Kościk Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Dzisiaj zauważyłem przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy niewielkie pęknięcie (ok 5mm) na górnej plastikowej pokrywie chłodnicy, zaraz przy gumie. Najprawdopodobniej nastąpiło to 1-2 dni wcześniej (10-15km max) bo ubytek płynu chłodniczego niewielki i rosół też się nie zagotował. Czy jest to częsta usterka w forkach? Jeśli tak to próbować to jakoś łatać czy raczej wymieniać i sie nie szczypać? Nie chodzi o koszta tylko jakoś się nie chce z tym bujać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 u mnie po miesiącu od pierwszego wycieku chłodnica się rozpadła lepiej od razu wymień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Moim zdaniem wymieniać,naprawisz obecne pęknięcie to za chwilę pęknie w drugim i mocniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) W sumie nie ma co odwlekać, na co dzień i tak śmigam rowerem do pracy. Orientuje się ktoś jaki jest koszt oryginalnej chłodnicy? Bo zamienniki z tego co patrzyłem 200-300 zł max. Edytowane 7 Listopada 2015 przez Kościk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 U mnie w s-turbo pękło przy górnym króćcu, tym na który wchodzi rura (chyba dość częsta usterka). Rzygało powyżej 3000-3500 rpm. Trochę z tym jeździłem zanim wymieniłem, tylko często kontrolowałem poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobee Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Dobry, Przerabiałem temat pęknietej chłodnicy na wakacjach (właśnie w tym plastiku) - jak strzeliło, to momentalnie "wyrzygało" ponad połowę płynu a silnik niebepziecznie się zagotował. Jak na razie po wymianie na nową chłodnicę jest OK, chociaż "lekkie migotanie komór" miałem jak padło podejrzenie, że skutkiem "wybuchu" może być UPG... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 U mnie w s-turbo pękło przy górnym króćcu, tym na który wchodzi rura (chyba dość częsta usterka). Rzygało powyżej 3000-3500 rpm. Trochę z tym jeździłem zanim wymieniłem, tylko często kontrolowałem poziom. Tak dokładnie to samo miejsce Dobry, Przerabiałem temat pęknietej chłodnicy na wakacjach (właśnie w tym plastiku) - jak strzeliło, to momentalnie "wyrzygało" ponad połowę płynu a silnik niebepziecznie się zagotował. Jak na razie po wymianie na nową chłodnicę jest OK, chociaż "lekkie migotanie komór" miałem jak padło podejrzenie, że skutkiem "wybuchu" może być UPG... Pozdrawiam U mnie akurat nie wyrzygało na maksa, dolałem raptem 200-300 gram z racji tego że niewiele przejechałem. na wolnych ledwo sie poci przez to pęknięcie, przy 3-4k juz mocniej ale ne tryska jak z fontanny XD i na szczęści nawet temp nie skoczyla powyżej normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 To samo miejsce, OEM wytrzymała 7-8 lat. Nissensa zamiennik widziałem gdzieś za 800-900zł, osobiście założyłem OEM za 1400zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Trochę się nasłuchałem odnośnie chłodnic , cooleżanka w swoim Leśniu 2007 XT wymieniała już drugi raz. Gdzie się ewentualnie zaopatrzyć w nówkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 To samo miejsce, OEM wytrzymała 7-8 lat. Nissensa zamiennik widziałem gdzieś za 800-900zł, osobiście założyłem OEM za 1400zł. Nissens 550, Denso od 620-800, zastanawiam się kto jest dostawca na pierwszy montaż XD ,może coś wiecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 patrzyłeś na koyo ceny nizsze myslę żę ok 400 -500 zł jakość ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Wybór jednak padł na Nissens. Zaważyła dostępność, przyzwoita jakość i cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się