mly96 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Czy przepnę bez problemu licznik z NA97r do GT97r? Mój jest wyskalowany do 260 i na 99% przez to sporo przekłamuje, znalazłem taki do 220, ale od NA. Da radę podpiąć bez kombinacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) O ile dobrze pamiętam wszystkie liczniki od N/A są na linkę a wersje turbo na czujnik elektroniczny więc raczej nie da rady. No chyba że da się przełożyć jakoś ślimaka w skrzyni od wersji N/A i wtedy ale chyba się nie opłaca. Edytowane 4 Listopada 2015 przez Wade 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Ja mam w N/A licznik z Gt i bangla.Rocznik 99 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Oj chyba mogę się mylić bo właśnie znalazłem zegary od GT 97 i jest na linkę. Jeśli Ty też tak masz to myślę że bez problemu zegary można przełożyć. Tyle że jak przekroczysz 220 to nie będziesz wiedział ile jedzie dalej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Wszystkie zegary w GT 94-00 są na czujnik prędkości wkręcony do skrzyni. Zegary z JDM WRX i STI 94-97 są na linkę. Zegary z NA 94-97 są na linkę, 98-00 na czujnik prędkości. Czujników prędkości był 2 rodzaje 2 pinowe i 3 pinowe. Linki RHD i LHD sa różne (inna długość) to chyba wyczerpuje temat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Czy przepnę bez problemu licznik z NA97r do GT97r? Mój jest wyskalowany do 260 i na 99% przez to sporo przekłamuje, znalazłem taki do 220, ale od NA. Da radę podpiąć bez kombinacji? Twierdzisz, ze licznik z GT przekłamuje w GT przez to, ze jest z GT? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Bedzie pasować...jesli tak jak szociu napisal,...swoj masz na linke....i tenco chcesz kupić...rowniez ;-) Kiedys mialrm w ssaku zegary z gt i wszystko grało ;-) Teraz mam zegar właśnie prędkości przełożony z jdm'a i choć przekłamuje chyba dość mocno to zostawiam.jak jest....hahahahah ;-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Tyle że jak przekroczysz 220 to nie będziesz wiedział ile jedzie dalej masz rację, musiałbym zacząć wolniej jeździć po wsi żeby wiedzieć ile mam na liczniku Czy przepnę bez problemu licznik z NA97r do GT97r? Mój jest wyskalowany do 260 i na 99% przez to sporo przekłamuje, znalazłem taki do 220, ale od NA. Da radę podpiąć bez kombinacji? Twierdzisz, ze licznik z GT przekłamuje w GT przez to, ze jest z GT? z tego co widzę liczniki są inaczej wyskalowane i być może to rozwiąże mój problem, 50zł za licznik to nie majątek, zawsze można spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się