FanSub Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Raczej jak się jeździ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) @@beemowiec Dużym plusem (szczególnie dla kobiety) jest reduktor - moja żona nauczyła się go stosować i nie ma żadnych obiekcji (szczególnie po feriach spędzonych w górach). Fajny filmik pokazujący, ze wcale nie jest tak, ze 1.6 nie jedzie, zwłaszcza z reduktorem. No i całkiem fajnie brzmi Edytowane 4 Lipca 2016 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 do 100 km/h nawet 1.2 fajnie by jeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Ale tu nie chodzi o jazde do 100 km/h, bo pewnie i maluch by sie tak rozpedzil, ale o jazde w gorskich warunkach, zwlaszcza na zakrecie gdy trzeba zwolnic i potem na prostej pod gore podjechac. Przeciez nie usiluje tu udowadniac, ze 1.6 jest lepszy od 2.0, ale ze nie jest tak, ze xv z tym silnikiem nie jedzie (tak samo jak dla niektorych posiadaczy SBD nie jedzie 2.0 FB). Zaluje, ze u dilerow nie ma aut do testow, aby samemu sie przekonac. Edytowane 5 Lipca 2016 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 u dilerow nie ma aut do testow do testow nie ma, ale w mikolowie dealer ma 1.6 w komisie i proponuje jazde probna Wytaptane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Kurcze, a dzisiaj bylem w Katowicach i gdybym wiedzial wczesniej to bym zajrzal do Mikolowa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 zwlaszcza na zakrecie gdy trzeba zwolnic i potem na prostej pod gore podjechac. '1,6 ma reduktor wiec nie bedzie z tym najmniejszego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) zwlaszcza na zakrecie gdy trzeba zwolnic i potem na prostej pod gore podjechac. '1,6 ma reduktor wiec nie bedzie z tym najmniejszego problemu A nie prościej zredukować bieg ? Edytowane 6 Lipca 2016 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskier Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Nie ma problemu z jazdą w górach i bez reduktora. Chyba że to górski odcinek autostrady to utrzymanie 140 km/h może nie być łatwe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) Tak się składa że mam aktualnie 1.6 16v K4M w daci duster , auto podobnej aerodynamice i wymiarach do XV tyle że 300 kg lżejsze . I Do 120 jest OK , powyżej to walka z każdym wiatrem . Jazda po autostradzie w np bawarii to również walka z każdym wzniesieniem . Ja mam fabryczna instalacje LPG więc spalanie mnie z grubsza nie interesuje a na autostradzie brał nawet 16/100 . Różnica miedzy 1.6 a 2.0 jest głównie na trasie gdzie 1.6 pali więcej . I tego samego według mnie można spodziewać się po XV . Mój duster przy spokojnie jeździe brał ok 9-10 l kiedy duster 2.0 brał 8-9 Edytowane 8 Lipca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) Tak się składa że mam aktualnie 1.6 16v K4M w daci duster , auto podobnej aerodynamice i wymiarach do XV tyle że 300 kg lżejsze dacia jest o wiele mniejszym autem. Jak napisales pomiedzy autami jes Różnica miedzy 1.6 a 2.0 jest głównie na trasie gdzie 1.6 pali więcej t ponad 300kg roznicy w wadze w dodatku xv ma staly naped ktory "zabiera" moc ( nie oszukujmy sie straty mocy na napedzie sa 2 krotnie wieksze niz w daci bo silnik musi napedzic 2 osie a nie jedna) Różnica miedzy 1.6 a 2.0 jest głównie na trasie gdzie 1.6 pali więcej roznica jest w osiagach , spalaniu, przyspieszeniu. elastycznosci i na trasie i w miescie. 2.0i jest ledwo wystarczajacym silnikiem do tego auta i nie wyobrazam sobie jakbym musial jezdzic XV'em o 40 koni slabszym i z mikro momentem. Byc moze do jazdy po miescie w pojedynke taki xv 1,6 jest ok Edytowane 8 Lipca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Koledzy, tak to jest z podstawowymi silnikami. Niższą moc w pewnym stopniu kompensuje się krótszym przelozeniami. Wiadomo, że 1,6 to nie 2.0. Ale ostateczny wybór należy do klienta, który to akceptuje, wydając przy tym mniejsze pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się