pablosik Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) Hej,Czy jest opcja żeby przeszczepić nadkola z czegoś takiego:Do mojego poczciwego Brzydala?Czy nie będzie to szpetnie wyglądało? Jest jakiś projekt tego typu? Miał ktoś z was styczność z takim rozwiązaniem? Edytowane 13 Listopada 2015 przez pablosik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Nadkole czy błotnik? Zakładam, że błotnik. Przód szeroki, tył wąski - dla mnie kiszka . Poza tym zderzak będzie pasował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) Nadkole czy błotnik? Zakładam, że błotnik. Przód szeroki, tył wąski - dla mnie kiszka . Poza tym zderzak będzie pasował? Poprawiam się, błotnik. A zderzak z tego pierwszego zdjęcia to broń mnie panie Boże. Edytowane 13 Listopada 2015 przez pablosik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Pytanie jeszcze czy przednie czy tylne błotniki. Kolega w swoim przełożył przednie i wszystko pasuje idealnie i wygląda też super z tylnich zrezygnował bo musiałby przerabiać drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Nadkole czy błotnik? Zakładam, że błotnik. Przód szeroki, tył wąski - dla mnie kiszka . Poza tym zderzak będzie pasował? A tylnie drzwi nie są takie same jeśli chodzi o zawiasy itp? Masz może zdjęcia samochodu swojego kolegi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwibel Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) nawet ostatnio był taki do sprzedania:) Edytowane 14 Listopada 2015 przez Zwibel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Tak żeby było widać te błotniki to chyba nie mam ale jutro jeszcze poszukam zawiasy są pewnie takie same tylko drzwi trzeba montować z sedana i nie wiem czy długość drzwi jest taka sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Tak żeby było widać te błotniki to chyba nie mam ale jutro jeszcze poszukam zawiasy są pewnie takie same tylko drzwi trzeba montować z sedana i nie wiem czy długość drzwi jest taka sama Przyznam szczerze, że wygląda to fajnie. Te nadkola są o wiele szersze? Mam założone dystanse więc może to nie będzie szpetnie wyglądało Dzięki za fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Dokładnie...ostatnio była ta wanna do sprzedania i miała wspawane błotniki z sti...przednie wystarczy wymienic...tylne wspawac normalnie jak każde w zamienniku...ale i drzwi mają kawałek tego profilowania ;-) Drzwi są wymienne bez żadnej rzeźby ;-) Gra warta świeczki...te błotniki w wannie są tragiczne...jesli wiec masz czas chęć zapał i pinionszki...to działaj :-D Nie kojarze który to z forumowiczów je montował ale na pewno widziałem :-D Była Kaiserowa wanna jest tego warta :-D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 @@pablosik, użytkownik Wojnakrzyś to robił w wagonie swojego ojca. Po drugie do przeróbki masz tylny błotnik, profil baku, oraz drzwi które również trzeba lekko przyrzeźbić żeby pasowały. Błotniki przednie powinny bez problemu podejść. Ale proponuje o dokładniejsze porady zapytać Wojnakrzysia, jak nie tu na forum to na grupie na twarzoksiążce. Robił, więc info z pierwszej ręki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Lepiej późno niż wcale. Srebrny mojego kolegi a zielony mój tak jak mówiłem słabo widać ale może pomoże Ci to podjąć decyzję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Lepiej późno niż wcale. Srebrny mojego kolegi a zielony mój tak jak mówiłem słabo widać ale może pomoże Ci to podjąć decyzję Wygląda to świetnie. Dopisać do listy modów. Dzięki wielkie za zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Moja się ciągle wydłuża i wątpie żeby kiedyś się zamknęła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Moja się ciągle wydłuża i wątpie żeby kiedyś się zamknęła Chyba każdy tak ma. U mnie samochód jest budowany praktycznie od nowa: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/46076-impreza-combi-wrx-vel-brzydal/ Ale nie ma co odpuszczać bo Kaiser wpakował masę serca w samchód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Spoko powodzenia rzyczę Tobie i sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Była Kaiserowa wanna jest tego warta :-D żeby w oryginale ją zostawić. Edytowane 18 Listopada 2015 przez andre82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Ze wszelkimi jdm'owymi smaczkami...owszem :-D Ale nadkola możesz śmiało poprawić :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 I zamiast zdrowego subaraka miec wydumkę z szpachli? Rozumiem że można poprawić prowadzenie się auta, hamowanie, podnieść moc, nawet bulgoczące NA zrobic jest ok przynajmniej silnik przyjemniej dla ucha gra ale rzeźbić z gipsu zdrowe auto żeby mialo blotniki jak w sedanie? Jak dla mnie Januszem wies tuningu zalatuje.Ale każdy jest panem swego auta.Sylwetka subaru ma swoj smak i niewazne czy kombi czy sedan jest piekna jesli jest w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Nie potrzebnie się kolega unosi bo akurat w tym przypadku nie trzeba nic lepić z gipsu tylko przykręcić inne błotniki. Nikt nie będzie z desek strugał bodykity. Subaru ma swoją sylwetkę tak klasyczną jak porsche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subirider Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Nie wiem, ale subi wygląda bardzo fajnie :-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Ja po tytule wątku wnosze, że to luźne zapytanie...Pisane na zapas gdy już nadkola jak w każdej Subarce trzeba będzie.robić...a nawet jeśli nie to nie rozumiem...jaka rzeźba?? Przednie błotniki są wymienne...a tylne...przecież i reperaturki trzeba wspawać...szpachli tam nie daje się z reguły? Więc wyluzuj trochę...nie widze tutaj żadnego wieś tuningu...Poprawienie dość brzydkiej faktycznie sylwetki kombika raczej ;-) Pozdrawiam WueM 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Nie potrzebnie się kolega unosi bo akurat w tym przypadku nie trzeba nic lepić z gipsu tylko przykręcić inne błotniki. Nikt nie będzie z desek strugał bodykity. Subaru ma swoją sylwetkę tak klasyczną jak porsche Kolega jest spokojny i nie unosi sie. Mowa o tylnych błotnikach a te trzeba spawac i szpachlowac zeby zepsuc tę klasyczną sylwetkę;-) Ja po tytule wątku wnosze, że to luźne zapytanie...Pisane na zapas gdy już nadkola jak w każdej Subarce trzeba będzie.robić...a nawet jeśli nie to nie rozumiem...jaka rzeźba?? Przednie błotniki są wymienne...a tylne...przecież i reperaturki trzeba wspawać...szpachli tam nie daje się z reguły? Więc wyluzuj trochę...nie widze tutaj żadnego wieś tuningu...Poprawienie dość brzydkiej faktycznie sylwetki kombika raczej ;-) Pozdrawiam WueM Wyluzowany jestem:-) wspawanie reperaturki nie zawsze wiąże sie z moztażem całej wycina/ wstawia się tylko tyle ile potrzeba. Nie mowie tu o przypadku gdy dziury juz są w błotnikach. A montaż błotników od sedana to jest niestety ale rzeźba i szpachlowania nie unikniesz.Warsztatów co stosują cynowanie spawów jak na lekarstwo.Ogólnie im mniej miejsc spawania tym lepiej.Z zewnątrz zabezpieczysz spawy w miejscach trudno dostępnych od wewnątrz nie masz mozliwości oczyścić spawów i zabezpieczyć wlaściwie aby to było trwałe, a jako ze ruda lubi dość nasze subaraki dodawanie jej kolejnych źródeł do rozprzestrzeniania się uważam za totalnie bezsensowne działanie. Edytowane 18 Listopada 2015 przez andre82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Widzę, że pojawia się żarliwa dyskusja na ten temat. Pytałem z ciekawości jeśli chodzi o przód ponieważ wydawał mi się wymiarami taki sam. Co do tyłu i tak będę musiał robić jeszcze raz ponieważ przy baku pękła szpachla, więc szukam możliwości przebudowy bo i tak trzeba będzie pruć. A taki wygląd nada mu troszkę więcej agresywnośći. Rozumiem że można poprawić prowadzenie się auta, hamowanie, podnieść moc, nawet bulgoczące NA zrobic jest ok przynajmniej silnik przyjemniej dla ucha gra ale rzeźbić z gipsu zdrowe auto żeby mialo blotniki jak w sedanie? Uwierz mi, że to się dzieje cały czas i stan wizualny stawiam na końcu kolejki. Ale jeśli zamknę listę "performancową" to jednak warto zaszczepić nowego ducha w tym egzemplarzu. "Sleepera" z niego nie zrobię, bo raczej nie sięgnę bariery 300KM+, więc mogę sobie troszkę pocudować z karoserią jak pokończę wszystkie mechaniczne rzeczy.Bardzo dziękuję za opinię bo polaryzacja jest ważna. Mogę Cię uspoić, że jakbym robił to na pewno wyląduje w porządnym warsztacie blacharskim i zostanie zrobione bez wstydu i rzeźby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sworek Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Kurde koncepcja ciekawa, serio. Ale gdyby przerabiać tylko przód, to tyłek wyszedłby bardzo "skromnie". Taka ładna kobieta ale z przerośniętymi ramionami Jak już się tak bawić, to chyba tylko komplet! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 No wlasnie...i stad ta dyskusja...jesli juz musisz robic tylne nadkola...to masz okazje przemyślec opcje przeszczepu tych z sedana...i prawidłowo :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się