aretzky Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Witam Czy ktoś ma może Outbacka / Legacy BL/BL 5eat (najlepiej z silnikiem H6) w okolicy Wrocławia?? Zależy mi na przejażdżce z właścicielem aby porównać pracę mojej skrzyni z jego. Zwłaszcza podczas wbicia wstecznego (dźwięk) oraz przy zejściu z 4 na trójkę manetką (zachowanie obrotomierza). Może jestem trochę przewrażliwiony ale zależy mi na tym porównaniu za co stawiam dobrą flachę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Wyślij priva do Tuscana z Wrocławia. Chyba najlepiej ogarnia H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Dzięki za radę, już napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 a co to za dzwięki ? U mnie jest normalnie, jedynie dziwnie potrafi czasem szarpnąc, jak się manetkami wrzuci bieg wyższy a po chwili hamuje, to przy powrocie na "automat" i zbiciu biegu robi to deko inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Wyślij priva do Tuscana z Wrocławia. Chyba najlepiej ogarnia H6 Ewentualnie do mnie... Najlepiej na pewno nie ogarniam, ale możemy kiedyś obczaić. Edytowane 19 Listopada 2015 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 a co to za dzwięki ? U mnie jest normalnie, jedynie dziwnie potrafi czasem szarpnąc, jak się manetkami wrzuci bieg wyższy a po chwili hamuje, to przy powrocie na "automat" i zbiciu biegu robi to deko inaczej Hodzi m io taki trochę metaliczny dźwięk jak się z D na R przeżuci, rozumiem że się w skrzyni coś przekłada ale chcę sprawdzić czy jest on na akceptowalnym poziomie. Wyślij priva do Tuscana z Wrocławia. Chyba najlepiej ogarnia H6 Ewentualnie do mnie... Najlepiej na pewno nie ogarniam, ale możemy kiedyś obczaić. Dzięki wielkie;) kolega Tuscan się odezwał to z nim najpierw sobie porównam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) U mnie to brzmi tak: do 20 sec - zmiana z D na R i na odwrót od 22 sec - zmiana z P na R i na odwrót , podczas zmiany z P na R słychać takie mechaniczne kliknięcia - mi jakieś mechaniory powiedziały, że tam jakiś bolec wchodzi na P czy jakoś tak i podobno jest to OK, ale nie mają doktoratu z subaru, wiec diabli wiedzą. Też tak u Was to brzmi, czy szukać mechanika od skrzyni ? Edytowane 19 Listopada 2015 przez wild_pig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Czyli też ten sam dźwięk:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 U mnie to brzmi tak: do 20 sec - zmiana z D na R i na odwrót od 22 sec - zmiana z P na R i na odwrót , podczas zmiany z P na R słychać takie mechaniczne kliknięcia - mi jakieś mechaniory powiedziały, że tam jakiś bolec wchodzi na P czy jakoś tak i podobno jest to OK, ale nie mają doktoratu z subaru, wiec diabli wiedzą. Też tak u Was to brzmi, czy szukać mechanika od skrzyni ? Sprawdziłem, mam dokładnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Dzięki Szklany, więc albo TTTM albo grupon do mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorrigan Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Hej! Napiszcie proszę czy okazało się coś konkretnego z tych stuków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipn Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ostatecznie wyszło chyba że TTTM (Ten typ tak ma). Ja mam za to inne pytanie. Jest to moje pierwsze auto z automatem.Zdarza mi się że (nie używając manetki) jak zrobie kick down i po chwili odpuszczę, to skrzynia w dosyć znaczący sposób potrafi szarpnąć. Czy jest to TTTM, czy raczej powinnienem był się przejmować (olej w skrzyni wymieniony dynamicznie niecałe pół roku temu)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ciężko powiedzieć, rzadko bo rzadko ale czasem miewam takie szarpnięcie w opisanej sytuacji. Skłaniam się ku temu że TTTM, ale brak mi porównania z innymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrismave Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Witam Czy ktoś ma może Outbacka / Legacy BL/BL 5eat (najlepiej z silnikiem H6) w okolicy Wrocławia?? Zależy mi na przejażdżce z właścicielem aby porównać pracę mojej skrzyni z jego. Zwłaszcza podczas wbicia wstecznego (dźwięk) oraz przy zejściu z 4 na trójkę manetką (zachowanie obrotomierza). Może jestem trochę przewrażliwiony ale zależy mi na tym porównaniu za co stawiam dobrą flachę Bywam często we Wrocławiu. Mam legacy H6 (bez łopatek, 5EAT). Jak chcesz sprawdzić jak u mnie działa to daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się