AllRad Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Właśnie wróciłem z Dolnego śląska .Za Wrocławiem tankowałem i wyzerowałem kompa.po 1 godzinie pokazał 6,4L/100km :shock: po drugiej 7,0l/100km,w Warszawie po3:42 godz. 7,2L/100km.Srednia prędkość 80km/godz ,na trasie miejscami 160-180,przeważnie 120-130.Trasa katowicka dużo przymusowych postojów,ograniczeń w ruchu.Na Dolny śląsk wyjechałem w poniedziałek o 4 rano i do ostatniego tankowania komp pokazywał 7,8L/100km ( LPG 10,2L/100km)gdzie średnia była w granicach 90km/godz.Na odcinku pomiarowym(obwodnica Oleśnicy)dzisiaj wskazówka doszła do 230,ciekawe ile było w rzeczywistości :?: Przed następną próbą będę przygotowany i włączę pomiar prędkośći z nawigacji fabrycznej ,ale wcześniej muszę się zatrzymać spalanie mniejsze~10%,silnik pracuje super (nakręcone 161tys.km)winny chyba zalany Amsoil ASL 5W/30.Fotki z kompa będą jak się zmniejszą. Uwielbiam czytać posty o spalaniu gdzie nie wiadomo jakim modelem ten ktoś jeździ. bol, ze spalania 6,4l wnioskuję że jeździsz STI Wpisz sobie w profilu Subaru ....... czy inną markę. Bo trzeba czytać wszystkie posty, kolega napisał: mój to legacy kombi 2,5 NA 2004 MT z reduktorem :wink: Tak tak, nie pozostaje mi nic innego jak przeczytać 78 str wątku o spalaniu, żeby dowiedzieć się jakim samochodem jeździ bol Znacznie prościej chyba jest wpisać to tam gdzie jest na to przeznaczone miejsce - raz a widocznie dla wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Tak tak, nie pozostaje mi nic innego jak przeczytać 78 str wątku o spalaniu, żeby dowiedzieć się jakim samochodem jeździ bol Nie trzeba aż tyle, jest 15 postów wyżej :wink: Znacznie prościej chyba jest wpisać to tam gdzie jest na to przeznaczone miejsce - raz a widocznie dla wszystkich. Zgadzam się 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Oczywiscie max 230 km/h w milach nie wiem ile to bedzie A i chyba pomyliłem działy bo pisze i Imprezie STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 TasiorCk, tym bardziej cieżko by było jechać smartem 230mil/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Świerze tankowanie - 165 mil z baku, bez rezerwy, czyli po dokładnym przeliczeniu - 20,01 l / 100 km polecam forka 2,5 wszystkim oszczędnym ale czy frajdę da się wycenić?? Chyba nie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Świerze tankowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 dobra, przesadziłem, niech już będzie ŚWIEŻE... ale obciach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 roguckia, każdy robi błędy :wink: a swoją drogą widać ile więcej at pali od mt 20l/100 to już u mnie muszę sie wściekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 zimą 20 to praktycznie standard przy krótkich przelotach miejskich + odrobina pleneru, poza tym mi wszystko czym jeżdżę pali w górnych granicach normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Czy może mi ktoś podać ile realnie pali mu seryjny GT w jeździe mieszanej (powiedzmy pół na pół miasto - trasa) oraz w trasie bez ciśnięcia (tzn. np. równo 100-120 km/h)? Chodzi mi o to o ile większe jest spalanie od Imprezy N/A 1,8-2,0. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 zamer, zmieniasz swoja na Gt'eka :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 zamer, zmieniasz swoja na Gt'eka :?: Bardzo bym chciał, ale mnie nie stać. Póki co to prędzej sprzedam swoją Imprezę ze względów ekonomicznych :roll: A pytam bo chce się wreszcie dowiedzieć jak to jest z tym, że tyle osób mówi, że turbo pali odrobinę więcej a frajda x razy większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 A pytam bo chce się wreszcie dowiedzieć jak to jest z tym, że tyle osób mówi, że turbo pali odrobinę więcej a frajda x razy większa. Bo tak po prostu jest :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 zamer, a ile Ci średnio pali N/A przy normalnym jeżdżeniu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 W lato zszedłem do 7,5 l / 100 km jadąc koło 90-100 km/h gierkówką. Średniej w cyklu mieszanym nigdy nie mierzyłem bo pewnie bym się przestraszył. Wolę żyć w błogiej nieświadomości chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 moze i Turbo nie pali duzo wiecej od N/A przy normalnej jezdzie ale spalanie to w tym porowaniu schodzi na drugi plan, w Turbo sie duzo wiecej inwestuje niz w N/A, zwlaszcza w GTka gdzie pewnie dosc czesto cos pada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 eMTe, tyle to wiem. Chodzi mi po prostu o czyste dane spalania. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 eMTe, tyle to wiem. Chodzi mi po prostu o czyste dane spalania. :wink: zamer nie będę się powtarzać, a nieco przerobiłem temat... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 W lato zszedłem do 7,5 l / 100 km jadąc koło 90-100 km/h gierkówką. Średniej w cyklu mieszanym nigdy nie mierzyłem bo pewnie bym się przestraszył. No właśnie. Ja też zszedłem do 7.33 na trasie. Ale średnio spalam 9 litrów latem i do 11 przy mrozach. Nie ukrywam, że to już naprawdę górne granice mojego budżetu. Także każdy litr lub dwa (co dla wielu tutaj oznacza, że Turbo pali "niewiele" więcej od NA) dla mnie jest już wartością zbyt dużą. A nie ukrywam, że całkowita bezawaryjność mojego Forka nie zachęca mnie do jego sprzedaży. Dlatego skoro boisz się policzyć średnie w NA to wierz mi, że w turbo wcale lepiej nie będzie. Wręcz będzie gorzej bo fajne auto nie zachęca do oszczędnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 koszty spalania n/a może są porównywalne do turbo jak turbo się lansujesz ale przy naprawach turbo bije na głowę nawet kosztu swojego spalania 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 jak dla mnie nie ma co porównywać spalania turbo do n/a... zamer, przecież wiesz że jak turbo depniesz to mimo warkotu silnika słychać te 5zł wypadające z wydechu :wink: no ale jak jedzie to wypić musi, co zrobić? :roll: zalać... temu auta paliwa, nie się ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Dzisiaj tankowane 15,2l/100km, miasto 70% także nie jest źle jak na ten mróz :roll: Mój rekord tej zimy to 17,5l/100km. Trudno obronić tezę, że turbo dużo pali :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 jak mój by tak mało żłopał to bym avensiorka zaczął oszczędzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 jak mój by tak mało żłopał to bym avensiorka zaczął oszczędzać Ostatnio jazda bardzo emerycka po mieście. Jak komputer zaczyna w połowie baku pokazywać 23l/100km to zaraz w trasę jadę, żeby polepszyć średnią :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 ---- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się