pablosik Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 (edited) Hej,Czy jest opcja żeby przeszczepić nadkola z czegoś takiego:Do mojego poczciwego Brzydala?Czy nie będzie to szpetnie wyglądało? Jest jakiś projekt tego typu? Miał ktoś z was styczność z takim rozwiązaniem? Edited November 13, 2015 by pablosik Link to comment Share on other sites More sharing options...
svavo Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 Nadkole czy błotnik? Zakładam, że błotnik. Przód szeroki, tył wąski - dla mnie kiszka . Poza tym zderzak będzie pasował? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted November 13, 2015 Author Share Posted November 13, 2015 (edited) Nadkole czy błotnik? Zakładam, że błotnik. Przód szeroki, tył wąski - dla mnie kiszka . Poza tym zderzak będzie pasował? Poprawiam się, błotnik. A zderzak z tego pierwszego zdjęcia to broń mnie panie Boże. Edited November 13, 2015 by pablosik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krawiec_91 Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 Pytanie jeszcze czy przednie czy tylne błotniki. Kolega w swoim przełożył przednie i wszystko pasuje idealnie i wygląda też super z tylnich zrezygnował bo musiałby przerabiać drzwi Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted November 14, 2015 Author Share Posted November 14, 2015 Nadkole czy błotnik? Zakładam, że błotnik. Przód szeroki, tył wąski - dla mnie kiszka . Poza tym zderzak będzie pasował? A tylnie drzwi nie są takie same jeśli chodzi o zawiasy itp? Masz może zdjęcia samochodu swojego kolegi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwibel Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 (edited) nawet ostatnio był taki do sprzedania:) Edited November 14, 2015 by Zwibel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krawiec_91 Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Tak żeby było widać te błotniki to chyba nie mam ale jutro jeszcze poszukam zawiasy są pewnie takie same tylko drzwi trzeba montować z sedana i nie wiem czy długość drzwi jest taka sama Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted November 15, 2015 Author Share Posted November 15, 2015 Tak żeby było widać te błotniki to chyba nie mam ale jutro jeszcze poszukam zawiasy są pewnie takie same tylko drzwi trzeba montować z sedana i nie wiem czy długość drzwi jest taka sama Przyznam szczerze, że wygląda to fajnie. Te nadkola są o wiele szersze? Mam założone dystanse więc może to nie będzie szpetnie wyglądało Dzięki za fotkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Dokładnie...ostatnio była ta wanna do sprzedania i miała wspawane błotniki z sti...przednie wystarczy wymienic...tylne wspawac normalnie jak każde w zamienniku...ale i drzwi mają kawałek tego profilowania ;-) Drzwi są wymienne bez żadnej rzeźby ;-) Gra warta świeczki...te błotniki w wannie są tragiczne...jesli wiec masz czas chęć zapał i pinionszki...to działaj :-D Nie kojarze który to z forumowiczów je montował ale na pewno widziałem :-D Była Kaiserowa wanna jest tego warta :-D 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowaty Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 @@pablosik, użytkownik Wojnakrzyś to robił w wagonie swojego ojca. Po drugie do przeróbki masz tylny błotnik, profil baku, oraz drzwi które również trzeba lekko przyrzeźbić żeby pasowały. Błotniki przednie powinny bez problemu podejść. Ale proponuje o dokładniejsze porady zapytać Wojnakrzysia, jak nie tu na forum to na grupie na twarzoksiążce. Robił, więc info z pierwszej ręki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krawiec_91 Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 Lepiej późno niż wcale. Srebrny mojego kolegi a zielony mój tak jak mówiłem słabo widać ale może pomoże Ci to podjąć decyzję Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted November 18, 2015 Author Share Posted November 18, 2015 Lepiej późno niż wcale. Srebrny mojego kolegi a zielony mój tak jak mówiłem słabo widać ale może pomoże Ci to podjąć decyzję Wygląda to świetnie. Dopisać do listy modów. Dzięki wielkie za zdjęcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krawiec_91 Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 Moja się ciągle wydłuża i wątpie żeby kiedyś się zamknęła Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted November 18, 2015 Author Share Posted November 18, 2015 Moja się ciągle wydłuża i wątpie żeby kiedyś się zamknęła Chyba każdy tak ma. U mnie samochód jest budowany praktycznie od nowa: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/46076-impreza-combi-wrx-vel-brzydal/ Ale nie ma co odpuszczać bo Kaiser wpakował masę serca w samchód. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krawiec_91 Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 Spoko powodzenia rzyczę Tobie i sobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 (edited) Była Kaiserowa wanna jest tego warta :-D żeby w oryginale ją zostawić. Edited November 18, 2015 by andre82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 Ze wszelkimi jdm'owymi smaczkami...owszem :-D Ale nadkola możesz śmiało poprawić :-P Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 I zamiast zdrowego subaraka miec wydumkę z szpachli? Rozumiem że można poprawić prowadzenie się auta, hamowanie, podnieść moc, nawet bulgoczące NA zrobic jest ok przynajmniej silnik przyjemniej dla ucha gra ale rzeźbić z gipsu zdrowe auto żeby mialo blotniki jak w sedanie? Jak dla mnie Januszem wies tuningu zalatuje.Ale każdy jest panem swego auta.Sylwetka subaru ma swoj smak i niewazne czy kombi czy sedan jest piekna jesli jest w oryginale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krawiec_91 Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 Nie potrzebnie się kolega unosi bo akurat w tym przypadku nie trzeba nic lepić z gipsu tylko przykręcić inne błotniki. Nikt nie będzie z desek strugał bodykity. Subaru ma swoją sylwetkę tak klasyczną jak porsche Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subirider Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 Nie wiem, ale subi wygląda bardzo fajnie :-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 Ja po tytule wątku wnosze, że to luźne zapytanie...Pisane na zapas gdy już nadkola jak w każdej Subarce trzeba będzie.robić...a nawet jeśli nie to nie rozumiem...jaka rzeźba?? Przednie błotniki są wymienne...a tylne...przecież i reperaturki trzeba wspawać...szpachli tam nie daje się z reguły? Więc wyluzuj trochę...nie widze tutaj żadnego wieś tuningu...Poprawienie dość brzydkiej faktycznie sylwetki kombika raczej ;-) Pozdrawiam WueM 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 (edited) Nie potrzebnie się kolega unosi bo akurat w tym przypadku nie trzeba nic lepić z gipsu tylko przykręcić inne błotniki. Nikt nie będzie z desek strugał bodykity. Subaru ma swoją sylwetkę tak klasyczną jak porsche Kolega jest spokojny i nie unosi sie. Mowa o tylnych błotnikach a te trzeba spawac i szpachlowac zeby zepsuc tę klasyczną sylwetkę;-) Ja po tytule wątku wnosze, że to luźne zapytanie...Pisane na zapas gdy już nadkola jak w każdej Subarce trzeba będzie.robić...a nawet jeśli nie to nie rozumiem...jaka rzeźba?? Przednie błotniki są wymienne...a tylne...przecież i reperaturki trzeba wspawać...szpachli tam nie daje się z reguły? Więc wyluzuj trochę...nie widze tutaj żadnego wieś tuningu...Poprawienie dość brzydkiej faktycznie sylwetki kombika raczej ;-) Pozdrawiam WueM Wyluzowany jestem:-) wspawanie reperaturki nie zawsze wiąże sie z moztażem całej wycina/ wstawia się tylko tyle ile potrzeba. Nie mowie tu o przypadku gdy dziury juz są w błotnikach. A montaż błotników od sedana to jest niestety ale rzeźba i szpachlowania nie unikniesz.Warsztatów co stosują cynowanie spawów jak na lekarstwo.Ogólnie im mniej miejsc spawania tym lepiej.Z zewnątrz zabezpieczysz spawy w miejscach trudno dostępnych od wewnątrz nie masz mozliwości oczyścić spawów i zabezpieczyć wlaściwie aby to było trwałe, a jako ze ruda lubi dość nasze subaraki dodawanie jej kolejnych źródeł do rozprzestrzeniania się uważam za totalnie bezsensowne działanie. Edited November 18, 2015 by andre82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted November 19, 2015 Author Share Posted November 19, 2015 Widzę, że pojawia się żarliwa dyskusja na ten temat. Pytałem z ciekawości jeśli chodzi o przód ponieważ wydawał mi się wymiarami taki sam. Co do tyłu i tak będę musiał robić jeszcze raz ponieważ przy baku pękła szpachla, więc szukam możliwości przebudowy bo i tak trzeba będzie pruć. A taki wygląd nada mu troszkę więcej agresywnośći. Rozumiem że można poprawić prowadzenie się auta, hamowanie, podnieść moc, nawet bulgoczące NA zrobic jest ok przynajmniej silnik przyjemniej dla ucha gra ale rzeźbić z gipsu zdrowe auto żeby mialo blotniki jak w sedanie? Uwierz mi, że to się dzieje cały czas i stan wizualny stawiam na końcu kolejki. Ale jeśli zamknę listę "performancową" to jednak warto zaszczepić nowego ducha w tym egzemplarzu. "Sleepera" z niego nie zrobię, bo raczej nie sięgnę bariery 300KM+, więc mogę sobie troszkę pocudować z karoserią jak pokończę wszystkie mechaniczne rzeczy.Bardzo dziękuję za opinię bo polaryzacja jest ważna. Mogę Cię uspoić, że jakbym robił to na pewno wyląduje w porządnym warsztacie blacharskim i zostanie zrobione bez wstydu i rzeźby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sworek Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Kurde koncepcja ciekawa, serio. Ale gdyby przerabiać tylko przód, to tyłek wyszedłby bardzo "skromnie". Taka ładna kobieta ale z przerośniętymi ramionami Jak już się tak bawić, to chyba tylko komplet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 No wlasnie...i stad ta dyskusja...jesli juz musisz robic tylne nadkola...to masz okazje przemyślec opcje przeszczepu tych z sedana...i prawidłowo :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now