Jump to content

Modyfikacje wnętrza dołożenie nawigacji lub pomysł na ciekawa modyfikację


Guest zajacpieter

Recommended Posts

  • Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie na razie wygląda to jak na fotce. Zainstalowany Nexus 7 2013, z kernelem Timura i zewnętrzną kartą dźwiękową. Animacje przy załączeniuiu wyłączeniu z logo Subaru, dzięki czemu wygląda jak OEM.

Witam. Dosyć ciekawie rozwiązałem problem w swoim legasiu.  

Ja podważałem od spodu tymi plastikowymi narzędziami do rozbierania wnętrza auta, i poszło bez problemu. A ostatnio znalazłem takie coś u kolegów z Chin  Rama z tworzywa sztucznego ABS tapicerka

Posted Images

Mnie tez draznia. Dlatego szukam tych lyzew i i panelu z popielka. Jesli ktos by cos mial od anglika to prosze dac znac na pw. Przerylem allegro wyslalem setke maili i echo. Albo sprzedawcy nie wiedza co maja

Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Do nich pisałeś albo dzwoniłeś? Mają same angole i powinni coś mieć.

 

http://www.czesci-subaru.pl/

 

Tylko na Twoim miejscu jeszcze bym przemyślał ten zakup. Zwróć uwagę, że zarówno panel popielniczki jak i listwy są niesymetryczne i lekko pochylone w stronę kierowcy. W angolu będą odchylone w drugą stronę i moim zdaniem nie będzie to pasować do deski/tunelu środkowego z EU.

 

Link to post
Share on other sites

Nie do nich nie. Panel z klima mimo profilu pasuje jak ta lala wiec mysle ze reszta tez bedzie. Przedchwila sprawdzalem. Mierzylem tunel srodkowy jest symetryczny wiec zostaja tylko wykonczenia ktore sa inne

Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Dracula napisał:

Nie do nich nie. Panel z klima mimo profilu pasuje jak ta lala wiec mysle ze reszta tez bedzie. Przedchwila sprawdzalem.

Oby tak było ale ja jestem sceptyczny.

 

Jeszcze jak by goście z linku nie mieli to jutro będę u mojego mechanika i zobaczę czy coś ma bo kiedyś stał u niego angol na części.

Link to post
Share on other sites

Super bede wdzieczny. Jutro do nich zadzwonie. Wrazie czego obszyje alkantara i w szpary wiecej wypelnienia dam

Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Na ostatnm zdjeciu pasowanie eu vs en. Kupilem o angola plastiki i z 2 zlozylem jeden. Ktos na forum napisal ze maja rozna dlugosc. Fakt ale tez mocowania sa inaczej ustawione. Udalo sie to podrutowac i szpary zniknely. W lecie pojdzie w material. Skora lub alkantara... Szpary znikna calkowicie.044d57fcd7cd98b3de0bc26b5a38966d.jpga3c1fb4b7e3c14d2e5a355f893f46549.jpgd755bf88b0c3c535cb6cc00d1ae1d7bf.jpg

 

Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 24.09.2020 o 10:48, kamul napisał:

Ogólnie możesz dać sobie konwerter hi-in do 4ch piecyka i stamtąd ogarnąć głośniki/sub, najpeliej jakby miał podział pasma i częstotliwości o ile sub nie jest aktywny.

Odgrzewam kotleta :) Dlaczego aktywny Sub w tym wypadku nie jest fajny?

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, kamul napisał:

Nie, że nie jest fajny, po prostu aktywnego suba nie wpinasz pod wzmacniacz tylko podajesz mu sygnał :) czyli jak masz wzmacniacz 4 kanały i aktywny sub to możesz zasilić sobie 4 głośniki (np, oddzielnie L i P tweeter i L i P woofer - zakładając, że masz podział pasma lub zwrotnice itd.) a sub też będzie.

Generalnie dużo jest możliwości zależnie od tego czego oczekujesz i od zasobności kieszeni ;) 

U nas przy bezramkowych szybach jednak bym chyba nie inwestował szczególnie, chyba że planujesz start w zawodach.

W sumie stare czasy, ale chyba jeszcze aktualne ;) http://www.strefacaraudio.pl/topic/34422-moje-faq-jak-wybrać-zestaw/

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@kamul poczytałem i na tym forum, co linka podrzuciłeś, thx. :thumbup:

Ale zadam kolejne pytanie. Potrzebuje tylko i wyłącznie troszkę poprawić bass w Legasiu. 
GTB8200A da radę w Twojej opinii? 

 

Nie chcę Bóg jeden wie jakich odczuć audiofilskich w aucie. Chce tylko ciut lepszego basu. :)

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, thomson0073 napisał:

@kamul poczytałem i na tym forum, co linka podrzuciłeś, thx. :thumbup:

Ale zadam kolejne pytanie. Potrzebuje tylko i wyłącznie troszkę poprawić bass w Legasiu. 
GTB8200A da radę w Twojej opinii? 

 

Nie chcę Bóg jeden wie jakich odczuć audiofilskich w aucie. Chce tylko ciut lepszego basu. :)

Nie znam, ale tyle na ile pamietam budżetowe blaupunkty to jednak doradziłbym ci dołożenie tej kasy na dobre wygłuszenie drzwi jeśli nie masz i porządniejsze woofery. Fajny miękki bas maja te z dynaudio, wyższe morele czy dls 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cześć, mam pytanie do osób które decydowały się na montaż radia na androidzie z chin zamiast schowka.

Jak poradziliście sobie z podłączeniem sterowania z kierownicy ? Siedzę nad tym kolejny dzień i nie mam pomysłu co jeszcze zrobić. Radio nie odczytuje wciśnięcia przycisku na kierownicy w trybie uczenia. 

Podłączam się w kable key1 i back w nowym radiu. W wiązce podłączam się pod kostkę 8 pin z kablem biało fioletowym i biało pomarańczowym. 

Samo radio w trybie uczenia wychwytuje zmostkowanie rezystorem więc powinno być ok. 

Dodam, że pomiar na pinach na kostce wiązki wskazuje stałą rezystancję 4,6 kohm. Wciśnięcie przycisków na kierownicy zmienia odpowiednio rezystancję na inną wartość.

Pacjent outback 2006 US.  

Link to post
Share on other sites

Nie kazde radio potrafi uczyc sie sterowania parametrycznego. Moze nie pasowac zakres rezystacji, rezystancje moga byc zbyt male tzn roznice pomiedzy stanami. Zajzyj do dokumentacji radia i sprawdz rezystorem czy radio wylapuje zmiany.

Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

 

 

 

Cześć, mam pytanie do osób które decydowały się na montaż radia na androidzie z chin zamiast schowka.

Jak poradziliście sobie z podłączeniem sterowania z kierownicy ? Siedzę nad tym kolejny dzień i nie mam pomysłu co jeszcze zrobić. Radio nie odczytuje wciśnięcia przycisku na kierownicy w trybie uczenia. 

Podłączam się w kable key1 i back w nowym radiu. W wiązce podłączam się pod kostkę 8 pin z kablem biało fioletowym i biało pomarańczowym. 

Samo radio w trybie uczenia wychwytuje zmostkowanie rezystorem więc powinno być ok. 

Dodam, że pomiar na pinach na kostce wiązki wskazuje stałą rezystancję 4,6 kohm. Wciśnięcie przycisków na kierownicy zmienia odpowiednio rezystancję na inną wartość.

Pacjent outback 2006 US.  

 

Jeżeli twierdzisz, że twoje się uczy to u mnie wyglądało to tak:

 

2fc93a97c6f9c58845e2d062dc892ebe.jpg

 

Odpowiadały za to kable z (bodajże) czteropinowej wtyczki z lewego dolnego rogu oryginalnego Kenwooda.

 

 

EDIT: Dobra, dopiero teraz zauważyłem, że pytasz o Outbacka :-\

Link to post
Share on other sites
W dniu 5.12.2020 o 21:16, Cyka napisał:

W Outbacku powinno być to samo co w Legacy :)

Sprawdzałem rezystorem i radio wyłapywało zmiany. Skontaktuję się z producentem czy nie będzie potrzebny jakiś adapter. 

 

Ja się z tym tak pałowałem aż w końcu zrozumiałem że nie mogę się wpinać radiem w ORI wiązkę radia tylko kawałek wcześniej, w okolicach kostki przy kierze. To co trafiało do ori radia to był już przetworzony sygnał. Surową rezystancję można było zaczytać bliżej kiery.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...