RTQLAS Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Witam, Jak w temacie pacjent ma 30 tys najechane. Możliwe żeby XT miał tak słabe tarcze. Pierwszy wyjazd w alpy i już by się pokrzywiły. Jeśli to tarcze to co polecacie chyba że nie tarcze bo tylko to mi przychodzi do głowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Jeśli bicie na kierownicy jest odczuwalne przy lekkim hamowaniu,to tarcze,natomiast jeśli bicie występuje również czy tylko przy mocnym hamowaniu,to szukałbym również i innych przyczyn. Tak czy owak hamulce do przeglądu,zawieszenie,drążki,przeguby również. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 (edited) Jak zawsze niezawodnie Cybel. 100% racji Edited November 12, 2015 by Łukasz Liwoch Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTQLAS Posted November 12, 2015 Author Share Posted November 12, 2015 po 30 tyś drążki i reszta ? kurde ! tydzień temu byłem na przeglądzie i nic mi w MTS nie mówili to jakie polecacie żebym kupił tarcze i klocki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 to jakie polecacie żebym kupił tarcze i klocki? Zdałbym się na ich opinię. w MTS po 30 tyś drążki i reszta Nikt nie twierdzi,że coś padło,ale przy takich objawach kontrola nie zaszkodzi,zdarzają się różne przypadki,no i chyba jeszcze masz gwarancję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 (edited) Witam, Jak w temacie pacjent ma 30 tys najechane. Możliwe żeby XT miał tak słabe tarcze. Pierwszy wyjazd w alpy i już by się pokrzywiły. Jeśli to tarcze to co polecacie chyba że nie tarcze bo tylko to mi przychodzi do głowy. konstrukcyjnie / rozmiarowo hamulce w obecnym XT, to to samo co w Spec.B/LGT/Tribeca we wczesniejszych modelach Subaru te hamulce nie mialy dobrej renomy, byly znane z tego, ze tarcze szybko sie krzywily, prawdopodobnie wina lezy po stronie zle dobranych fabrycznych klockach... mialem nadzieje, ze w FXT to poprawili, ale jezeli faktycznie po 30 tys. pogielo tarcze, to znaczy, ze FHI nie wyciagnelo wnioskow i nadal jest lipa tarcze - najlepiej fabryczne gladkie, ew. dobry zamiennik, a dobrych klockow (zamiennikow) jest cala masa - Hawk, Ferodo, itd. Edited November 12, 2015 by eddie_gt4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTQLAS Posted November 12, 2015 Author Share Posted November 12, 2015 W dieslu pamiętam pogięły się po 40 tys. Zapodałem wtedy pocięte brembo nie dało się ich zajechać do 140 tyś ale teraz nie widzę w ofercie brembo pociętych do SJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Tarcze do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazur6662 Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 tak jak koledzy wyżej, tarcze wylatują. Mogłeś załatwić je w alpach, częste hamowanie, zjazdy na hamulcu, różnice temperatur i tarcze się pokrzywiły. przechodziłem przez to jak miałem audi, ponad 2 tony wagi i nowe tarcze po hamowaniu z 240km/h do 0 po prostu się pogięły. nie chcę robić reklamy ale mam sprawdzoną firmę (EBC) w której zawsze zamawiam tarcze i klocki, są bardzo trwałe i wydajne i współczynnik jakość cena jest wysoce zadowalający Link to comment Share on other sites More sharing options...
pbd Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 kolego zaloazylem nowe tarcze i zaczely bic, okazalo sie ze lozyska mialy luzy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamond Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Myślę że tarcze i klocki .. Tak jak ktoś już wspomniał zamienników z dobrej półki jest trochę na rynku.. W swoim pojeździe też mi szybko zleciały, zrobiłem od lipca z 8 tys/km i już jest klocków nie wiele .... Nawet przy krótkim kursie z małymi prędkościami przednie hamulce strasznie się grzeją... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazur6662 Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 8tyś km i klocki CI się skończyły? w poprzednim aucie klocki wytrzymały u mnie przeszło 100tyś km Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Nawet przy krótkim kursie z małymi prędkościami przednie hamulce strasznie się grzeją.. Może to świadczyć o problemie z lekkim blokowaniem i stąd szybkie zużycie klocków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now