sfaragdas Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 dla tych co sie liczyc nie chce mpg na l/100km ;-) http://www.eforecourt.com/l_100km_mpg_convert.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 naLeśnik, moj sports pali podobnie tyle ze LPG.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 naLeśnik, moj sports pali podobnie tyle ze LPG.... aby do wiosny, nie trzeba będzie rano i wieczorem stać na odpalonym silniku po 10 minut aż szron z szyb zejdzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał R. Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 A mnie od 3 tygodni nic nie pali... samochód wciąż u Marka Za to ja palę 1,5 paczki dziennie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 W ubiegłym tygodniu wyższa temperatura i normalne ruszanie spod świateł dały wynik 12,5 l (100% miasto) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HERMAN Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Kupując Subaru, a zwłaszcza Imprezę, nie powinno się pytać ile pali, bo spali tyle ile się wleje i zależy jak się jeżdzi , jak ktoś się pyta ile pali, tzn, że go nie stać na subi, niech poszuka czegoś ekonomiczniejszego, albo traktorka. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 nie powinno się pytać ile pali :shock: Dlaczego??? Chyba po to ten wątek istnieje i jakbyś nie zauważył ma 58 stron z tego kilkanaście o SI . jak ktoś się pyta ile pali, tzn, że go nie stać na subi, niech poszuka czegoś ekonomiczniejszego, albo traktorka. No tak grubiaństwo jest naszą domeną :roll:............., życzę Ci obyś nigdy budząc się z rana nie zastanawiał się skąd wziąć kasę na paliwo. Ja kupując Spec B wszystkich na forum pytałem się o spalanie i dla twojej wiadomości JESZCZE MNIE STAĆ :!: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Powiem wam, ze nie wiem o co kompletnie kaman, ale moj Forester mnie non stop zaskakuje. Przez 2 lata byl absolutnie przewidywalny - ok. 9-10l/100 w trasie, 13.5-16.9l/100 w miescie w zaleznosci od buta. Ostatnio jednak w miescie nie moglem zejsc ponizej 14.5 przy baaardzo kapeluszniczej jezdzie i prawie bez korkow (co nie znaczy, ze bez swiatel, ale ze byly ferie studenckie, to po Wroclawiu sie calkiem przyjemnie jezdzilo), za to z wyjatkowa latwoscia mozna bylo przekroczyc 19l/100, a nawet z lekkim upalaniem po sniegu udalo mi sie osiagnac ponad 23l/100. Tym bardziej zadziwiajace jest, ze w ten weekend na dystansie 615km (do Pragi i z powrotem na 1 baku, typowa jazda kapelusza o kropelce - 80-110kmph) spalil mi niewiele ponad 8.6l/100 (udalo sie komus mniej S-turbo manual?), jak za starych dobrych czasow ustabilizowanego spalania Wyglada jakby do <3krpm palil normalnie, ale powyzej tych obrotow budzil sie w nim jakis smok, ktory do tej pory zadowalal sie normalnymi ilosciami paliwa. Swiece, kable WN, przeplywka nowe, a parametry podczas jazdy w normie. Z rzeczy zmienionych na przelomie zmian stylu spalania, to nowe zimowki oraz backbox Prodrive'a. Nie wiem co o tym myslec. Wracam do mojego zdumienia. Ostatnich kilka tankowan w miescie: 23.22l/100, 19l/100, 15.14l/100, 14.5l/100, 18.5l/100, 14.93l/100. Z tego te 23.22, to glownie upalanie na sniegu, 19 i 18.5 to dynamiczna jazda, a reszta absolutnie kapelusznicza. Dzis tankowanie po takiej samej absolutnie kapeluszniczej, po takich samych odcinkach na miescie, takich samych korkach, temperaturach powietrza, ladunku w samochodzie, cisnieniu w kolach, oponach itd. itp. Spalanie? 13.1l/100 :shock: O co kurna z tym autem chodzi? Kiedys 13.6-14.0 to bylo spalanie minimalne w miescie, 14.5-15.5 jazda dynamiczna, a powyzej 16l/100 udalo mi sie tylko 3 razy wejsc i byla to jazda na maksa. Teraz (gdzies od polowy listopada) spalanie minimalne jest loteria, a jak przycisne, to bez zadnego problemu powyzej 18... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Mam to samo, ale dopiero od dwóch baków... Legac zawsze mieścił się między 11, a 12l/100km, a ostatnio 14-15 :shock: Nie mam pojęcia o co kaman? Może paliwo? Teraz mam zaspawany dyfer i może on będzie powodować delikatne zwiększenie spalania, ale to się okaże przy następnym tankowaniu... chociaż też niekoniecznie, bo w tak zwanym międzyczasie :wink: , ma się wreszcie zwiększyć ciśnienie doładowania, więc już zupełnie nie będę wiedział do czego się odnieść i z czym porównać :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Kupując Subaru, a zwłaszcza Imprezę, nie powinno się pytać ile pali, bo spali tyle ile się wleje i zależy jak się jeżdzi , jak ktoś się pyta ile pali, tzn, że go nie stać na subi, niech poszuka czegoś ekonomiczniejszego, albo traktorka. Pozdro Każdy samochód spali tyle ile się wleje do jego baku, wszystkie tak mają. To nie jest domena tylko Subaru. A pytać się o spalanie można a nawet trzeba. Czasami zwiekszone zużycie paliwa w stosunku do średniej forumowej :cool: dla danego modelu, może świadczyć o jakiejś poważnej usterce a nie tylko o tym że ktoś lubi ciężkie obuwie. Rozumiem również, że swoim tekstem chciałeś pokazać nam, że jesteś forsiasty i takie bzdety jak kasa na paliwo to nie twoje zmartwienie. Wiekszośc z nas na tym forum jeździ samochodami Subaru a jak nimi jeździmy to znaczy, że nas stać i wyobraź sobie, że pewnie wiekszość z nas analizuje zużycie paliwa. A świadczy o tym popularność tego wątku. Więć jeżeli pytanie o spalanie obraża stan twojego konta bankowego zawsze możesz unikać tego wątku. Czego ci z całego serca życzę. :wink: A do meritum. Forek - miasto - 11,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A do meritum. Forek - miasto - 11,6. Uuuu stary! Na pewno zepsuty! Musi przeplywka poszla, albo cus? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amateus Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 chcialbym sie pochwalic wręcz rewelacyjnym wynikiem spalania jaki mi sie udalo dzis odnotowac trasa warszawa - giżycko - warszawa, 4os, predkosci 130-150kmh, maly ruch na drodze : 9,69l/100km i nikt mnie nie wyprzedzil :razz: jestem pelen podziwu dla mojego GT :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Z każdym opustoszałym bakiem odnotowuję na stacji coraz lepsze wyniki: Trasa z Warszawy do Łodzi: bardzo nierówna jazda w przedziale 110 - 140 km/h (momentami 190 od radaru do radaru) z wielokrotnym bezpiecznym ale dynamicznym wyprzedzaniem na odcinku Rawa Maz. / Łódź Z powrotem 80 - 130 km/h Razem 310 km trasy (w tym 40 km po Łodzi) + 150 km Warszawskich korków Rezultat: 10,8l /100 km Wg mnie nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 To i ja się pochwalę swoimi średnimi: :arrow: najmniej: w trasie, na tempomacie, po wiosce, z fotoradarami i przy dużej gęstości ruchu - zero wyprzedzania, grzeczna jazda 50-70 km/h --> 7.6 l/100 :cool: No nie wyobrażam sobie, że da się mniej. :arrow: normalnie: trasa W-wa - Krk, w zalezności od tego jak się "staram" - 8.8-10.8 l/100, zazwyczaj 9.8 l/100 :arrow: miasto: ogień na reduktorze spod każdych świateł - 13 --> ... l/100 (dobrze, że chwilowe wskazanie kompa kończy się na 50 l/100 ) Wszystko oczywiście wg komputera, bo jestem leniwy i samemu liczyć mi się nie chce :roll: Aha, jak hamuje silnikiem to pokazuje 3.2 l/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 NIESAMOWITE !!! Właśnie wróciłem ze Szwecji więc mogłem jechać o kropelce . Na trasie z domu do Gdyni 7,2 l/100km !!! W nocy z soboty na niedzielę - warunki idealne - prawie żadnego ruchu , pogoda dobra . OBK 2,5 a/t z 2000 r. Chyba można zejść poniżej 7l ? Na terenie Szwecji poruszaliśmy się forkiem 2,0 MY07. Przyjaciel który prowadził swoje auto niestety nie przyjmował do wiadomości swoich błędów w operowaniu gazem i hamulcem , więc spala ok 10/100km. Kiedy siedziałem obok kierownika , zauważyłem dziwne zachowanie auta - on po prostu " pompuje " gazem . Chcąc utrzymać stałą prędkość - dodaje gazu i puszcza - z częstotliwością ok 3 sek . Jestem w stanie zejść ze spalaniem o 1,5 l na tej samej trasie i z tą samą prędkością przelotową . Moja rada - uczyć się jazdy subaru ! Nie jeżdzić tak jak dieslem , nie jeżdzić jak poprzednimi z małym silnikiem ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 WRX'01: :arrow: trasa spokojnie - 10,1l/100km :arrow: małe miasteczko - 18,6l/100km :arrow: duże miasteczko (GDAŃSK) - wolę nie sprawdzać... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 :arrow: trasa jazda tempomatem ~ 90km/h wskazanie KP 6,4 a jak juz jestesmy przy spalaniu ,czyli powiedzmy przy pedale gazu, niech ktos mi wytlumaczy dlaczego w legacy [nie wiem jak w innych rubarynkach] pedal gazu posiada sprężynkę i mozna naciskac rowniez go "z góry" co nie powoduje wcisniecia ramienia :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 pedal gazu posiada sprężynkę i mozna naciskac rowniez go "z góry" co nie powoduje wcisniecia ramienia :?: Muszę sprawdzić, bo nie zauważyłem :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Ta sprężyna jet dla tech co chcą mijać fotoradary 250km/h coby ich światło flesza nie dogoniło ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 dwanaście na sto :shock: jak ja lubię jak Antyk się sam naprawia , chociaż mam obawy czy nie popsułem go w zupełnie innej kwestii :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Cóż! Okazuje się, że Subaru na złotych felgach i letich oponach pali znacznie więcej :shock: . W ostatniej trasie Bielsko - Białystok - Chełm - Bielsko nie udało mi się zrobić więcej niż 200 Mil na zbiorniku Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zakorkowana trasa 500 km, spokojna jazda 90-120 z dynamicznym wyprzedzaniem, załadowanym autem i załączoną klimą - 9,5l/100km. Po tym weekendzie jestem pewien że dam radę zejść forkiem 2,5XT poniżej 9l/100km w trasie bez specjalnych wyrzeczeń i przy rozsądnej jeździe. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zmienilem opony na letnie i ... szok. Samochod, ktory przy dynamicznej jezdzie po miescie na zimowych potrafil spalic miedzy 19 a 23l/100, teraz przy dynamicznej spalil mi 14l/100, przy poczatku sredniodynamicznym i reszcie delikatnej 13.7l/100, a na trasie przy delikatnej jezdzie... 7.9l/100 :shock: Co jest? Do tej pory rekord spalania mialem 8.7l/100... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Olleo to chyba masz częściowe rozwiązanie problemu wysokiego spalania bo pamiętam że walczyłeś z tym tematem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zmienilem opony na letnie i ... szok. Samochod, ktory przy dynamicznej jezdzie po miescie na zimowych potrafil spalic miedzy 19 a 23l/100, teraz przy dynamicznej spalil mi 14l/100, przy poczatku sredniodynamicznym i reszcie delikatnej 13.7l/100, a na trasie przy delikatnej jezdzie... 7.9l/100 :shock: Co jest? Do tej pory rekord spalania mialem 8.7l/100... :?: Sprawdz jeszcze paliwo, bo ja uparcie zalewalem BP Ultimate, a ostatnio dwukrotnie na Shella po V-Power zajechalem (sporo tanszy od BP nawet). Roznica to ok 1 litr na korzysc V-Power, w tej chwili drugi bak nim zalalem i juz widze ze jest lepiej niz na BP. Praktycznie ta sama trasa codziennie, wiec mam porownanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się