kamilgt Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Subaru pokazało niedawno całkiem zblizony do seryjnej wersji concept hatchbacka, za dwa tygodnie na targach w LA pokaże concept sedana, więc to chyba już najwyższy czas na założenie tematu o następnej generacji Imprezy a tu zapowiedź conceptu sedan: jakie są Wasze przemyślenia? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Historia uczy, że jaranie się konceptami jest bessęsu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Historia uczy, że jaranie się konceptami jest bessęsu. Szczególnie w przypadku firmy Subaru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 ale to nie sa concepty w stylu ostatniego WRX tylko raczej w stylu ostatniego Legacy: na podstawie którego i wersji seryjnej: można sobie całkiem realnie wyobrazić jak będzie wyglądała impreza 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Patrząc na te przykłady (oraz koncept obecnego STI) rzuca się w oczy wyżej poprowadzona linia dachu i większa powierzchnia bocznych szyb we wszystkich przypadkach wersji finalnych w stosunku do konceptów. Bardzo jestem ciekaw czy w kolejnej Imprezie też tak będzie, bo póki co koncept wygląda zachęcająco. Edytowane 10 Listopada 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 jeśli powierzchnie szyb się zwiększy tym samym linia dachu zostanie podniesiona to mi ta nowa Impreza przypomina mocniej "przerysowaną" obecną wersję Imprezy HB czyli jak dla mnie ładne i za to plus a mały minusik za przekombinowane kształty w przednim zderzaku niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 jeśli powierzchnie szyb się zwiększy tym samym linia dachu zostanie podniesiona to mi ta nowa Impreza przypomina mocniej "przerysowaną" obecną wersję Imprezy HB czyli jak dla mnie ładne i za to plus a mały minusik za przekombinowane kształty w przednim zderzaku niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 jeśli powierzchnie szyb się zwiększy tym samym linia dachu zostanie podniesiona to mi ta nowa Impreza przypomina mocniej "przerysowaną" obecną wersję Imprezy HB czyli jak dla mnie ładne i za to plus a mały minusik za przekombinowane kształty w przednim zderzaku niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Prrrrr, szalony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie Włożą "kultowy" 2.5T i także czar pryśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru wybacz, zapomniałem o najważniejszym tak przy okazji to miałem okazje sprawdzić fotele w nowej Skodzie Superb, jakaś tam top wersja i podparcie maksymalnie wysunięte to mniej więcej poziom foteli w Subaru XV które jak wiadomo takowej nie mają, może właśnie dlatego, że są lepiej wyprofilowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru wybacz, zapomniałem o najważniejszym tak przy okazji to miałem okazje sprawdzić fotele w nowej Skodzie Superb, jakaś tam top wersja i podparcie maksymalnie wysunięte to mniej więcej poziom foteli w Subaru XV które jak wiadomo takowej nie mają, może właśnie dlatego, że są lepiej wyprofilowane Ketiv,chcesz pogadać o skodzie? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... I ja w Legacu '99. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... Rozmawiamy o klasie "impreza" w wersji na Europę, podparcie surowo zakazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... Rozmawiamy o klasie "impreza" w wersji na Europę, podparcie surowo zakazane pewnie dlatego nie ma podparcia w Levorgu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... Rozmawiamy o klasie "impreza" w wersji na Europę, podparcie surowo zakazane pewnie dlatego nie ma podparcia w Levorgu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka BINGO! Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Mnie sie podoba, ze narazie trzymaja sie od paru lat konsekwentnie designu, jak do tej pory nigdy. Wszystkie modele maja pewne wspolne cechy (nadkola, gril, swiatla przednie). Dawniej takie wspolne cechy byly realizowane moze w jednej generacji i koniec (patrz Hawkeye, Tribeca pre-lift, Subaru R1). Jesli nowa Impreza wreszcie tez bedzie miala podkowy jako DLRy, to bedzie sukces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Pfffff,bez kurnika. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Wydaję mi się, że dopóki w JP nie będzie wymogu dziennych to dalej na EU i USA będą szly takie doczepiane dzienne - w halogenach czy na długich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 @@kamilgt, chyba cos w tym jest - tylko szkoda, ze nie zdaja sobie sprawy z tego, ze to jest swietny znak rozpoznawczy, bo w lusterku od razu widac DLRy i z daleka moznaby rozpoznac, ze jedzie Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Za dużo tych wymagań regulowane podparcie "ładne" DRL-e atrakcyjniejsza gama silników ach ci "zmanierowani europejczycy" Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 11 Listopada 2015 przez ketivv 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Odnośnie "gamy" silników - wydaje mi się, że wystarczyłaby niewielka zmiana, tzn. montaż w outbacku i levorgu 2 dit. W obk można jednak wybrać, więc dodam, że zamiast benzynowego 2.5. I co? Zostaje tylko podparcie i drl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Odnośnie "gamy" silników w Imprezie na rynku europejskim oferowany jest jeden 1.6 NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Poza tym Impreza i tak nie jest dostępna na naszym rynku. Pytanie czy będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 A na dodatek Impreza i WRX STI to dwa różne modele. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się