Jump to content

trzepie kierownicą przy hamowaniu


RTQLAS
 Share

Recommended Posts

Witam,

Jak w temacie pacjent ma 30 tys najechane. Możliwe żeby XT miał tak słabe tarcze. Pierwszy wyjazd w alpy i już by się pokrzywiły. Jeśli to tarcze to co polecacie chyba że nie tarcze bo tylko to mi przychodzi do głowy.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli bicie na kierownicy jest odczuwalne przy lekkim hamowaniu,to tarcze,natomiast jeśli bicie występuje również czy tylko przy mocnym hamowaniu,to szukałbym również i innych przyczyn.

Tak czy owak hamulce do przeglądu,zawieszenie,drążki,przeguby również.

Link to comment
Share on other sites

 

 

to jakie polecacie żebym kupił tarcze i klocki? 

Zdałbym się na ich opinię. ;)

 

 

w MTS

 

 

po 30 tyś drążki i reszta

Nikt nie twierdzi,że coś padło,ale przy takich objawach kontrola nie zaszkodzi,zdarzają się różne przypadki,no i chyba jeszcze masz gwarancję. :)

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Jak w temacie pacjent ma 30 tys najechane. Możliwe żeby XT miał tak słabe tarcze. Pierwszy wyjazd w alpy i już by się pokrzywiły. Jeśli to tarcze to co polecacie chyba że nie tarcze bo tylko to mi przychodzi do głowy.

 

konstrukcyjnie / rozmiarowo hamulce w obecnym XT, to to samo co w Spec.B/LGT/Tribeca

 

we wczesniejszych modelach Subaru te hamulce nie mialy dobrej renomy, byly znane z tego, ze tarcze szybko sie krzywily, prawdopodobnie wina lezy po stronie zle dobranych fabrycznych klockach...

mialem nadzieje, ze w FXT to poprawili, ale jezeli faktycznie po 30 tys. pogielo tarcze, to znaczy, ze FHI nie wyciagnelo wnioskow i nadal jest lipa :toobad:

 

tarcze - najlepiej fabryczne gladkie, ew. dobry zamiennik, a dobrych klockow (zamiennikow) jest cala masa - Hawk, Ferodo, itd.

Edited by eddie_gt4
Link to comment
Share on other sites

tak jak koledzy wyżej, tarcze wylatują. Mogłeś załatwić je w alpach, częste hamowanie, zjazdy na hamulcu, różnice temperatur i tarcze się pokrzywiły. przechodziłem przez to jak miałem audi, ponad 2 tony wagi i nowe tarcze po hamowaniu z 240km/h do 0 po prostu się pogięły. nie chcę robić reklamy ale mam sprawdzoną firmę (EBC) w której zawsze zamawiam tarcze i klocki, są bardzo trwałe i wydajne :) i współczynnik jakość cena jest wysoce zadowalający :)

Link to comment
Share on other sites

Myślę że tarcze i klocki .. Tak jak ktoś już wspomniał zamienników z dobrej półki jest trochę na rynku.. W swoim pojeździe też mi szybko zleciały, zrobiłem od lipca z 8 tys/km i już jest klocków nie wiele .... Nawet przy krótkim  kursie z  małymi prędkościami przednie hamulce strasznie się grzeją...  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nawet przy krótkim  kursie z  małymi prędkościami przednie hamulce strasznie się grzeją..

Może to świadczyć o problemie z lekkim blokowaniem i stąd szybkie zużycie klocków.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...