Jump to content

Nadkola z sedana do kombi dla Buga


pablosik
 Share

Recommended Posts

Hej,
Czy jest opcja żeby przeszczepić nadkola z czegoś takiego:
bugeyestilip.jpg
Do mojego poczciwego Brzydala?
post-10052-0-91797700-1439884759.jpg

Czy nie będzie to szpetnie wyglądało? Jest jakiś projekt tego typu? Miał ktoś z was styczność z takim rozwiązaniem?
 

Edited by pablosik
Link to comment
Share on other sites

Nadkole czy błotnik? Zakładam, że błotnik. Przód szeroki, tył wąski - dla mnie kiszka :P . Poza tym zderzak będzie pasował?

Poprawiam się, błotnik.

A zderzak z tego pierwszego zdjęcia to broń mnie panie Boże. ;)

Edited by pablosik
Link to comment
Share on other sites

Nadkole czy błotnik? Zakładam, że błotnik. Przód szeroki, tył wąski - dla mnie kiszka :P . Poza tym zderzak będzie pasował?

 

A tylnie drzwi nie są takie same jeśli chodzi o zawiasy itp? Masz może zdjęcia samochodu swojego kolegi?

Link to comment
Share on other sites

Tak żeby było widać te błotniki to chyba nie mam ale jutro jeszcze poszukam ;) zawiasy są pewnie takie same tylko drzwi trzeba montować z sedana i nie wiem czy długość drzwi jest taka sama

Przyznam szczerze, że wygląda to fajnie. Te nadkola są o wiele szersze? Mam założone dystanse więc może to nie będzie szpetnie wyglądało :)

Dzięki za fotkę.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie...ostatnio była ta wanna do sprzedania i miała wspawane błotniki z sti...przednie wystarczy wymienic...tylne wspawac normalnie jak każde w zamienniku...ale i drzwi mają kawałek tego profilowania ;-)

 

Drzwi są wymienne bez żadnej rzeźby ;-)

Gra warta świeczki...te błotniki w wannie są tragiczne...jesli wiec masz czas chęć zapał i pinionszki...to działaj :-D

 

Nie kojarze który to z forumowiczów je montował ale na pewno widziałem :-D

Była Kaiserowa wanna jest tego warta :-D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

@@pablosik, użytkownik Wojnakrzyś to robił w wagonie swojego ojca. Po drugie do przeróbki masz tylny błotnik, profil baku, oraz drzwi które również trzeba lekko przyrzeźbić żeby pasowały. Błotniki przednie powinny bez problemu podejść. 

Ale proponuje o dokładniejsze porady zapytać Wojnakrzysia, jak nie tu na forum to na grupie na twarzoksiążce. Robił, więc info z pierwszej ręki ;) 

Link to comment
Share on other sites

Lepiej późno niż wcale. Srebrny mojego kolegi a zielony mój :) tak jak mówiłem słabo widać ale może pomoże Ci to podjąć decyzję ;)

Wygląda to świetnie. Dopisać do listy modów. 

Dzięki wielkie za zdjęcia :)

Link to comment
Share on other sites

Moja się ciągle wydłuża i wątpie żeby kiedyś się zamknęła ;)

Chyba każdy tak ma. 

U mnie samochód jest budowany praktycznie od nowa:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/46076-impreza-combi-wrx-vel-brzydal/

Ale nie ma co odpuszczać bo Kaiser wpakował masę serca w samchód.

Link to comment
Share on other sites

I zamiast zdrowego subaraka miec wydumkę z szpachli? Rozumiem że można poprawić prowadzenie się auta, hamowanie, podnieść moc, nawet bulgoczące NA zrobic jest ok przynajmniej silnik przyjemniej dla ucha gra ale rzeźbić z gipsu zdrowe auto żeby mialo blotniki jak w sedanie? Jak dla mnie Januszem wies tuningu zalatuje.Ale każdy jest panem swego auta.Sylwetka subaru ma swoj smak i niewazne czy kombi czy sedan jest piekna jesli jest w oryginale.

Link to comment
Share on other sites

Ja po tytule wątku wnosze, że to luźne zapytanie...Pisane na zapas gdy już nadkola jak w każdej Subarce trzeba będzie.robić...a nawet jeśli nie to nie rozumiem...jaka rzeźba??

Przednie błotniki są wymienne...a tylne...przecież i reperaturki trzeba wspawać...szpachli tam nie daje się z reguły?

 

Więc wyluzuj trochę...nie widze tutaj żadnego wieś tuningu...Poprawienie dość brzydkiej faktycznie sylwetki kombika raczej ;-)

Pozdrawiam WueM

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nie potrzebnie się kolega unosi bo akurat w tym przypadku nie trzeba nic lepić z gipsu tylko przykręcić inne błotniki. Nikt nie będzie z desek strugał bodykity. Subaru ma swoją sylwetkę tak klasyczną jak porsche ;)

Kolega jest spokojny i nie unosi sie. Mowa o tylnych błotnikach a te trzeba spawac i szpachlowac zeby zepsuc tę klasyczną sylwetkę;-)

Ja po tytule wątku wnosze, że to luźne zapytanie...Pisane na zapas gdy już nadkola jak w każdej Subarce trzeba będzie.robić...a nawet jeśli nie to nie rozumiem...jaka rzeźba??

Przednie błotniki są wymienne...a tylne...przecież i reperaturki trzeba wspawać...szpachli tam nie daje się z reguły?

 

Więc wyluzuj trochę...nie widze tutaj żadnego wieś tuningu...Poprawienie dość brzydkiej faktycznie sylwetki kombika raczej ;-)

Pozdrawiam WueM

Wyluzowany jestem:-) wspawanie reperaturki nie zawsze wiąże sie z moztażem całej wycina/ wstawia się tylko tyle ile potrzeba. Nie mowie tu o przypadku gdy dziury juz są w błotnikach. A montaż błotników od sedana to jest niestety ale rzeźba i szpachlowania nie unikniesz.Warsztatów co stosują cynowanie spawów jak na lekarstwo.Ogólnie im mniej miejsc spawania tym lepiej.Z zewnątrz zabezpieczysz spawy w miejscach trudno dostępnych od wewnątrz nie masz mozliwości oczyścić spawów i zabezpieczyć wlaściwie aby to było trwałe, a jako ze ruda lubi dość nasze subaraki dodawanie jej kolejnych źródeł do rozprzestrzeniania się uważam za totalnie bezsensowne działanie. Edited by andre82
Link to comment
Share on other sites

Widzę, że pojawia się żarliwa dyskusja na ten temat. 
Pytałem z ciekawości jeśli chodzi o przód ponieważ wydawał mi się wymiarami taki sam. Co do tyłu i tak będę musiał robić jeszcze raz ponieważ przy baku pękła szpachla, więc szukam możliwości przebudowy bo i tak trzeba będzie pruć. A taki wygląd nada mu troszkę więcej agresywnośći. 

 

Rozumiem że można poprawić prowadzenie się auta, hamowanie, podnieść moc, nawet bulgoczące NA zrobic jest ok przynajmniej silnik przyjemniej dla ucha gra ale rzeźbić z gipsu zdrowe auto żeby mialo blotniki jak w sedanie?


Uwierz mi, że to się dzieje cały czas i stan wizualny stawiam na końcu kolejki. Ale jeśli zamknę listę "performancową" to jednak warto zaszczepić nowego ducha w tym egzemplarzu. "Sleepera" z niego nie zrobię, bo raczej nie sięgnę bariery 300KM+, więc mogę sobie troszkę pocudować z karoserią jak pokończę wszystkie mechaniczne rzeczy.

Bardzo dziękuję za opinię bo polaryzacja jest ważna. Mogę Cię uspoić, że jakbym robił to na pewno wyląduje w porządnym warsztacie blacharskim i zostanie zrobione bez wstydu i rzeźby. 
Link to comment
Share on other sites

Kurde koncepcja ciekawa, serio. Ale gdyby przerabiać tylko przód, to tyłek wyszedłby bardzo "skromnie".

Taka ładna kobieta ale z przerośniętymi ramionami ;)

 

Jak już się tak bawić, to chyba tylko komplet!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...