Andrzej Koper Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Z tego, co mi wiadomo, przyczyną nadmiernych sił jest zacieranie się aluminiowej tulei po której przesuwa się łożysko wyciskowe. to jest przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 więc da się zregenerować samą tę tuleję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 więc da się zregenerować samą tę tuleję? oczyścić i nasmarować można ale najczęściej związane jest to ze zużyciem kompletu. Grozi również pęknięciem łapy lub rozpadem łożyska....dlatego sugeruje się wymianę kompletu ale decyduje właściciel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 to na jak długo przy 430nm takie sprzęgło OEM pochodzi lekko przy cywilnej jeździe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Z tego, co mi wiadomo, przyczyną nadmiernych sił jest zacieranie się aluminiowej tulei po której przesuwa się łożysko wyciskowe. to jest przyczyna. Kłaniam się Panie Andrzeju! Gwoli anegdot z moim PF125P: sprzęgło chodziło ciężko, jak było sucho. Padał deszcz, wystarczyło wjechać w kałużę - usterka mijała. Aż znowu wyschło... Ile ja się nakombinowałem, co ma wspólnego pogoda z pracą sprzęgła?! Otóż ma: woda chlapnęła na tuleję (szczelne toto nie było...) i się na moment "smarowało" I tak do kolejnego deszczu... Pozdrawiam, widzieliśmy się ostatnio w salonie u Pana, dyskutowaliśmy o ogłoszeniu składu nowego rządu... Luke PS.: Przepraszam za OT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 to na jak długo przy 430nm takie sprzęgło OEM pochodzi lekko przy cywilnej jeździe? U mnie OEM przy 450nm i po 10 tys. km nadal leciutko chodzi, czekam i czekam żeby wróciło do Subarowej "normy" to mi żona przestanie furę zabierać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 A moje już ma ponad 160 tys., przy 60 tys. zostało poddane regeneracji u Radzikowskiego (organiczne) i od tamtej pory chodzi nadal w miarę lekko i jest generalnie w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Pozdrawiam, widzieliśmy się ostatnio w salonie u Pana, dyskutowaliśmy o ogłoszeniu składu nowego rządu... również pozdrawiam... U mnie OEM przy 450nm i po 10 tys. km nadal leciutko chodzi, czekam i czekam żeby wróciło do Subarowej "normy" to mi żona przestanie furę zabierać... no to jeszcze z 50 tyś bez auta.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) Podepnę się pod temat. Po wciśnięciu sprzęgła pedał "pozostaje w podłodze". N.t. moment użyłem sznurówki żeby jakoś dojechać. Czy "niepowracający" pedał sprzęgła musi oznaczać zużycie sprzęgła? Czy też może być objawem zużycia linki, wysprzęglika lub czegoś jeszcze? Co jeszcze może powodować takie objawy? edit: "Pacjent" to SF 2.0 n/a mt 125 KM (polift). Edytowane 13 Listopada 2015 przez Panther Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Podepnę się pod temat. Po wciśnięciu sprzęgła pedał "pozostaje w podłodze". N.t. moment użyłem sznurówki żeby jakoś dojechać. Czy "niepowracający" pedał sprzęgła musi oznaczać zużycie sprzęgła? Czy też może być objawem zużycia linki, wysprzęglika lub czegoś jeszcze? Co jeszcze może powodować takie objawy? edit: "Pacjent" to SF 2.0 n/a mt 125 KM (polift). Takie objawy może spowodować łożysko wyciskowe sprzęgła w środku sprężyny docisku (po wyłamaniu "listków"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Po wciśnięciu sprzęgła pedał "pozostaje w podłodze". N.t. moment użyłem sznurówki żeby jakoś dojechać. Czy "niepowracający" pedał sprzęgła musi oznaczać zużycie sprzęgła? Czy też może być objawem zużycia linki, wysprzęglika lub czegoś jeszcze? Co jeszcze może powodować takie objawy? Jeśli sprzęgło działa w miarę poprawnie przy takiej przypadłości,to do kontroli wysprzęglik,przewód zasilający łączący pompę sprzęgła z wysprzęglikiem,pompa sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Wysprzęglik wydaje się być w porządku, z przewodu nic nie cieknie, pompa pozostaje zagadką. Właśnie próbuję ustalić symbol (numer) jakiegoś zestawu naprawczego do pompy sprzęgłowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siodemka Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Zrobie maly off w temacie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła (czesci + robocizna) w Forku SG 125km Mt ? Czesci OEM czy zamienniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Tam masz o kosztach. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/40600-sprz%C4%99g%C5%82o/ Co do tego czy oryginał czy zamiennik,to ja zawsze polecam sprzęgła oryginalne,można kupić ciut taniej niż w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Podepnę się pod temat. Po wciśnięciu sprzęgła pedał "pozostaje w podłodze". N.t. moment użyłem sznurówki żeby jakoś dojechać. Czy "niepowracający" pedał sprzęgła musi oznaczać zużycie sprzęgła? Czy też może być objawem zużycia linki, wysprzęglika lub czegoś jeszcze? Co jeszcze może powodować takie objawy? edit: "Pacjent" to SF 2.0 n/a mt 125 KM (polift). U mnie w s-turbo to był objaw zużytego wysprzęglika. Objaw występował tylko gdy auto było nagrzane, np. latem podczas jazdy w korku - trzeba było cofać pedał nogą. Po wymianie na używkę, jeździłem bez problemu 4 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 O.K. dzięki za wskazówki. Dam znać co i jak. Ile kosztuje wymiana sprzęgła (czesci + robocizna) w Forku SG 125km Mt ?Czesci OEM czy zamienniki ? Wymiana - zależy u kogo. Ja znalazłem za 400pln Można troszkę taniej, można samemu można także troszkę drożej. Co do części dobrze porozmawiać z mechanikiem lub osobą, która ma zniżki w hurtowniach i zgodzi się zamówić sprzęgło z rabatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siodemka Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Thx za informacje , jeszcze troche mam do wymiany ale juz delikatnie czuc wiekszy opor. Teraz chociaz wiem jakiego rzedu to koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 To na ten moment wystarczyłoby nasmarowanie łożyska. Tak jak P. Andrzej mapisał w poście na górze http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/84361-sprzęgło-jak-wizyta-na-siłowni/?p=234771 niemniej niżej podał też konsekwencje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się