sigma111 Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Jakie moce z tego można uzyskać stosując nowe gadżety ? Pytam z zwykłej ciekawości . Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Przy odpowiednim budżecie i 1000KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Jakie moce z tego można uzyskać stosując nowe gadżety ? Drugie pytanie jakie powinno paść równocześnie brzmi: Na jak długo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max 84 Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Ale jakie "gadżety" ------> Magnetyzer ?? Sorry, nie mogłem się powstrzymać Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Przy czym EJ20 to dość liczna rodzina silników,zarówno N/A jak i turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted November 16, 2015 Author Share Posted November 16, 2015 ej, pod pojęciem gadżetów nie mam na myśli magnetyzera ... nie wiem co jeszcze Janusze stosują skwaro : słyszałem o 800KM (co już na mnie zrobiło wrażenie) ale 1 K to już nie wiem o co chodzi EJ20 turbo (zamknięte)... a dalej to już nie wiem jakie są wersje tego silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Machoń Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Drugie pytanie jakie powinno paść równocześnie brzmi: Na jak długo? Dokładnie...... Trzeba sobie zadać pytanie o zasadność takich modyfikacji..... po co, do czego to ma służyć i na jak długo wystarczyć...... i czy mam zasobny portfel Pewnie zrobią i 1K i więcej....tylko ile to wytrzyma ? Chyba, że ma stać w garażu a właściciel ma być happy, że jest posiadaczem 1,5 K imprezy. Sądzę, ze realne użyteczne moce to coś w okolicach 600-700 ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sredniaq Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 To ja zapytam inaczej? Jaki potencjał ma EJ20G w turbodziadku jako szybszy dupowóz do codziennego użytku? Ma być bezawaryjnie, bezobsługowe poza normalnym serwisem Wcześniej czy pózniej mnie to czeka to chciałbym wiedzieć Sent with Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Jaki potencjał ma EJ20G Te silniki stosowane były również w Imprezach i fabrycznie miały 280KM,choć trochę się różniły osprzętem. Dobrze zrobiony taki silnik na 240-250KM z ładnym przebiegiem momentu obrotowego,powinien służyć długo i bez nadwyrężania zmęczonych już nieco napędów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted November 16, 2015 Author Share Posted November 16, 2015 Moje pytanie wynikało z zwykłej ciekawości. Na chwile obecną Legacy posiada pewną ponad standardową moc i to wystarcza. Jak białko będzie ogarniać to może kiedyś w przyszłości się zmieni parametry maszyny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szmajgel Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 (edited) edit Edited November 16, 2015 by szmajgel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now