kasjani Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Witam Pojawił sie problem z rozruchem zimnego silnika . Wyglada to mniej więcej tak jak na filmiku . Po rozruchu bardzo małe obroty po około 2 sekundach silnik łapie właściwe obroty . Zdarzyło się , że musiałem kręcić dłużej aby odpalił . Wydaje mi się , że jest to związane ze spadkiem temperatury i wilgocią , która ostatnio nawiedza uk . Wcześniej nie miałem takich objawów wogóle . Zimny silnik ładnie wchodził na obroty etc... No rozgrzanym wszystko w porządku . Proszę o wskazówki , podpowiedzi , gdzie szukać przyczyny . Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rapley Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Cześć. Napiszę co u mnie było. A mianowicie zapalał i kulał aż go gasiłem od razu i zapalałem jeszcze raz i już chodził elegancko. Po pierwsze miałem mało paliwa w zbiorniku (lpg), dolałem paliwa ruskiego lepsze niż polskie ale podczas odkręcania korka zbiornika zbiornik zassał dużo powietrza przez korek(podciśnienie w zbiorniku). Od momentu zalania paliwa i dopuszczeniu powietrza do zbiornika zapala bez problemów. Wniosek albo resztka paliwa (około 10l) była już zwietrzała albo w zbiorniku zrobiło się tak duże podciśnienie że pompa miałą ciężko podać paliwo do silnika(układ odpowietrzania może jest coś spaprany) Ale na razie jest super. Może coś pomożem mój przypadek. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now