Gunahagar Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Witam. Mam mały problem przy minusowych temperaturach. Auto zapala normalnie natomiast przechodzi w tryb awaryjny odpalają się kontrola trakcji check engine i kontrolka tempomatu, auto jest słabe a po rozgrzaniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Po podpięciu do kompa wyskakuje błąd cewki na trzecim cylindrze, cewka wymieniona i nic. Ma ktoś jakiś pomysł ??? dodam jeszcze że nie używam gazu i czy mimo to np wadliwy wtryskiwacz może mieć na to wpływ ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zajacpieter Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Dopinając się do tematu by pomóc koledze powiem tyle miałem podobny przypadek niedawno auto na benzynie bardzo mi przerywało ze szarpało na wysokich obrotach czyli raz cięgło przestawało i ciągało znów na benzynie a na LPG wolno się zbierało . Przyczyna takiego zachowania były przede wszystkim kable zapłonowe ale oraz świece . Kable przynajmniej musisz sprawdzić a swiece to najlepiej wymienić jak tego nie robiłeś w ostatnim czasie . Uszkodzenia cewki najczęściej wychodzą własnie przez to ze kable są uszkodzone. W moim przypadku po wymianie kabli i siec auto zaczęło normalnie się zachowywać objawy mulowatości i szarpania ustały .Przyczyną jeszcze takiego dziwnego zachowania może być zabrudzona przepustnica , ja już raz swoją czyściłem profilaktycznie ale wiem od znajomego ze tez czasami się takie coś dzieję na benzynie. Co do wadliwego wtryskiwacza od lpg też moze mieć dziwne zachowanie ponieważ moze go zalewać nawet na benzynie jeśi np się zaciął wtryskiwacz od gazu to może mu podawać na lewo powietrze lub gaz , najlepiej by wyeliminować to było by ci odpiąć z tego trzeciego cilindra wtrysk i zaslepic na chwile i zobaczyć czy jest zmiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 @@zajacpieter kolega nie ma kabli zapłonowych tylko oddzielne cewki zapłonowe montowane bezpośrednio na świecach. Po podpięciu do kompa wyskakuje błąd cewki na trzecim cylindrze Podaj kod błędu i w jakim programie odczytany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunahagar Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 świece wymieniłem i nie pomogło. co do kodu to nie pamiętam, jak znowu wyskoczy to podjade do magika i wsio napisze. dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Co do wadliwego wtryskiwacza od lpg też moze mieć dziwne zachowanie ponieważ moze go zalewać nawet na benzynie jeśi np się zaciął wtryskiwacz od gazu to może mu podawać na lewo powietrze lub gaz , najlepiej by wyeliminować to było by ci odpiąć z tego trzeciego cilindra wtrysk i zaslepic na chwile i zobaczyć czy jest zmiana U mnie właśnie to się dzieje teraz - wtryskiwacz gazowy padł, puszcza powietrze nawet w pozycji zamkniętej, co powoduje wypadanie zapłonu na tym cylindrze nawet na benzynie i telepanie na wolnych.Szczególnie właśnie dotkliwie na zimnym silniku. Edytowane 19 Listopada 2015 przez nrb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się