Jump to content

Subaru Impreza MY2017


kamilgt
 Share

Recommended Posts

Subaru pokazało niedawno całkiem zblizony do seryjnej wersji concept hatchbacka, za dwa tygodnie na targach w LA pokaże concept sedana, więc to chyba już najwyższy czas na założenie tematu o następnej generacji Imprezy  :) 

 

2017-Impreza-Subaru-Photos-5--800x445.jp2017_subaru_impreza_concept_zive_tokio_0

 

 

a tu zapowiedź conceptu sedan:

 

wcf-subaru-impreza-sedan-concept-teaser-

 

 

jakie są Wasze przemyślenia? 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ale to nie sa concepty w stylu ostatniego WRX tylko raczej w stylu ostatniego Legacy:

 

Subaru-Legacy-concept-PLACEMENT-1-626x38

 

na podstawie którego i wersji seryjnej:

Subaru_Legacy_2015_DM_1.jpg

 

można sobie całkiem realnie wyobrazić jak będzie wyglądała impreza :) 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Patrząc na te przykłady (oraz koncept obecnego STI) rzuca się w oczy wyżej poprowadzona linia dachu i większa powierzchnia bocznych szyb we wszystkich przypadkach wersji finalnych w stosunku do konceptów. 

Bardzo jestem ciekaw czy w kolejnej Imprezie też tak będzie, bo póki co koncept wygląda zachęcająco.

Edited by przemekka
Link to comment
Share on other sites

jeśli powierzchnie szyb się zwiększy tym samym linia dachu zostanie podniesiona to mi ta nowa Impreza przypomina mocniej "przerysowaną" obecną wersję Imprezy HB

 

czyli jak dla mnie ładne i za to plus a mały minusik za przekombinowane kształty w przednim zderzaku

 

niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie  ;)

Link to comment
Share on other sites

jeśli powierzchnie szyb się zwiększy tym samym linia dachu zostanie podniesiona to mi ta nowa Impreza przypomina mocniej "przerysowaną" obecną wersję Imprezy HB

 

czyli jak dla mnie ładne i za to plus a mały minusik za przekombinowane kształty w przednim zderzaku

 

niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie  ;)

 

Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru :biglol:

Link to comment
Share on other sites

 

jeśli powierzchnie szyb się zwiększy tym samym linia dachu zostanie podniesiona to mi ta nowa Impreza przypomina mocniej "przerysowaną" obecną wersję Imprezy HB

 

czyli jak dla mnie ładne i za to plus a mały minusik za przekombinowane kształty w przednim zderzaku

 

niech walczą z wagą, sztywnością nadwozia i silnikami/napędami bo co nam po kształcie jak włożą do tego 1.6 i NA czar pryśnie  ;)

 

Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru :biglol:

 

 

Prrrrr, szalony. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru
 

 

wybacz, zapomniałem o najważniejszym 

 

tak przy okazji to miałem okazje sprawdzić fotele w nowej Skodzie Superb, jakaś tam top wersja i podparcie maksymalnie wysunięte to mniej więcej poziom foteli w Subaru XV które jak wiadomo takowej nie mają, może właśnie dlatego, że są lepiej wyprofilowane 

Link to comment
Share on other sites

 

Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru

 

wybacz, zapomniałem o najważniejszym

 

tak przy okazji to miałem okazje sprawdzić fotele w nowej Skodzie Superb, jakaś tam top wersja i podparcie maksymalnie wysunięte to mniej więcej poziom foteli w Subaru XV które jak wiadomo takowej nie mają, może właśnie dlatego, że są lepiej wyprofilowane

Ketiv,chcesz pogadać o skodzie?

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

 

 

Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru :biglol:

 

Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... :)
Rozmawiamy o klasie "impreza" w wersji na Europę, podparcie surowo zakazane ;)

pewnie dlatego nie ma podparcia w Levorgu ;)

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Może też doczekamy się podparcia lędźwiowego w standardowej opcji wyboru :biglol:

 

Dziwne, ja to mam w OBK MY04 .... :)
Rozmawiamy o klasie "impreza" w wersji na Europę, podparcie surowo zakazane ;)
pewnie dlatego nie ma podparcia w Levorgu ;)

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

BINGO!

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Mnie sie podoba, ze narazie trzymaja sie od paru lat konsekwentnie designu, jak do tej pory nigdy. Wszystkie modele maja pewne wspolne cechy (nadkola, gril, swiatla przednie). Dawniej takie wspolne cechy byly realizowane moze w jednej generacji i koniec (patrz Hawkeye, Tribeca pre-lift, Subaru R1).

 

Jesli nowa Impreza wreszcie tez bedzie miala podkowy jako DLRy, to bedzie sukces ;)

Link to comment
Share on other sites

Za dużo tych wymagań

 

regulowane podparcie

"ładne" DRL-e

atrakcyjniejsza gama silników

 

ach ci "zmanierowani europejczycy" ;)

 

 

 

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edited by ketivv
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Odnośnie "gamy" silników - wydaje mi się, że wystarczyłaby niewielka zmiana, tzn. montaż w outbacku i levorgu 2 dit. W obk można jednak wybrać, więc dodam, że zamiast benzynowego 2.5.

I co? Zostaje tylko podparcie i drl ;).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...