Filip Cz Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 12.5-14.5 LPG w trybie mieszanym, w zależności od stylu jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abraham Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Subaru legacy 125km. (2.0) Na benzynie pali w miejscie 11,5 na gazie pali 16 l. Czy to normalne? Ile powinien palic na gazie, bo na benzynie chyba dobrze pali? W trasie ciezko zejsc ponizej 13 przy predkosci max 140 km/h Instalacja BIGAS (jako) z elektronika polska. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Moj Forester - 30 000km dalej pali 10/100 miasto+autostrada. Jezdzac tak jak jezdze bez wielkich zabaw pali dyszke i jest swietnie. Przy zabawie proznia w baku. Dla odmiany gdy ktos inny tankuje, moj starszy, to on ma w Mistu Outlander 2.0 Turbo spalanie 9,6/100 a mi wychodzi ... 20-24l/100. Yhym...no ale wtedy on tankuje. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Abraham, wydaje mi się ze wynik 16l lpg jest zdecydowanie za duży. Być moze jest za pogato zestrojony i stąd tak wysokie spalanie na gazie :grin: przy jeździe pedła podłoga powinien pali max 15, no moze te 16l lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abraham Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 no wlasnie mu nie wciskam w podloge. Staram sie max do 4 tys ciagnac. Czasem sie zdarzy mocniej ale rzadko. Przyznam sie szczerze ze juz mam dosc. Gaz na gwarancji, ale nie mam sily juz tam jezdzic. W sumie przejechalem 8 tys km na gazie i nadal nie jest dobrze. Trzy razy wymieniony uklad sterowania . Fakt byly problemy w miedzy czasie z silnikiem na benzynie jak wymiana przewodow, ale gdy oddawalem samochod do zrobiena gazu to chodzil prima i był po" wymianie swiec, olejow, ustawiania zaworow...(przeglad na bajecznej.. bardzo dobry serwis jak na razie:) ) w miedzy czasie zrobilem wymiane uszczelek nad pokrywa zaworow i wymiane swiec.. . JUZ mam dosc.. Badanie na komputerze w Subaru koper nie wykazalo zadnych bledów ... mysle ze na komputerze wyszłyby takie rzeczy jak: przeplywka, sonda, zaplon etc.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Abraham 16? Czemu nie zadzwoniłeś, mówiłem twojej żonie kiedy odbierała auto żebyś zadzwonił jak będziesz wiedział ile pali. Mówiłem że nie jestem pewny zużycia bo główny nacisk położyłem na zlikwidowanie szarpania przy przyspieszaniu, które wymieniałeś jako największy problem. Zdjąłem troszkę z mapy, ale tak żeby zachować dynamikę porównywalną do benzyny. Poza tym nowy sterownik miał zmieniony hardware i inaczej reagował na moje regulacje. Zadzwoń proszę bo telefon w którym miałem kontakty uległ zniszczeniu. Tylko proszę....... nie w niedzielę o 8 rano. Pozdrawiam, Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abraham Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Malzonka byla lekko poirytowana zachowaniem Panow montujacych instalacje.. Odpowiedzi w postaci : Pan Robert tu nie pracuje, my sie tym nie zajmujemy i nie wiemy o co chodzi.....etc. Jak przyjechala to powiedziala ze zdziwiona jest ze tam zakladalem gaz. (to nie tyczy sie Ciebie , tylko tych Panow, zreszta nadal uwazam ze to wina tej mieszkanki oryginalnego BIGASU z polska domieszka elektroniki a nie twoja) Jutro kolega przejedzie sie i sprawdzi jeszcze raz stan na benzynie i porownianie z gazem... - moze ja jestem przewrazliwiony (wydaje mi sie ze jeszcze podszarpuje choc w duzo mniejszym wydaniu) . ( o spalaniu nie wspomne bo udalo mi raz sie zejsc w trasie do 12,5 przy bardzo wolnej jezdzie, standard to 15-16 raz nawet wyszlo 17.Do baku wlewam 41-42 litry i nigdy nie udalo mi sie zrobic 280 km. Standard to 260 km) Zadzwonie jak tylko potwierdzi sie ze oprocz wysokiego spalania nadal jest wyczuwalne szarpniecie. Teraz podczas wracania z Mazur przy wyprzedzaniu mialem czasami (rzadko wyprzedzalem) szarpniecia co nie było zbyt komfortowym doznaniem- brak mocy. Czasem obroty spadaja do zera. Aktualnie czesto w korku przelączam na benzynke bo w tym zakresie obrotów najwiecej szarpie na gazie. PS> Swoja opinie wyraziłem bo byłem juz lekko poirytowany z po 9 tys km przejechanych na gazie, po trzech wymianach ukladu sterujacego nadal nie jest dobrze. Zreszta samochod jest pod kontrola Subaru Bajeczna i oni potwierdzili ze na benzynie chodzi OK Pozdrawiam i nie omieszkam zadzwonic. Abraham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Zadzwoń, zadzwoń. Miałeś sporo niefartu, chyba najwięcej z moich dotychczasowych Klientów. Elektronika Polska niestety udowadnia swoją niższość nad produktem oryginalnym bigas, ale stale ją polepszamy. Ma za to zaletę w postaci niższej ceny, która na Polskim rynku osiągnęła absurd, również jakość systemów. My również musieliśmy ją wprowadzić. Bez takiej tańszej alternatywy trafiłbyś pewnie do warsztatu, który montuje składane do kupy misz masz za małe pieniądze, być może miałbyś jeszcze większe problemy, bez perspektyw na ich rozwiązanie. W międzyczasie kilka subaru takich jak twoje zrobiliśmy na analogicznym zestawie, niestety wszystkie 2,5l. Palą w granicach 14-15 l w mieście, również automat. Mechanikami i ich zachowaniem się nie przejmuj, ja już dawno przestałem. Staram się być, kiedy przyjeżdżają moi klienci, najważniejsze, że starannie montują instalacje. Pozdrawiam Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Jawa 50 mustang 2l na 100km średnia 65km\h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abraham Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 dzisiejsze tankowanie 47 literkow przebieg 282 spalanie 16.66666 niezle??? moze dzisiaj uda mi sie wygospodarowac czas i przyjade na serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 no spalanie całkiem spore... w moim przypadku Impreza 2.0 bez turbo pali ok 10l lpg a ok. 11 z włączoną klimą. Tak naprawde nie sprawdzałem jeszcze ile wchłania przy pałowaniu ale niedługo będe musiał to sprawdzić w końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Trasa Karwia-Warszawa 120-170 km/h oraz prawie 1,5 godz. w korku o dł. ponad 20 km. spalanie LPG 15,5 l. z klimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Konin-Stryków 180-210 km/h – 19.9 LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Całość 184 km; poszło 30 l paliwa 90 km na trasie, z 5 upalania, reszta miasto z tym, że ok 1/3 czasu w mieście to stanie na światłach czy w korkach... Średnio - 16.3 l /100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Trasa Karwia-Warszawa 120-170 km/h oraz prawie 1,5 godz. w korku o dł. ponad 20 km.spalanie LPG 15,5 l. z klimą. Kupić CB, dokładną mapę ewentualnie najtańszą nawigację i przestać stać w korkach. Tyle OT Spalanie mojego GT LPG by JAKO trasa różnie zależnie od ruchu 10-13,5 miasto 13-15l raczej delikatna jazda prawie największe spalanie jakie zanotowałem to 20l wizyta na MG ok 50km jazdy i później miasto 150km największe ok 10l (tyle z wyliczeń miałem jeszcze w butli) na 30min jazdy przebieg jakies 10km może mniej duży plac z wysepkami śnieg i wszystko jasne, w sumie daje to 100l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 prawie największe spalanie jakie zanotowałem to 20l U mnie 21 l. Minimalne na trasie 11,5 przy 120-130 w nocy bez klimy. A korka na E7 przy Elblągu chyba nie da się objechać. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Dzisiejsze tankowanie: 142 km po mieście, poszło 28 litrów paliwa, Wynik 19.7l/100 km. Wydaje mi się nieco dużo, tym bardziej, że jeżdżę bardzo spokojnie (do 4000 obrotów). Miałem BOVa ustawionego na prawie max ładowanie, teraz odkręciłem prawie na maxa ten BOV, ładuje mi teraz ok 0.6. Do celów testowych to robię i jak sądzicie czy to pomoże zmniejszyć zużycie paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2k2 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Może ma ktoś doświadczenie z shell v-power 95? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimus Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autostrada w Szwecji: 7,2 l Drogi w Norwegii: 7,0 l Świnoujście - W-wa: 9 l (po autostradzie 160-170 km/h) Wszystko wg kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robeet Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Może ma ktoś doświadczenie z shell v-power 95? :?: Witam...Testowałem to paliwo w moim Stilo 1,8 i nie było żadnej różnicy w porównaniu ze zwykłą 95....teraz od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Imprezy 2,0GX z 2001r...spróbowałem też tego v-powera do imprezy i w wolnym-ssaku nie ma wg mnie również żadnej różnicy na +....więc zostaję przy tańszej zwykłej..... Ostatnie średnie spalanie (na zwykłej 95) to 8,2 l....z czego 400km w trasie bardzo spokojnie i 100 km po okolicy już mocniej.......jak dla mnie na pierwszy raz to spalanko rewelka..... Pozdrawiam..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Może ma ktoś doświadczenie z shell v-power 95? :?: Ja na tym jezdze - auto jest wyraznie zywsze niz na paliwie z Neste, silnik ladniej pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autostrada w Szwecji: 7,2 lDrogi w Norwegii: 7,0 l Świnoujście - W-wa: 9 l (po autostradzie 160-170 km/h) Wszystko wg kompa. Z tym 160 /170 to trochę przesadziłeś. Włącz tempomat z tą prędkością a po 100 km zobaczysz spalanie na poziomie 11.00. Na 100% wielokrotnie testowałem. Nigdy nie udało mi się uzyskać 7 z przodu ale 1 i 7 się zdarzało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Może ma ktoś doświadczenie z shell v-power 95? :?: Próbowałem w zasadzie każdy rodzaj paliwa od Shell V Power po BP ultimate. Żadnych widocznych i odczuwalnych różnic. Pali tyle samo, jedzie tak samo. Szkoda kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimus Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autostrada w Szwecji: 7,2 lDrogi w Norwegii: 7,0 l Świnoujście - W-wa: 9 l (po autostradzie 160-170 km/h) Wszystko wg kompa. Z tym 160 /170 to trochę przesadziłeś. Włącz tempomat z tą prędkością a po 100 km zobaczysz spalanie na poziomie 11.00. Na 100% wielokrotnie testowałem. Nigdy nie udało mi się uzyskać 7 z przodu ale 1 i 7 się zdarzało Tempomat miałem właśnie włączony. BTW 160-170 to była prędkość licznikowa, czyli wg gps byłoby jakieś 145-150. Trasa z Nowego Tomysla do Strykowa. Na autostradzie mogło być więcej, piszę o całej trasie Świnoujście - Wwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimus Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Może ma ktoś doświadczenie z shell v-power 95? :?: Próbowałem w zasadzie każdy rodzaj paliwa od Shell V Power po BP ultimate. Żadnych widocznych i odczuwalnych różnic. Pali tyle samo, jedzie tak samo. Szkoda kasy. U mnie tak samo :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się