego Gacka po zimie.

 

P.S. Ta wersja STI Gacusia... mmm :wub: I te zegary w STI - oooo panie w niebiesie! :bowdown:

post-23450-0-49346000-1450469415_thumb.jpg

 

EDIT1: Znalazłem w Japoni takiego STI. :) na nasze ok. 70 000 + koszt dostarczenia do EU (Polski) + koszt przekładki (druciarstwo) + koszt rejestracji. Jest szansa na takiego "polskiego" Gacka jak się ma ok. 90 000 PLN.

Edited by thomson0073
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...