stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 W końcu jakieś dobre i konkretne wiadomosc, a nie tylko narzekania i doradzanie żeby nie kupować, to nie rada, pytanie brzmiało jak się ustrzec awarii co oznacza że chcem kupić tylko nie chcem byli grubej kasy za naprawy. Tylko jak zdiagnozować czy w aucie jest wgrany nowy soft ? I po czym poznać czy jest 6MT ? Po lewarku SBD już dawno powinna mieć wgrany nowy soft chyba że właściciel sobie nie życzył, bo i tak bywało. W ASO powinni to łatwo sprawdzić. A potem lać dobry olej i zmieniać co 15 tys. Mój ma zrobione 127tys. od nowości i z niczym nie ma problemów a jazda SBD daje naprawdę dużo satysfakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 doradzanie żeby nie kupować, to nie rada to całkiem niezłą rada, co by nie powiedzieć problem eliminuje to tego 12-20 k km rocznie, raczej krótkie odcinki to eliminuje każdego nowoczesnego diesla nie tylko SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Ponieważ już prawie nie jeżdżę moim dyszlem (klamka zapadła - sprzedaję) mogę twierdzić, że piszę o nim z dystansem. Otóż sprzedając go mam świadomość, że przesiadam się na gorsze (ogólnie rzecz biorąc). A to z powodu, że (chwilowo mam nadzieję) rozstaję się z marką ponieważ aktualna oferta subaru nie pasuje do moich potrzeb. I po siedmiu latach z legacem MY08 diesel oraz po przejechanych 190kkm daję słowo: gdybym miał szansę obecnie kupić nowego legaca MY08 diesel, zrobiłbym to natychmiast! Edytowane 12 Listopada 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Otóż sprzedając go mam świadomość, że przesiadam się na gorsze (ogólnie rzecz biorąc). co w nowym dieslu "nie subaru" będzie gorsze ? A to z powodu, że (chwilowo mam nadzieję) rozstaję się z marką ponieważ aktualna oferta subaru nie pasuje do moich potrzeb bo wnioskuje, że cały czas trzymasz się diesla - który to w ofercie Subaru cały czas występuje tylko nie w interesującym Cię nadwoziu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ketiv,czy Ty w jakikolwiek sposób pomagasz tymi postami autorowi tego wątku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Otóż właśnie: porzucam diesle. Od kiedy jeździłem SBD, miałem szanse także pojeździć kilkoma konkurencyjnymi dieslami, które przynajmniej 'na papierze' wyglądały podobnie. A w rzeczywistości okazywały się totalną porażką (najczęściej: 'nie jechały' lub 'jechały' w przedziale 1800-2200RPM czyli, jak dla mnie 'nie jechały' ). Nawet aktualny diesel 2.0 od BMW (190KM!) należy do tej kategorii! Edytowane 12 Listopada 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 A ja wymieniłem swojego sbd na ... sbd. I pomimo, że sam przeżyłem kaboom (MY 2008), to jakoś nie mam stresów To naprawdę dobry silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Otóż właśnie: porzucam diesle czyli ani nie diesel ani nie kolejne Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 czyli ani nie diesel ani nie kolejne SubaruTak. Gdyby SBD był dostępny w innym nadwoziu, byłoby kolejne subaru diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Ketiv,czy Ty w jakikolwiek sposób pomagasz tymi postami autorowi tego wątku? doradzanie żeby nie kupować, to nie rada to całkiem niezłą rada, co by nie powiedzieć problem eliminuje to tego 12-20 k km rocznie, raczej krótkie odcinki to eliminuje każdego nowoczesnego diesla nie tylko SBD innej rady nie znam, żeby z całą pewnością utrzec sie tej awarii ? czy niema na to sposobu ? ja się opinii o słabej trwałości Subaru Diesel nie wystraszyłem i kupiłem auto z tym silnikiem pomimo niej natomiast po doświadczeniu osobistym z SBD jak i ASO Subaru więcej bym tego auta nie kupił, bo pęknięty wał to nie jedyna bolączką i obecnie wcale nie tak częsta czyli ani nie diesel ani nie kolejne SubaruTak. Gdyby SBD był dostępny w innym nadwoziu, byłoby kolejne subaru diesel. jednakże następca twojego Legacy nie będzie (lub nie jest) dieslem Edytowane 12 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 jednakże następca twojego Legacy nie będzie (lub nie jest) dieslem Levorg 1.6 (bo to na niego jeszcze czekałem) nie wpisuje się w moje oczekiwania. Stąd decyzja o zmianie logo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 jednakże następca twojego Legacy nie będzie (lub nie jest) dieslem Levorg 1.6 (bo to na niego jeszcze czekałem) nie wpisuje się w moje oczekiwania. Stąd decyzja o zmianie logo A można wiedzieć na jakie o ile to nie tajemnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ja mam sbd 6mt w którym pierwszy silnik wymieniony na gwarancji przy 99tyś/km, a drugi ja naprawialem po kolejnych 140tyś/km. Całe auto bez zarzutu przy przebiegu 240tyś/km, ale trzeci silnik to już chora sytuacja na 6-cio letnie auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Levorg 1.6 (bo to na niego jeszcze czekałem) nie wpisuje się w moje oczekiwania. Stąd decyzja o zmianie logo Legacy, które użytkowałeś widocznie było tak dobrym autem, że żadne Subaru z obecnej oferty nie może spełnić oczekiwań jestem mocno zaskoczony decyzją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Dla mnie największą wadą SBD jest ... 2,0 DIT. Różnica w osiągach i frajdzie z jazdy bardzo duża, w zużyciu paliwa zaskakująco mała 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 A można wiedzieć na jakie o ile to nie tajemnica?Tajemnica to nie jest. Ale nie chcę wszczynać pobocznej dyskusji w tym wątku... Nie, nie skoda! Legacy, które użytkowałeś widocznie było tak dobrym autem, że żadne Subaru z obecnej oferty nie może spełnić oczekiwań jestem mocno zaskoczony decyzją Owszem, na to wygląda. Dodałbym tylko "widocznie było dla mnie tak dobrym autem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Dla mnie największą wadą SBD jest ... 2,0 DIT. Różnica w osiągach i frajdzie z jazdy bardzo duża, w zużyciu paliwa zaskakująco mała to albo SBD sporo pali albo 2.0 DIT jest bardzo oszczędny tylko po to narażać się na DPF i inne problemy, nie lepiej za te same pieniądze kupić FXT i cieszyć się 2.0 DIT ? bez wątpienia rozwiązuje to problem "Jak ustrzec się awarii diesel boxer ???" Edytowane 12 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ESP Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ja mam sbd 6mt w którym pierwszy silnik wymieniony na gwarancji przy 99tyś/km, a drugi ja naprawialem po kolejnych 140tyś/km. Całe auto bez zarzutu przy przebiegu 240tyś/km, ale trzeci silnik to już chora sytuacja na 6-cio letnie auto Z podpisie masz Forka - to w nim masz 6MT? Nie wiedziałem, że do Foresterów wkładano tę skrzynię. Ja kupiłem SBD 6MT w którym przy 83kkm wymieniony był silnik na gwarancji O! Masz wiedzę co padło? I który rocznik silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Dla mnie największą wadą SBD jest ... 2,0 DIT. Różnica w osiągach i frajdzie z jazdy bardzo duża, w zużyciu paliwa zaskakująco mała Zależy od eksploatacji. I od nadwozia w jakim jest SBD. W szczególności na autostradzie forek 2.0DIT nie zbliża się nawet do spalania legaca SBD. Ale może nie ciągnijmy tego wątku bo nic nowego nie napiszemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) W szczególności na autostradzie forek 2.0DIT nie zbliża się nawet do spalania legaca SBD. zaryzykuje, że żadne z obecnych Subaru nie zbliża się nawet do spalania wspomnianego Legaca SBD Edytowane 12 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Tak w nim mam 6mt, pierwszy silnik modelowo 2008, drugi wymieniany w 2010 w aso-bauminger Austria O! Masz wiedzę co padło? I który rocznik silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ja mam sbd 6mt w którym pierwszy silnik wymieniony na gwarancji przy 99tyś/km, a drugi ja naprawialem po kolejnych 140tyś/km. Całe auto bez zarzutu przy przebiegu 240tyś/km, ale trzeci silnik to już chora sytuacja na 6-cio letnie auto Zapytam się, co ty robisz z tym autem ze tak zmieniasz te silniki Z którego roku auto ? iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Ja mam sbd 6mt w którym pierwszy silnik wymieniony na gwarancji przy 99tyś/km, a drugi ja naprawialem po kolejnych 140tyś/km. Całe auto bez zarzutu przy przebiegu 240tyś/km, ale trzeci silnik to już chora sytuacja na 6-cio letnie autoZapytam się, co ty robisz z tym autem ze tak zmieniasz te silniki Z którego roku auto ? iPhone Dobre pytanie, ale do subaru, dlaczego takie gówno produkują?. Pierwszy silnik wymienil pierwszy wlasciciel, mi drugi silnik padl po 5 tys od kupna, 140 tys na silnik to zdecydowanie malo. Naprawilem, zaplacilem worek kasy i jezdze, po remoncie nam 2 tys. Rocznik 2009 Edytowane 12 Listopada 2015 przez Łukasz Liwoch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ja mam sbd 6mt w którym pierwszy silnik wymieniony na gwarancji przy 99tyś/km, a drugi ja naprawialem po kolejnych 140tyś/km. Całe auto bez zarzutu przy przebiegu 240tyś/km, ale trzeci silnik to już chora sytuacja na 6-cio letnie auto Z podpisie masz Forka - to w nim masz 6MT? Nie wiedziałem, że do Foresterów wkładano tę skrzynię. Ja kupiłem SBD 6MT w którym przy 83kkm wymieniony był silnik na gwarancji O! Masz wiedzę co padło? I który rocznik silnika? Rocznik 2008, padł wał, później turbo, wtryski i w związku z tym DPF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 U mnie glośne stukanie w silniku, i okropne bicie po wciśnięciu sprzęgła. Na początek luz osiowy wału. Po rozebraniu blok się rozleciał, pęknięty. Wiec do wymiany wał, blok, panewki, turbo do wyrzucenia, wtryski z automatu poszły do regeneracji, a w jakim były stanie, nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się