osamakiller Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Witam, czy jest możliwość dopasowania głowic z innego modelu(jakiego) z samoregulatorami zaworów do GTeka 99 ?? Bloki były chyba takie same. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Bloki były chyba takie same. Podobne ale nie takie same. czy jest możliwość dopasowania głowic z innego modelu(jakiego) z samoregulatorami zaworów do GTeka 99 Poskładać coś takiego nie ma problemu.Silniki Subaru to takie trochę klocki lego,wiele części pasuje z innych modeli.Można poskładać blok z 2,5 na głowicach z 2,0,wał orbowy z 2,5T włożyć do 2,0T itd. Poskładać to jedno,odpalić i żeby to poprawnie pracowało to już trochę inna bajka.W tych głowicach jest kilka innych różnic niż tylko sposób regulowania luzów zaworowych,elektronika i sterowniki tych silników też się trochę różnią. A skąd taki pomysł na taką zamianę i jaki jej cel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osamakiller Posted November 16, 2015 Author Share Posted November 16, 2015 Cel jest taki by uniknąć regulacji zaworów gdyż mam LPG, a że robię ponad 4000 km miesięcznie regulacja będzie częsta. Druga rzecz to ,że kończą się gniazda zaworowe...tzn może jeszcze jedną regulacje dadzą radę bo płytki za cienkie. I tak zrodził się pomysł. Zbieram opinię czy warto wogle zaprzątać tym sobie głowę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Zapraszam - jeśli szukasz używanych głowic do GT 99: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/83525-części-używane-z-rozbiórki-silnika-gt-9899-turbo-etc-etc/?p=2325126 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Cel jest taki by uniknąć regulacji zaworów gdyż mam LPG, a że robię ponad 4000 km miesięcznie regulacja będzie częsta. Jak policzysz to wypada,że regulacja 1 w roku. Druga rzecz to ,że kończą się gniazda zaworowe. Regeneracja głowic pewnie wyjdzie taniej niż zakup używek i pewnie też ich regeneracja,żeby to miało sens i posłużyło dłużej. Hydrauliczna kompensacja luzów zaworowych była w GT-ekach produkowanych do 07.1996. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Mam takie głowice ładne sprawne, ale po pierwsze nie podejdzie do nich Twój kolektor dolotowy z 99. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osamakiller Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 Mam takie głowice ładne sprawne, ale po pierwsze nie podejdzie do nich Twój kolektor dolotowy z 99. Tego się spodziewałem.Znając życie podmianka kolektora też nie będzie p&p, pewno osprzęt nie podejdzie:/czy podejdzie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Kolektory różnią się, trzeba ostro dłubać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now