sigma111 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Jakie moce z tego można uzyskać stosując nowe gadżety ? Pytam z zwykłej ciekawości . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Przy odpowiednim budżecie i 1000KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Jakie moce z tego można uzyskać stosując nowe gadżety ? Drugie pytanie jakie powinno paść równocześnie brzmi: Na jak długo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Ale jakie "gadżety" ------> Magnetyzer ?? Sorry, nie mogłem się powstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Przy czym EJ20 to dość liczna rodzina silników,zarówno N/A jak i turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 ej, pod pojęciem gadżetów nie mam na myśli magnetyzera ... nie wiem co jeszcze Janusze stosują skwaro : słyszałem o 800KM (co już na mnie zrobiło wrażenie) ale 1 K to już nie wiem o co chodzi EJ20 turbo (zamknięte)... a dalej to już nie wiem jakie są wersje tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Drugie pytanie jakie powinno paść równocześnie brzmi: Na jak długo? Dokładnie...... Trzeba sobie zadać pytanie o zasadność takich modyfikacji..... po co, do czego to ma służyć i na jak długo wystarczyć...... i czy mam zasobny portfel Pewnie zrobią i 1K i więcej....tylko ile to wytrzyma ? Chyba, że ma stać w garażu a właściciel ma być happy, że jest posiadaczem 1,5 K imprezy. Sądzę, ze realne użyteczne moce to coś w okolicach 600-700 ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 To ja zapytam inaczej? Jaki potencjał ma EJ20G w turbodziadku jako szybszy dupowóz do codziennego użytku? Ma być bezawaryjnie, bezobsługowe poza normalnym serwisem Wcześniej czy pózniej mnie to czeka to chciałbym wiedzieć Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Jaki potencjał ma EJ20G Te silniki stosowane były również w Imprezach i fabrycznie miały 280KM,choć trochę się różniły osprzętem. Dobrze zrobiony taki silnik na 240-250KM z ładnym przebiegiem momentu obrotowego,powinien służyć długo i bez nadwyrężania zmęczonych już nieco napędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Moje pytanie wynikało z zwykłej ciekawości. Na chwile obecną Legacy posiada pewną ponad standardową moc i to wystarcza. Jak białko będzie ogarniać to może kiedyś w przyszłości się zmieni parametry maszyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) edit Edytowane 16 Listopada 2015 przez szmajgel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się