Grzegorz Gaura Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Hej. Nie wiem czy było juz cos na ten temat ale ja nie moge znalezc. Orientuje sie ktos czy sonda ktora znajduje sie w Wrx 06 r przed katem powinna byc w tym samym miejscu po założeniu downpipe? Czy moze byc (tak jak jest prawdopodobnie w Gt) wkrecona zaraz za turbo? Czy ma to jakies większe znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Dla pracy AFR największe znaczenie ma temperatura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Gaura Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Czyli jest różnica.. Wkręciłem narazie przy turbo bo mam downpipe od gt. Ale wyglada na to ze bede musiał to zmienic... Choc różnicy jako tak nie odczuwam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Sonda lambda (AFR) co najmniej musi osiągnąć (gazy wylotowe) 300stC, aby zaczęła pracować w przyzwoitym tempie (lean/rich). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Gaura Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 A wiecej moze? Bo wydaje mi sie ze skoro jest bliżej turbo to temperatura spalin jest wyższa niz przed katem który był pod autem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się