osamakiller Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam, czy jest możliwość dopasowania głowic z innego modelu(jakiego) z samoregulatorami zaworów do GTeka 99 ?? Bloki były chyba takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Bloki były chyba takie same. Podobne ale nie takie same. czy jest możliwość dopasowania głowic z innego modelu(jakiego) z samoregulatorami zaworów do GTeka 99 Poskładać coś takiego nie ma problemu.Silniki Subaru to takie trochę klocki lego,wiele części pasuje z innych modeli.Można poskładać blok z 2,5 na głowicach z 2,0,wał orbowy z 2,5T włożyć do 2,0T itd. Poskładać to jedno,odpalić i żeby to poprawnie pracowało to już trochę inna bajka.W tych głowicach jest kilka innych różnic niż tylko sposób regulowania luzów zaworowych,elektronika i sterowniki tych silników też się trochę różnią. A skąd taki pomysł na taką zamianę i jaki jej cel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Cel jest taki by uniknąć regulacji zaworów gdyż mam LPG, a że robię ponad 4000 km miesięcznie regulacja będzie częsta. Druga rzecz to ,że kończą się gniazda zaworowe...tzn może jeszcze jedną regulacje dadzą radę bo płytki za cienkie. I tak zrodził się pomysł. Zbieram opinię czy warto wogle zaprzątać tym sobie głowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Zapraszam - jeśli szukasz używanych głowic do GT 99: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/83525-części-używane-z-rozbiórki-silnika-gt-9899-turbo-etc-etc/?p=2325126 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Cel jest taki by uniknąć regulacji zaworów gdyż mam LPG, a że robię ponad 4000 km miesięcznie regulacja będzie częsta. Jak policzysz to wypada,że regulacja 1 w roku. Druga rzecz to ,że kończą się gniazda zaworowe. Regeneracja głowic pewnie wyjdzie taniej niż zakup używek i pewnie też ich regeneracja,żeby to miało sens i posłużyło dłużej. Hydrauliczna kompensacja luzów zaworowych była w GT-ekach produkowanych do 07.1996. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Mam takie głowice ładne sprawne, ale po pierwsze nie podejdzie do nich Twój kolektor dolotowy z 99. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Mam takie głowice ładne sprawne, ale po pierwsze nie podejdzie do nich Twój kolektor dolotowy z 99. Tego się spodziewałem.Znając życie podmianka kolektora też nie będzie p&p, pewno osprzęt nie podejdzie:/czy podejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Kolektory różnią się, trzeba ostro dłubać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się