RTQLAS Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Witam, Jak w temacie pacjent ma 30 tys najechane. Możliwe żeby XT miał tak słabe tarcze. Pierwszy wyjazd w alpy i już by się pokrzywiły. Jeśli to tarcze to co polecacie chyba że nie tarcze bo tylko to mi przychodzi do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Jeśli bicie na kierownicy jest odczuwalne przy lekkim hamowaniu,to tarcze,natomiast jeśli bicie występuje również czy tylko przy mocnym hamowaniu,to szukałbym również i innych przyczyn. Tak czy owak hamulce do przeglądu,zawieszenie,drążki,przeguby również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Jak zawsze niezawodnie Cybel. 100% racji Edytowane 12 Listopada 2015 przez Łukasz Liwoch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 po 30 tyś drążki i reszta ? kurde ! tydzień temu byłem na przeglądzie i nic mi w MTS nie mówili to jakie polecacie żebym kupił tarcze i klocki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 to jakie polecacie żebym kupił tarcze i klocki? Zdałbym się na ich opinię. w MTS po 30 tyś drążki i reszta Nikt nie twierdzi,że coś padło,ale przy takich objawach kontrola nie zaszkodzi,zdarzają się różne przypadki,no i chyba jeszcze masz gwarancję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Witam, Jak w temacie pacjent ma 30 tys najechane. Możliwe żeby XT miał tak słabe tarcze. Pierwszy wyjazd w alpy i już by się pokrzywiły. Jeśli to tarcze to co polecacie chyba że nie tarcze bo tylko to mi przychodzi do głowy. konstrukcyjnie / rozmiarowo hamulce w obecnym XT, to to samo co w Spec.B/LGT/Tribeca we wczesniejszych modelach Subaru te hamulce nie mialy dobrej renomy, byly znane z tego, ze tarcze szybko sie krzywily, prawdopodobnie wina lezy po stronie zle dobranych fabrycznych klockach... mialem nadzieje, ze w FXT to poprawili, ale jezeli faktycznie po 30 tys. pogielo tarcze, to znaczy, ze FHI nie wyciagnelo wnioskow i nadal jest lipa tarcze - najlepiej fabryczne gladkie, ew. dobry zamiennik, a dobrych klockow (zamiennikow) jest cala masa - Hawk, Ferodo, itd. Edytowane 12 Listopada 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 W dieslu pamiętam pogięły się po 40 tys. Zapodałem wtedy pocięte brembo nie dało się ich zajechać do 140 tyś ale teraz nie widzę w ofercie brembo pociętych do SJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Tarcze do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazur6662 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 tak jak koledzy wyżej, tarcze wylatują. Mogłeś załatwić je w alpach, częste hamowanie, zjazdy na hamulcu, różnice temperatur i tarcze się pokrzywiły. przechodziłem przez to jak miałem audi, ponad 2 tony wagi i nowe tarcze po hamowaniu z 240km/h do 0 po prostu się pogięły. nie chcę robić reklamy ale mam sprawdzoną firmę (EBC) w której zawsze zamawiam tarcze i klocki, są bardzo trwałe i wydajne i współczynnik jakość cena jest wysoce zadowalający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbd Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 kolego zaloazylem nowe tarcze i zaczely bic, okazalo sie ze lozyska mialy luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Myślę że tarcze i klocki .. Tak jak ktoś już wspomniał zamienników z dobrej półki jest trochę na rynku.. W swoim pojeździe też mi szybko zleciały, zrobiłem od lipca z 8 tys/km i już jest klocków nie wiele .... Nawet przy krótkim kursie z małymi prędkościami przednie hamulce strasznie się grzeją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazur6662 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 8tyś km i klocki CI się skończyły? w poprzednim aucie klocki wytrzymały u mnie przeszło 100tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Nawet przy krótkim kursie z małymi prędkościami przednie hamulce strasznie się grzeją.. Może to świadczyć o problemie z lekkim blokowaniem i stąd szybkie zużycie klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się