Łukasz Liwoch Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Szanowni Forumowicze, na temat klekotu wtryskiwaczy było wiele. U mnie po regeneracji są, korekty w normie. Gdy klekot metaliczny na zimnym silniku "niebieska lampka" w -4, lub + 20 *C jest podobny co obstawiacie? Zawór egr, czy wężyki podciśnienia turbinki, ewentualnie jakies propozycje. Brak błędów na ECU, do tego słyszę delikatne buczenie z okolicy egr, turbinki, pewno tylko ja to słyszę. Dzięki za ewentualne zainteresowanie moim postem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Po co drugi taki sam wątek? Rozwiązanie znasz,trzeba być cierpliwym,stosować czasem przez kilka czy kilkanaście zbiorników paliwa,zmieniając czyściki do wtrysków i będzie ok. Edytowane 4 Listopada 2015 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Cybel, kojarzę- gdzieś mi dzwoni-że nieszczelność przy turbo też może powodować klekot, stąd me pytanie. Pierwszy raz się spotkałem, jeśli masz na myśli wtryski, by klepały na zimnym powyżej 10*c. Absolutnie nie chodzi o nowy wątek, bo tych już zbyt wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 że nieszczelność przy turbo też może powodować klekot, stąd me pytanie. Może być to powodem,dość łatwe do sprawdzenia na podnośniku czy kanale. W tym wątku masz rozwiązanie http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/83349-klekot-g%C5%82o%C5%9Bna-praca-w-sbd-2009/ Z PW w temacie wtrysków i klekotu się wypisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Łukasz na twoim miejscu poprosiłbym kogos z twojej okolicy kto ma sbd z podobnego rocznika albo nawet poszedl do salonu zeby sie przejechac innym autem z sbd zeby porównać ze swoim. Silniki diesla tak chodzą i nawet w układzie bokser mają charakterystyczny dla diesla dzwiek. Pamietam jak ja kupowałem swoje auto - pierwszym egzemplarzem jakim przewiózł mnie pan z salonu byl wlasnie forek w dieslu. Na trasie super- silnik prawie nie slyszalny, podczas przyspieszania również fajny rasowy dźwięk boksera ale na postoju dramat. No klekotał jak zły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Karas, jeździ kilka sbd w okolicy, wiem jak chodzą, i wiem jak mój chodził. Problem w tym, że po kosztownej naprawie jestem przewrażliwiony najpewniej. Druga sprawa, nigdy wcześniej diesla nie miałem, ale jeździłem wieloma i ten metaliczny stuko-klekot jakoś mi nie leży, chodz z wieloma osobami co mają w okolicy rozmawiałem i wychodzi że TTTM. Poza tym cały czas staram się uczyć tego silnika. Dzięki za porady. Miłego wieczoru. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się