speed Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Siema chlopaki maly blad w obliczeniach . Tankowalem do pierwszwego odbicia i wychodzi 48 litrow i przejechalem 340 km to wychodzi 14,11 litra na 100km. Tak wiec :grin:dobry wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Czy takie rzeczy jak rozgrzewanie auta co juz wiem nie powinienem robic na postoju To tak ma byc zawsze, czy tylko przy docieraniu? z tego co mowia to nie powinno wogole sie rozgrzewac subarki na postoju pare sekund lekki gaz i nalezy jechac doslownie toczyc sie bardzo powoli no nie wiem tak do 2000 obrotow az sie rozgrzeje ale poczekaj pare chwil i zaraz forumowicze sprostuja moja odpowiedz i dokladnie powiedza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Nie popadajmy w skrajności, ale poniżej 2 tys obr to ja bym nie jeździł, bo przeciążanie silnika też najlepiej mu nie wychodzi - to nie diesel. Po prostu rozsądek, 2 - 3,5 tys to zupełnie normalne wartości do jazdy nawet na zimnym silniku. Jak podkręcisz go w razie potrzeby do 4-5 tys też się nic nie stanie, po prostu nie piłować cały czas na 4,5 tys w gotowości do wyprzedzania. I tak jak napisł Juli - odpalasz auto, wrzucasz bieg i jechać, rozgrzewanie wstylu starego autosana nie jest mu potrzebne na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Daj kilka sekund aby olej dotarł do turbiny i ruszaj normalnie tylko nie katuj powyżej 5000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Taka moja uwaga po zamontowaniu defi - temperatura oleju zaczyna lekko się podnościc (powyżej 50 C) po dobrych 3-4 minutach (a jak nie ma korkow to sporą odległośc można przejechac) od momentu kiedy wskazówka od płynu chłodniczego wskazuje temp. roboczą silnika. Tak więc proponuje nie katowac jeszcze chwile po osiągnięciu temp. roboczej wg. standardowego wskaźnika temperatury. Rozgrzewanie tak jak koledzy piszą, jechac raczej normalnie do 3-3,5 tyś. Co do spalania, to jeszcze mniej niż 11 l/100km nie udało mi się osiągnac (trasa Łódź-Zakpane - stałe 120-140). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Tak więc proponuje nie katowac jeszcze chwile po osiągnięciu temp. roboczej wg. standardowego wskaźnika temperatury. Ktos gdzies pisal wlasnie ze po rozgrzaniu plynu chlodniczego ( wskaznik temp. w pozycji roboczej) mija ok 6-7 min zamim olej osiagnie wlasciwa temp. Ostatnie spalanie z trasy ok. 900 km ze stala predkoscia 150-160km/h w trzy osoby z pelnym bagazem 10,5l :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Tak więc proponuje nie katowac jeszcze chwile po osiągnięciu temp. roboczej wg. standardowego wskaźnika temperatury. Ktos gdzies pisal wlasnie ze po rozgrzaniu plynu chlodniczego ( wskaznik temp. w pozycji roboczej) mija ok 6-7 min zamim olej osiagnie wlasciwa temp. Ostatnie spalanie z trasy ok. 900 km ze stala predkoscia 150-160km/h w trzy osoby z pelnym bagazem 10,5l :razz: A jakiego masz diesla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 .Ostatnie spalanie z trasy ok. 900 km ze stala predkoscia 150-160km/h w trzy osoby z pelnym bagazem 10,5l :razz: A jakiego masz diesla? Subaru Impreze GT, bardzo szybki turbo diesel i cichutki do tego, wcale nie klekocze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Ktos gdzies pisal wlasnie ze po rozgrzaniu plynu chlodniczego ( wskaznik temp. w pozycji roboczej) mija ok 6-7 min zamim olej osiagnie wlasciwa temp. Przemequ z tego co pamiętam pisał. Może i poniżej 10L dałoby sie u mnie, ale to by była taka męczarnia że szok. Przy spalaniu 11l, właściwie 90% droga wielopasmowa, 110-140 stałe i też w sumie się meczyłem, bo dosyc ślisko było (w przeciwnym kierunku na autostradzie wypadek był nawet z powodu oblodzenia) i trzeba było delikatnie gazem operowac. Poprostu większą pojemnośc trzeba zalac i tyle. Ktoś z userów wrx 06-07 może niech się wypowie ile minimalnie mu spalił... Kto na forum jeszcze ma taki model? Blue z tego co pamiętam... A co do oleju to ja np. się zdziwiłem że im szybciej tym właściwie temp. oleju niższa. Najcieplej w korkach, pomimo że obroty niskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 A jakiego masz diesla? boksera chyba VW w T3 tez takiego zrobil :wink: notabene w porownaniu z autem ktorym tez dosc czesto smigam to charakterystyka prawie mam jak dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Poprostu większą pojemnośc trzeba zalac i tyle. Niekoniecznie, np. Corvette 5.7 pali poniedzy 7-8l/100km na autostradzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Poprostu większą pojemnośc trzeba zalac i tyle. Niekoniecznie, np. Corvette 5.7 pali poniedzy 7-8l/100km na autostradzie. Z zajefajnej górki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Tak więc proponuje nie katowac jeszcze chwile po osiągnięciu temp. roboczej wg. standardowego wskaźnika temperatury. Ktos gdzies pisal wlasnie ze po rozgrzaniu plynu chlodniczego ( wskaznik temp. w pozycji roboczej) mija ok 6-7 min zamim olej osiagnie wlasciwa temp. kiedys dawno kumpel mial samochod z wskaznikiem temp oleju i wtedy tez wychodzilo mniej wiecej to samo Zima przy duzych mrozach to nawet 10-12min po osiagnieciu temp roboczej wody i jakos wzialem to sobie do serca :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Od poczatku sierpnia 2006 zrobiłem Legasiem 25 000km z czego: pierwsze 8000 km na zwykłej 95 Orlen lub Shell, trasa 10-11 l miasto 12-13 l na 100 km Potem zacząłem wlewać Verve 98, super bardzo polecam, i odziwo zaczął palić o 1, -2 l mniej + naprawdę fajniejsze osiągi, Od 12 tyś km mam już "oryginalną" instalowaną przez ASO superdrogą instalację LPG. Osiągi takie jak przy 95 a zurzycie na maksa 12,5 l gazu w mieście, na trasie spada do 9,5-11 l . Według mnie całkiem przyzwoite rozwiązanie i redukcja kosztów prawie o połowę. Nie oszczędzam auta ! Jako, że legacy 2,0 nie jest rakietą ani samochodem wyczynowym, teksty typu "zagazować" Subaru to profanacja bardzo mnie śmieszą. Polecam stronę www.ecosubaru.de Dla ciekawości: W Tel Avivie taxówkami są Imprezy 1,5 z instalacją gazową :smile: Czy ktoś ma także "gazik" z ASO ? http:// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 u mnie 10 - 13/100, no chyba ze tor, to niemirzalne generalnie taniej mi wychodzi jezdzenie na paliwie 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Mam wrx 2002r i na zbiorniku do rezerwy zrobiłem 430km.Nie wlokłem sie z wszystkimi.A wiec na trasie pali nie wiele!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Od poczatku sierpnia 2006 zrobiłem Legasiem 25 000km z czego:pierwsze 8000 km na zwykłej 95 Orlen lub Shell, trasa 10-11 l miasto 12-13 l na 100 km Potem zacząłem wlewać Verve 98, super bardzo polecam, i odziwo zaczął palić o 1, -2 l mniej + naprawdę fajniejsze osiągi, Od 12 tyś km mam już "oryginalną" instalowaną przez ASO superdrogą instalację LPG. Osiągi takie jak przy 95 a zurzycie na maksa 12,5 l gazu w mieście, na trasie spada do 9,5-11 l . Według mnie całkiem przyzwoite rozwiązanie i redukcja kosztów prawie o połowę. Nie oszczędzam auta ! Jako, że legacy 2,0 nie jest rakietą ani samochodem wyczynowym, teksty typu "zagazować" Subaru to profanacja bardzo mnie śmieszą. Polecam stronę www.ecosubaru.de Dla ciekawości: W Tel Avivie taxówkami są Imprezy 1,5 z instalacją gazową Można wiedzieć ile zapłaciłeś za "oryginalną" instalowaną przez ASO superdrogą instalację LPG" ? W Niemczech firmowana przez Subaru kosztuje 2.900 euro. Oczywiście gwarancja na auto jest zachowana. Podobno od 2007 roku ma być taka opcja również w Polsce. Odnośnie taxówek to podobna akcja jest również w DE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Moje autko jest w leasingu i przelicznik z Euro był średniokorzystny ale instalacja wyszła mnie około 8000 PLN. Trochę to trwało, bo Importer miał problemy z papierami. Wersja Premium, którą jeżdżę podobno była od poczatku przystosowana do LPG, mocniejsze zawory itp. Po 2 regulacji auto sprawuje się bez zarzutu, zurzywa bak benzyny na jakieś 4000-5000 tyś km, co dobrze świadczy o instalacji i "smarowaniu silnika" Wlew gazu mam zrobiony rewelacyjnie pod klapką obok wlewu benzyny, dzięki za kreatywność chłopaków z Dawoja :-) Zobaczymy jak będzie się auto w zime sprawowało ? Na baku w trasie, przejeżdżam około 400 km, dodam że cisnę ile mogę ale nie więcej niż 160 km/godz, w Polsce, więcej to samobójstwo. Już dorosłem. Ogólnie polecam !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 pierwszy raz ujrzalem wartosc 400km przebiegu na jednym na zbiorniku srednia 11,3 :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 pierwszy raz ujrzalem wartosc 400km przebiegu na jednym na zbiorniku srednia 11,3 :grin: chojny rozumiem ze w trasie byles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 pierwszy raz ujrzalem wartosc 400km przebiegu na jednym na zbiorniku srednia 11,3 :grin: chojny rozumiem ze w trasie byles yhy, ale i tak wszyscy zostawali w tyle :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 yhy, ale i tak wszyscy zostawali w tyle :grin: 1. baba z chrustem na rowerze 2. starszy pan w kapeluszu w Tico 3. rolnik w ciągniku 4. koparka na gąsienicach Reszta nie została w tyle..... bo wcześniej dojechali na miejsce i nie było ich na drodze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 2. starszy pan w kapeluszu w Tico Pan walczyl niesamowicie az mu kapelusz zwialo z czerepu :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippontoyz Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Panowie , wlaśnie ile tak naprawdę spalają Wasze Imprezki2.0 GT?? jak sie to ma do danych katalogowych?? Pozdrowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Temat rozmnaża się jak gryzonie , a najlepszym sposobem antykoncepcji byłoby korzystanie z szukajki ,a co do spalania to jak pali poniżej 12l/100 to znaczy, że pomyliłeś się w wyborze samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się