Przemowsky Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Cześć wszystkim. Po przetrzepaniu calego internetu łacznie z zagranicznymi forami postanowilem zapytac o rade. W moim subarze wystepuja objawy niemalze typowe dla uszkodzonej wiskozy. Obstawialem ten element na 100% do momentu, gdy nie dowiedzialem sie, ze w automacie wystepuje spzeglo wieloplytkowe i rozklad momentu jest nieco inny. Ponadto objawy sie nieco roznia. Tzn. szarpanie kol wystepuje przewaznie na mokrej nawierzchni i szarpie tylko przod, przy skreconych kolach ewidentnie przyhamowuje samochod. Przeniesienia napedu nie potrafie sprawdzic ze wzgledu na jego "niestalosc". Bo o ile przy manualu i stalym 50/50 umiem okreslic w statycznych warunkach sprawnosc wiskozy o tyle poczatkowe 90/10 przy automacie mi wiele nie powie. Podejrzewam jeszcze zbieznosc kol przednich ale ta musialaby sie fest przestawic, bo w maju byla ustawiana. Tak czy inaczej bede wdzieczny za wszelkie sugestie Link to comment Share on other sites More sharing options...
GPablo Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Nie wiedziałem, że w AT jest wiskoza. Poczekaj na odp speców bo ja się nie znam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemowsky Posted November 7, 2015 Author Share Posted November 7, 2015 Nie wiedziałem, że w AT jest wiskoza. Poczekaj na odp speców bo ja się nie znam Czytać też Ci się nie chciało... Czekam, czekam Link to comment Share on other sites More sharing options...
palmall Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Niskie temperatury i letnie opony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemowsky Posted November 7, 2015 Author Share Posted November 7, 2015 Niskie temperatury i letnie opony?Nie ma zwiazku- w lecie bywalo to samo, ale po weekendzie zaloze zimowki i bede mial pewnosc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemowsky Posted November 11, 2015 Author Share Posted November 11, 2015 Naprawde źadnych pomysłow? Uzytkownicy z outback.com stawiaja na elektronike - szkodzenie czujnika odpowiedzialnego za rozdzial napedu (?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Tak czy inaczej bede wdzieczny za wszelkie sugestie Zacząłbym od odpięcia tyłu bezpiecznikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemowsky Posted November 12, 2015 Author Share Posted November 12, 2015 (edited) Odlaczenie tylu nic nie zmienilo (podobnie jak w watku ktory czytalem). Objawy sa tylko mniej odczuwalne ale to dlatego ze dzisiaj jest sucho. Edit: Wlasnie zobaczylem, ze mialem spalony bezp. pod maska. Wymienilem go na nowy, ale mimo to diagnostyka jest utrudniona przez brak mokrej nawierzchni. Edited November 12, 2015 by Przemowsky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now