Jump to content
diamond

MOON Off Road

Recommended Posts

Będę. Ok. 17-18 mają być mocne opady śniegu więc powinno być fajnie. Nie ma co zwlekać, robimy listę

 

1. diamond

2. nhp890

Edited by nhp890

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo bym chciał się przyłączyć. Może się uda.

Ale tak po ciemku? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo bym chciał się przyłączyć. Może się uda.

Ale tak po ciemku? :huh:

Może być po ciemku . zrobimy ognisko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jak tam sie nastawiacie na przyszly tydzien? :)

w sumie jak bedzie taka pogoda jak obecnie to nic ciekawego, przydalobysie troche opadow zeby sie chociaz w blotku potaplac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lista aktualna:) atakujemy za tydzień; wpisujcie się

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Jeśli można patrolem to może i ja byłbym chętny:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

uu patrol drugi raz, nie no kolego to teraz musiałbyś go już oświniaczyć żeby mieć kartę wstępu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe. Moge Was zabrac fajna droga lesna z sosnowca na sosine. Bez szalensw bez wiekszego blota. Rodzinny przejazd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chętnie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolegi i COOLeżanki

 

Niestety... Nie dam rady w sobotę ani w niedzielę.. Zaczęło szarpać pojazdem podczas jazdy na LPG. Nie wiem czy to świece, cewki, czy kable, czy ki czort, ale w poniedziałek jestem umówiony na przegląd LPG w Mikołowie i mam nadzieje że Forczysław będzie uzdrowiony.

 

 

Pozdrawiam i powodzenia. Być może na zlot wigilijny uda się podjechać  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuba, jedziemy czy akcja odwołana?

 

Damian, życzę zdrowia Forczysławowi :)

Edited by nhp890

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć Moonwa ekipo.

 

Forczysław odzyskał sprawność. Wymiana filtrów, regulacja mapy kompa gazowego u Pana Gazownika przynisoła poprawę. Jednak myślę że wymiana świec po 20 kk będzie dodatkowym czynnikiem wpływającym na dobrostan Leśnika. Spot Wigilijny jakiś sie szykuje, więc może jeszcze w tym roku się zobaczymy. 

 

 

Pozdrawiam

 

diamond 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diamond jakie masz świece? 20tys to naprawdę mało, mając subaru nie trzeba wszystkiego wymieniać :)

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Edited by akir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

Paweł sorry za brak sygnału, w sobotę musiałem się trochę podkurować i wyleciała mi z głowy impreza... na dodatek u mnie piasta (?) do wymiany i nie udało się tego ogarnąć, na dodatek coś tam gdzieś czasami popiskuje i zachodzę o głowę co to może być (kompletnie bez reguły, ale celuję w klimę).

 

Yep, see ya w sobotę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diamond jakie masz świece? 20tys to naprawdę mało, mając subaru nie trzeba wszystkiego wymieniać :)

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Byłem u Chłopaków wczoraj, i doszlismy do wniosku że irydowe świece jeszcze trochę pociągną skoro pojazd po wizycie u gazownika śmiga. Jutro spoktanie wigilijne na Dolinie trzech stawów. Quba zabrać Cię ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy spot?

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy spot?

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Akir, jutro o godzinie 11. Parking na Dolnie Trzech Stawów za MM CARS przy lotnisku lub pod marketem w przypadku złej pogody :) Napieraj 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio trochę się zajawiłem poszukiwaniem bezdroży u mnie w górach i powiem Wam że jest gdzie się pobawić :D  oczywiście legal a nie że jakieś zajeżdżanie szlaków turystycznych, teraz w zimie to nawet na asfaltach powyżej Szczyrku (np. nad Sanktuarium Na Górce) jest się gdzie pobawić powyżej 800 m n.p.m. :) Jutro będę w Szczyrku i obadam kilka miejsc ale na mapach widzę też sporo ciekawych rzeczy od strony Kocierza Moszczanickiego, w okolicach Targanic, Rzyk, Porąbki, Tresnej, Oczkowa itp. również :) że nie wspomnę że na 3 Lipkach kilka lat temu też przednia zabawa była (ślizganie w błocie)  :D

Edited by Paweł_P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo chętnie. Ja bym się pisał na taką imprezę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za zainteresowanie, jeśli kilka osób (powiedzmy minimum te 5) wyrazi chęć to ustalimy datę i będziemy się organizować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak termin spasuje to rowniez wyrazam chec :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękny teren! Ja też chętny! :)

Damian, co ty na to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Dawno już forkiem nigdzie nie jeździłem w terenie.

Jak tylko termin będzie pasował to też się piszę na to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odzew, poczekam jeszcze jakiś czas i spróbujemy wstępnie jakiś termin sobie zaklepać.

 

Czy mielibyście coś naprzeciw gdybym jeszcze zaprosił ludzi na forum.subaru.pl ?

Edited by Gross

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...