Skocz do zawartości

ile wam pali ?


madmax3

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tylko delikatnie przypominam. W wózkach typu STI nie wolno walczyć o jak najmniejsze zużycie paliwa  Owszem macie paliwa, prosta droga, cały czas 90 km/h, bez zwalniania, może dojść do 8,9 l/100 km. W normalnym ruchu miejskim ok. 13 l/1.

Szarźujemy. 14 do 18 itrów. Tor, nie wspomnę,  Zużycie paliwa, to tylko ochrona silnka przwd destrukuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

To chyba na lawecie tyle spalił default_icon_mrgreen.gif

Ładny wynik.

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

Laweta mi kiedyś z takim samym załadowanym spaliła 10L/100km gnojówki. Ale tutaj było trochę z górki, dziś wracam będzie trochę pod górkę default_wink.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Outback 2006 3.0 H6

Z okresu zimowego, jakieś +/- 4000 km 11,4 l 

Normalnie było około 10,8 l

Głownie jest to jazda w trasie (nie autostradowa), powiedzmy że od wsi do wsi, i trochę miasta, jak miałbym to określić procentowo to tak 75/25

 

W jeździe bez miasta między 9 - 9,4 a rekordowo udało mi się zejść na chyba 8,2 ale po 200 km już miałem srogo dość :icon_205: 

 

Generalnie jestem zadowolony z tego wyniku:thumbup:, sądziłem że będzie gorzej 

 

A na autostradzie to wszystko zależy od prędkości i... ochoty na wyciskanie gazu :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo jeżdżenia. Cały czas badam z ciekawością swojego OBKa II 2.5  po remoncie :)

Warszawa poranna w korkach i jazda pod Warszawą - 11.25 lpg / 100, średnia z 800km.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.07.2019 o 23:36, Fala napisał:

Dużo jeżdżenia. Cały czas badam z ciekawością swojego OBKa II 2.5  po remoncie :)

Warszawa poranna w korkach i jazda pod Warszawą - 11.25 lpg / 100, średnia z 800km.

Bardzo ładnie Ci pali po remoncie, zazdraszczam. ;) Ja po mieście mam w granicach 15-16 litrów, w trasie zszedłem najmniej do 10,4. Przy obecnych cenach LPG i tak rewelacja. :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

srednia z wyjazdu do Rumunii Forkiem XT (ok. 4850 km) - 9,2L wg. wskazan kompa (2+2 osoby, pelny bagaznik + box na dachu, non stop klima w trybie "auto")

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek 2.5XT Zamość-Gruzja-Zamość (Subariada). Na pokonanie dystansu 8095km zużył 933 litry Pb95(?), co daje średnie spalanie na poziomie 11,53/100. Jakość paliwa różna. Warunki też bardzo różne, wiadomo to Subariada, kilka ciężkich granic, korków. Forek z koszem, markizą, jednak nieprzesadnie objuczony. Chyba niezły wynik:)

FOIHtFhPrqZvciqInaooGCgc8uxYjn3Sh2qP_mQGSnNZziC_FYN5P-GJQAyNFN89gUHCp3jTtjFcj5Sqrwcs10vTjyem_ORzQUHU-c1c8fDTtZOFNx5cF0sSGyvBR8sQRUfIzXwy_JIhFqN8HV7nbCHBSHQiwL9X.jpg.a88dbccea45e6207c7f57a0743268eb9.jpg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że takie rzeczy są nierealne, ale ostatnia trasa Kraków -> Góry Sowie (jazda po okolicach przez cztery dni) -> Kraków (800 km) = 7,2 l/100km. Z dystrybutora wyszło (pod sam korek) 7,4 l/100 km. Autostrada, to głównie tempomat 120 km/h, oczywiście przy wyprzedzaniu więcej do tego bez szaleństw podczas pobytu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Państwo ! Chyba dajemy się robić w konia. Właśnie wczoraj dojechałem do Portugalii na wymarzony urlop. Niemcy, Francja, południe Hiszpanii (via Barcelona) i wylądowałem kawałek za Faro. OTÓZ ! Polska Shell V-Power 100 z Ostrobramskiej 11,6 l/100 km. Tankowania co ok. 400 km. Polski Orlen 98 10,6 l/100 km. Styl jazdy podobny. Niemiecki Shell V-Power 98 9,8 l/100 km ! Przy trochę szybszej jeździe ! Pierwszy BP 11,2 l/100 km. Drugi 10,2 l /100 km ! Pierwszy Repsol 12, 2 l/100 km. Drugi 10,4 l/100 km ! Można zgłupieć. Kwity z tankowań potwierdzały faktyczne zużycie. Tak chyba jest, że zużycie nie zależy od szyldu, tylko od najbliższej rafinerii !. Cały czas średnia ok. 120 km/h, (mam takie stare navi pokazujące średnią prędkość, wysokość np. m., czas do celu itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mz56 a samochód jaki? :p

 

Legaś IV 2.0R LPG. Co miesiąc resetuje licznik, średnie spalanie na tankowanie - 11.8. Głównie autostrady, prędkości (wg. predkosciomierza) 160-180. Raz na tankowanie - około 450km (butla gazu 75 lub 65l - nie pamiętam). Wychodzi koło 14 litrów LPG na 100km.

Ogolnie wyznaje teorie, że do komputerowego spalania benzyny trzeba dodać ze 2/3 litry i wychodzi wynik LPG. Jak widać sprawdza się. 

Przy miesięcznym przebiegu (2-3k km) spalanie wynosi między 10.8-11.2. Cykl mieszany - autostrady, drogi krajowe, miasto.

Co do warunków - samochód z reguły jeździ na pusto, 2 osoby to max. Przeciwwagą jest moja ciężka noga. Po mieście dosyć często reduktor wchodzi, co też pewnie nie pomaga. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemiecki Shell V-Power 98

W dniu 28.08.2019 o 23:17, mz56 napisał:

Drodzy Państwo ! Chyba dajemy się robić w konia. Właśnie wczoraj dojechałem do Portugalii na wymarzony urlop. Niemcy, Francja, południe Hiszpanii (via Barcelona) i wylądowałem kawałek za Faro. OTÓZ ! Polska Shell V-Power 100 z Ostrobramskiej 11,6 l/100 km. Tankowania co ok. 400 km. Polski Orlen 98 10,6 l/100 km. Styl jazdy podobny. Niemiecki Shell V-Power 98 9,8 l/100 km ! Przy trochę szybszej jeździe ! Pierwszy BP 11,2 l/100 km. Drugi 10,2 l /100 km ! Pierwszy Repsol 12, 2 l/100 km. Drugi 10,4 l/100 km ! Można zgłupieć. Kwity z tankowań potwierdzały faktyczne zużycie. Tak chyba jest, że zużycie nie zależy od szyldu, tylko od najbliższej rafinerii !. Cały czas średnia ok. 120 km/h, (mam takie stare navi pokazujące średnią prędkość, wysokość np. m., czas do celu itp.)

Faktycznie, mozna zglupiec. W Niemczech Shell wycofal V-Power 98 na poczatku 2011 roku. Obecnie na Shell dostepne sa:

Shell V-Power Racing 100
1,569 € / Ltr
Shell V-Power Diesel
1,409 € / Ltr
Shell Super FuelSave 95
1,379 € / Ltr
Shell Super FuelSave E10
1,339 € / Ltr
Shell Diesel FuelSave
1,219 € / Ltr
Ceny aktualne, nawet jesli spalanie byloby troche mniejsze na 100 oktanach to roznica w cenie 19ct za litr w porownaniu do 95oktan skutecznie to zniweluje.
Ale powiedz skad niemiecki Shell V-Power 98? Podroz w czasie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2011 o 21:06, Bouler napisał:

Na stronie subaru.pl jest zamieszczony cennik przeglądów

Ta sztuka nigdy mi się nie udała, standard to 12/100. Forki 2 - w starych wpisach można znaleźć, mają podobny rozrzut od 7 do 15 i chyba styl jazdy wszystkiego nie tłumaczy. Wcześniej był wpis że po wymianie płynu w CVT spadło spalanie o litr. Dziw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dzik44 napisał:

U mnie średnie 9,8L/100km, 80% przejazdów to niestety krótkie odcinki i miasto..

Jak dla mnie to super wynik i średnia miejska nigdy u mnie nie spadła poniżej 11, więc od razu dałem zrobić LPG co było najlepszą decyzją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój FXT  jest na co dzień pod "lekką" nogą żony, i pewnie to spalanie jest głownie tego efektem..

A rocznie robi do około 10 kkm,  więc w moim przypadku koszt paliwa nie jest dokuczliwy i da się żyć bez LPG ;)

Edytowane przez Dzik44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legacy96. Szkoda, że nie zachowałem kwitu. Bo do tego benzyna genialna. Chyba trafiłem na oszustów NRD, V- Power 98 ! :D! Sam byłem zdziwiony. Pierwsze tankowanie w przeddzień wyjazdu, drugie za Wrocławiem i trzecie gdzie ? Chyba w byłym NRD ? Może dla oszczędności nie zmienili napisów ? W każdym razie najlepsza wacha na jakiej jechałem w tę stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...