Wojtasec Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Witam Padła mi ostatnio skrzynia. Wymieniłem. Po tym np. na autostradzie przy stałej prędkości po jakimś czasie auto dosłownie całe auto od napędów wpada w duże wibracje. Do tego stopnia, że trzeba się zatrzymać. Bardziej odczuwalne jest to kiedy przyścpieszam, czyli przy dużym obciążeniu. Dzwięk a raczej taki rytmiczny huk dochodzi z tyłu auta. Wymieniłem dziś wał ale nic to nie dało. Pacjent Impreza WRX 2003r. Pomocy bo jadę w niedzielę na KJS a tu makabra! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Przełożenie skrzyni i tylnego dyfra są poprawne? Masz numery obu skrzyń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasec Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Przełożenie skrzyni i tylnego dyfra są poprawne? Masz numery obu skrzyń? Przełożenia są takie same. Nic nie zgrzyta. Przy spokojnej jeździe jest wszystko OK. Jak mocnej wcisnę gaz, przy dużym obciążeniu bardzo coś... nazwę to drży. hmmm wprost proporcjonalnie do prędkości. Czym szybciej tym szybciej bije. Na każdym biegu tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Półosie i wewnętrzne przeguby do kontroli. Możesz podać numery skrzyni oryginalnej i tej włożonej obecnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Mam podobnie w N/A po zmianie skrzyni i dyfra w komplecie .Tylko u mnie pojawia sie przy 130 km/h I tylko pod obciążeniem.Jak puszcze gaz to przestaje.Takie buczenie z drganiem.Z tym ze u mnie dyfer juz ewidentnie wyje na 1 ,R i podczas hamowania silnikiem.W dodatku zbieglo sie to z wstawieniem poliuretanu w mocowanie dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Takie buczenie z drganiem. Tu masz wyjaśnienie W dodatku zbieglo sie to z wstawieniem poliuretanu w mocowanie dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Tak myślałem. Jak dozbieram talary to wywalam to świństwo przy okazji zmiany dyfra.Zauważyłem tez ze te tuleje gumowe co trzymają "samolot" przy progach ,mimo ze nie widac aby byly popękane,to są strasznie miękkie.można śmiało reka ruszać samolotem bez większego wysiłku.Czy to może byc powodem "walenia" w budę przy puszczaniu sprzegla przy dynamicznej zmianie biegów ? Pytanie kolejne-czy te tuleje gumowe mocujace samolot są takie same jak te mocujące dyfer z tylu?Wyglądają tak samo i w katalogu strongflexa na rysunkach pokazane są zamiennie.Pytam bo te boczne od samolotu znalazłem Febesta w dobrej cenie,a tych od dyfra juz nie,a Oem pewnie cena kosmos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subydu Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Wszystkie poduszki do przeglądnięcia szczególnie skrzyni, może któraś zerwana .Wymieniałeś skrzynie z mocowaniem ? Chodzi mi o dolne podtrzymanie. Sprawdziłbym konkretnie skrzynie po numerach czy rzeczywiscie przełożenie jest ok. Moze cos się dzieje z dyfrem skoro to przy wyzszych predkościach. Najczęściej objawy pojawiaja się pomiędzy 90 a 130. Gdzie jedziecie d Kańczugi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h-rt Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 W dniu 20.11.2015 o 19:27, Bo_Lo napisał: ... Pytanie kolejne-czy te tuleje gumowe mocujace samolot są takie same jak te mocujące dyfer z tylu?Wyglądają tak samo i w katalogu strongflexa na rysunkach pokazane są zamiennie.Pytam bo te boczne od samolotu znalazłem Febesta w dobrej cenie,a tych od dyfra juz nie,a Oem pewnie cena kosmos. Prawa tuleja samolotu jest wyższa od lewej. Powodem są warunki obciążeniowe jakie stawia wał napędowy na dyferencjał i koła tylne. Katalogi niestety nie dostrzegają różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Porada cenna, ale odgrzanie kotleta po 4 latach. Nieźle 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h-rt Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 W dniu 8.01.2020 o 22:23, ewemarkam napisał: Porada cenna, ale odgrzanie kotleta po 4 latach. Nieźle Raczej dla potomnych na przyszłość. A odesłany do tego zostałem przez kogoś innego. Ale spoko ja tam kotlety lubię, zwłaszcza schabowe ^_^ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się