dziegiel Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Witam, mam problem z odpaleniem mojego GT'ka. Ogólnie kręci dobrze i tak jakby już miał odpalić ale nie chce. Co ciekawe obrotomierz przy próbie odpalenia nawet nie drgnie. -Akumulator mam nowy -Paliwo podaje -iskra jest ( świece półroczne ale leżały ostatnie parę miesięcy w nieogrzewanym garażu) -cewka nowa i przewody też -nowy czujnik położenia wału korbowego -błędów żadnych nie wywala -rozrząd sprawdzony 2 razy Chyba jedyną rzeczą jaką nie sprawdziłem to czujnik położenia wałka rozrządu i ciśnienie paliwa, bo to że podaje sprawdziłem. Jeżeli macie jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić to chętnie z nich skorzystam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Sprawdź właśnie to co mówisz... Spróbuj czujnik położenia wałka rozrządu odkręcić i go troszkę odsunąć... znajomy miał taki problem i to pomogło. Potem czujnik wymienił na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Po wymianie czujnika położenia wałka auto odpaliło na chwilkę i zgasło, za drugim razem już nie odpaliło. Zastanawiam się, czy nie zapaliło bo wypaliło paliwo, które było po poprzednim kręceniu, a problem jest z ciśnieniem, lub z wtryskiem paliwa, a nie czujnikami. Auto stało dość długi czas, także pompa może nie domagać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Jeśli kręcisz sprawdź potem czy z rury czuć benzyną .Jak nie to pewnie zasilanie paliwem.- jeśli iskry pewien jesteś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Witam, jako, że w końcu znalazłem chwilę czasu, żeby zajrzeć do subarki posprawdzałem kilka rzeczy, żeby w końcu ją odpalić. Niestety nadal nie odpaliła. Sprawdziłem: Ciśnienie na cylindrach-OK Ciśnienie paliwa-OK Iskra-OK świece- OK czujniki wałka i wału-OK kable zapłonowe-OK Paliwo na cylindrach jest. Co ciekawe po nocy od próby odpalenia auto zaskoczy i zgaśnie od razu. powoli kończą mi się pomysły co jeszcze mógłbym sprawdzić, a auto jak stało tak stoi dalej. Może macie jeszcze jakieś pomysły, który moglibyście mnie wspomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 A masz immobiliser w tym aucie? Może to jest jakiś trop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 mam immo. Jest jakiś szybki sposób, żeby to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Nie wiem czy jest szybki sposob, trzeba by bylo zapytac jakiegos elektronika samochodowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 problem z immo raczej mogę wykluczyć bo podczas kręcenia iskra jest i paliwo podaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 No wlasnie chyba nie. Najczesciej jest tak, ze gdy immo odcina to auto zapali na cheilke i zaraz zgasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Też stawiam na immo. Chyba ,że zapłon jest kompletnie nie w tej chwili co trzeba, ale piszesz, że załapuje na chwilę. Wszystkiego naj,naj na Nowy Rok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 wymrugaj błędy. mi jak kiedyś kluczyk wypadł ze stacyjki po odpaleniu to auto zgasło i pojawił się błąd afair 53, którego nie ma na oficjalnej liście błędów, ale gdzieś na forum znalazłem, że 53 to immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 błędów brak. jest coś co mogę zrobić sam z immo? np zakodowac klucze od nowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 możesz jeszcze spróbować starego sposobu na zalany silnik - kręcenia rozrusznikiem z pełnym otwarciem przepustnicy (z prawym butem w podłodze). ja tak czasami muszę odpalić jak zostanie przyduszony silnik i jest zbyt bogata mieszanka. bądź czujny - jak zastartuje - od razu zamknij przepustnicę, żeby nie wyskoczył na maksymalne obroty na zimnym. jeśli auto długo stało i nie chce zapalić, to może jednak nie jest to kwestia immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Po tygodniu walki auto nadal nie odpala. Sprawdziłem już chyba wszystko co ma wpływ na rozruch silnika i masę rzeczy pobocznych. Ustawiłem na nowo rozrząd spr immobilizer, posprawdzałem wszystkie kostki elektryczne, przeczyściłem wszystko co się dało wyczyścić. Jedną rzeczą, której jeszcze nie zmieniłem to świece. Ale po wykręceniu z głowicy dają iskrę dlatego jeszcze ich nie wymieniłem. Ale i tak już zamówiłem nowe dla świętego spokoju. Jeżeli macie jakieś pomysły co jeszcze mogę zrobić, żeby wskrzesić subarkę to chętnie z nich skorzystam, bo puki co to mi już ręce opadły ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, ponownie. Po kolejnych tygodniach walki auto nadal stoi. Mam kilka pytań odnośnie immobilizera. Jakie są objawy, jeżeli będę chciał odpalić auto bez pastylki w kluczyku? (oprócz tego, że nie odpali). Czy dioda z kluczykiem na zegarach będzie migała w jakiś inny sposób? Co dokładnie odcina Immo w subaru? Ogólnie mam 2 kluczyki bez pastylki (zwykłe dorobione z takimi kupiłem auto) zapewne pastylka jest gdzieś lub była gdzieś podklejona i nie wykluczone, że zaginęła, dlatego zamierzam kupić zestaw z immo do GT'ka jednak najpierw chcę się poradzić czy jest sens. Bo w niepotrzebne części wpakowałem już drugie tyle kasy co w remont głowic. pozdrawiam, i dzięki za odpowiedzi Edytowane 16 Stycznia 2016 przez dziegiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) A nie lepiej udać się do ASO, żeby dorobili kluczyk do Twojego samochodu? Będzie to kosztowało ale pewnie będzie to skuteczne rozwiązanie problemu. Bez kluczyka z pastylką auto odpali na chwilkę i zgaśnie. Dioda będzie migać tak samo, jeśli będzie pastylka to przestanie migać/zgaśnie. O ile się nie mylę to immobiliser odcina zapłon, ale tu nie jestem w 100% pewien. Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Grooby78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Niestety cały problem polega na tym, że nie mam możliwości ruszenia auta bez odpalenia go. Mam go w garażu pod domem, co uniemożliwia wyciągnięcie go w jakikolwiek inny sposób niż wyjazd o własnych siłach ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 No ale lawety to chyba w Gdansku macie, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 problem jest z zapakowaniem auta na lawetę, niestety podjazd mam taki, że nie ma opcji podjechania autem gabarytów lawety ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Cos sie na pewno da wymyslec. Inaczej czekaja Cie dalsze kosztowne zgadywanki - az zgadniesz albo sie "wybablujesz". Wybor nalezy oczywiscie do Ciebie, ale zupelnie realistycznie podchodzac do tematu - jesli Ci to nie idzie, to lepiej umowic sie ze specem i nawet wydac na te lawete, przemeczyc sie wypychajac auto i miec niedlugo auto z powrotem na chodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Jeśli wyjazd stromy, poproś fachmana do siebie albo jakiegoś offroadowca z małą terenówką i wyciągarką. Może jakaś rolka kierunkowa dodatkowo itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 No ale GT to nie jest ciężarówka i innym osobowym autem można je wyciągnąć z garażu. A tak swoją drogą to ASO dorobi chyba kluczyk na podstawie nr VIN, więc ruszanie auta może nie będzie potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Jutro skontaktuję się z ASO w sprawie dorobienia klucza zobaczymy co powiedzą. Jak trzeba będzie auto to po prostu z pomocą kolegów wypchniemy je bo innej opcji nie ma ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Jutro skontaktuję się z ASO w sprawie dorobienia klucza zobaczymy co powiedzą. Jak trzeba będzie auto to po prostu z pomocą kolegów wypchniemy je bo innej opcji nie ma ;/auto będzie potrzebne Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się