Przemowsky Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Cześć wszystkim. Po przetrzepaniu calego internetu łacznie z zagranicznymi forami postanowilem zapytac o rade. W moim subarze wystepuja objawy niemalze typowe dla uszkodzonej wiskozy. Obstawialem ten element na 100% do momentu, gdy nie dowiedzialem sie, ze w automacie wystepuje spzeglo wieloplytkowe i rozklad momentu jest nieco inny. Ponadto objawy sie nieco roznia. Tzn. szarpanie kol wystepuje przewaznie na mokrej nawierzchni i szarpie tylko przod, przy skreconych kolach ewidentnie przyhamowuje samochod. Przeniesienia napedu nie potrafie sprawdzic ze wzgledu na jego "niestalosc". Bo o ile przy manualu i stalym 50/50 umiem okreslic w statycznych warunkach sprawnosc wiskozy o tyle poczatkowe 90/10 przy automacie mi wiele nie powie. Podejrzewam jeszcze zbieznosc kol przednich ale ta musialaby sie fest przestawic, bo w maju byla ustawiana. Tak czy inaczej bede wdzieczny za wszelkie sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPablo Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Nie wiedziałem, że w AT jest wiskoza. Poczekaj na odp speców bo ja się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemowsky Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Nie wiedziałem, że w AT jest wiskoza. Poczekaj na odp speców bo ja się nie znam Czytać też Ci się nie chciało... Czekam, czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Niskie temperatury i letnie opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemowsky Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Niskie temperatury i letnie opony?Nie ma zwiazku- w lecie bywalo to samo, ale po weekendzie zaloze zimowki i bede mial pewnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemowsky Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Naprawde źadnych pomysłow? Uzytkownicy z outback.com stawiaja na elektronike - szkodzenie czujnika odpowiedzialnego za rozdzial napedu (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Tak czy inaczej bede wdzieczny za wszelkie sugestie Zacząłbym od odpięcia tyłu bezpiecznikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemowsky Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Odlaczenie tylu nic nie zmienilo (podobnie jak w watku ktory czytalem). Objawy sa tylko mniej odczuwalne ale to dlatego ze dzisiaj jest sucho. Edit: Wlasnie zobaczylem, ze mialem spalony bezp. pod maska. Wymienilem go na nowy, ale mimo to diagnostyka jest utrudniona przez brak mokrej nawierzchni. Edytowane 12 Listopada 2015 przez Przemowsky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się