kamilgt Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Subaru pokazało niedawno całkiem zblizony do seryjnej wersji concept hatchbacka, za dwa tygodnie na targach w LA pokaże concept sedana, więc to chyba już najwyższy czas na założenie tematu o następnej generacji Imprezy a tu zapowiedź conceptu sedan: jakie są Wasze przemyślenia? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Historia uczy, że jaranie się konceptami jest bessęsu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stach1111 Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Historia uczy, że jaranie się konceptami jest bessęsu. Szczególnie w przypadku firmy Subaru 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted November 10, 2015 Author Share Posted November 10, 2015 ale to nie sa concepty w stylu ostatniego WRX tylko raczej w stylu ostatniego Legacy: na podstawie którego i wersji seryjnej: można sobie całkiem realnie wyobrazić jak będzie wyglądała impreza 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 (edited) Patrząc na te przykłady (oraz koncept obecnego STI) rzuca się w oczy wyżej poprowadzona linia dachu i większa powierzchnia bocznych szyb we wszystkich przypadkach wersji finalnych w stosunku do konceptów. Bardzo jestem ciekaw czy w kolejnej Imprezie też tak będzie, bo póki co koncept wygląda zachęcająco. Edited November 10, 2015 by przemekka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 jeśli powierzchnie szyb się zwiększy tym samym linia dachu zostanie podniesiona to mi ta nowa Impreza przypomina mocniej "przerysowaną" obecną wersję Imprezy HB czyli jak dla mnie ładne i za to plus a mały minusik za przekombinowane kształty w przednim zderzaku niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
stach1111 Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 jeśli powierzchnie szyb się zwiększy tym samym linia dachu zostanie podniesiona to mi ta nowa Impreza przypomina mocniej "przerysowaną" obecną wersję Imprezy HB czyli jak dla mnie ładne i za to plus a mały minusik za przekombinowane kształty w przednim zderzaku niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 jeśli powierzchnie szyb się zwiększy tym samym linia dachu zostanie podniesiona to mi ta nowa Impreza przypomina mocniej "przerysowaną" obecną wersję Imprezy HB czyli jak dla mnie ładne i za to plus a mały minusik za przekombinowane kształty w przednim zderzaku niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Prrrrr, szalony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
subleo Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie Włożą "kultowy" 2.5T i także czar pryśnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru wybacz, zapomniałem o najważniejszym tak przy okazji to miałem okazje sprawdzić fotele w nowej Skodzie Superb, jakaś tam top wersja i podparcie maksymalnie wysunięte to mniej więcej poziom foteli w Subaru XV które jak wiadomo takowej nie mają, może właśnie dlatego, że są lepiej wyprofilowane Link to comment Share on other sites More sharing options...
stach1111 Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru wybacz, zapomniałem o najważniejszym tak przy okazji to miałem okazje sprawdzić fotele w nowej Skodzie Superb, jakaś tam top wersja i podparcie maksymalnie wysunięte to mniej więcej poziom foteli w Subaru XV które jak wiadomo takowej nie mają, może właśnie dlatego, że są lepiej wyprofilowane Ketiv,chcesz pogadać o skodzie? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... I ja w Legacu '99. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stach1111 Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... Rozmawiamy o klasie "impreza" w wersji na Europę, podparcie surowo zakazane Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... Rozmawiamy o klasie "impreza" w wersji na Europę, podparcie surowo zakazane pewnie dlatego nie ma podparcia w Levorgu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
stach1111 Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... Rozmawiamy o klasie "impreza" w wersji na Europę, podparcie surowo zakazane pewnie dlatego nie ma podparcia w Levorgu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka BINGO! Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Mnie sie podoba, ze narazie trzymaja sie od paru lat konsekwentnie designu, jak do tej pory nigdy. Wszystkie modele maja pewne wspolne cechy (nadkola, gril, swiatla przednie). Dawniej takie wspolne cechy byly realizowane moze w jednej generacji i koniec (patrz Hawkeye, Tribeca pre-lift, Subaru R1). Jesli nowa Impreza wreszcie tez bedzie miala podkowy jako DLRy, to bedzie sukces Link to comment Share on other sites More sharing options...
stach1111 Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Pfffff,bez kurnika. ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted November 11, 2015 Author Share Posted November 11, 2015 Wydaję mi się, że dopóki w JP nie będzie wymogu dziennych to dalej na EU i USA będą szly takie doczepiane dzienne - w halogenach czy na długich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 @@kamilgt, chyba cos w tym jest - tylko szkoda, ze nie zdaja sobie sprawy z tego, ze to jest swietny znak rozpoznawczy, bo w lusterku od razu widac DLRy i z daleka moznaby rozpoznac, ze jedzie Subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 (edited) Za dużo tych wymagań regulowane podparcie "ładne" DRL-e atrakcyjniejsza gama silników ach ci "zmanierowani europejczycy" Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edited November 11, 2015 by ketivv 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-52 Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Odnośnie "gamy" silników - wydaje mi się, że wystarczyłaby niewielka zmiana, tzn. montaż w outbacku i levorgu 2 dit. W obk można jednak wybrać, więc dodam, że zamiast benzynowego 2.5. I co? Zostaje tylko podparcie i drl . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Odnośnie "gamy" silników w Imprezie na rynku europejskim oferowany jest jeden 1.6 NA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumpman Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Poza tym Impreza i tak nie jest dostępna na naszym rynku. Pytanie czy będzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 A na dodatek Impreza i WRX STI to dwa różne modele. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now