Skocz do zawartości

Legacy IV 2005 - wymiana kierownicy na taką ze sterowaniem


silvaran

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem Forumowicze!
Szukałem na forum, jednak nie udało mi się znaleźć niczego konkretnego, więc poszukałem po innych forach. Wpadł mi w ręcę taki temat:

http://legacygt.com/forums/showthread.php/install-steering-wheel-radio-controls-26232.html?s=83888fcb817a801a764f3e4e3ee0cdcc&

 

czy ktoś z Was próbował przerobić swojego Legasia w ten sposób? Z tego co na szybko wyczytałem brakuje wiązki z przewodami i trzeba oprócz odkręcania kierownicy rozbierać również radio. Więc niestety nie zapowiada sie na zwykły Plug&Play... :(

 

Co do AUX to znalazłem taki wątek na kresce, jednak bez szczęsliwego (przynajmniej nie zostało opisane) zakończenia.

 

Dodam jeszcze że w moim aucie jest już tempomat - jeśli to cokolwiek zmiena :)

 

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź!

Edytowane przez silvaran
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem Forumowicze!

Szukałem na forum, jednak nie udało mi się znaleźć niczego konkretnego, więc poszukałem po innych forach. Wpadł mi w ręcę taki temat:

http://legacygt.com/forums/showthread.php/install-steering-wheel-radio-controls-26232.html?s=83888fcb817a801a764f3e4e3ee0cdcc&

 

czy ktoś z Was próbował przerobić swojego Legasia w ten sposób? Z tego co na szybko wyczytałem brakuje wiązki z przewodami i trzeba oprócz odkręcania kierownicy rozbierać również radio. Więc niestety nie zapowiada sie na zwykły Plug&Play... :(

 

Co do AUX to znalazłem taki wątek na kresce, jednak bez szczęsliwego (przynajmniej nie zostało opisane) zakończenia.

 

Dodam jeszcze że w moim aucie jest już tempomat - jeśli to cokolwiek zmiena :)

 

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź!

Szukaj moich wątków na temat SWC - podawałem schematy podłączenia i chyba nawet zdjęcia modułu, którego potrzebujesz (LAN module).

Wyrzeźbiłem wiązkę z oryginalnymi wtyczkami Plug & Play.

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/81268-montaż-fabrycznej-nawigacji-subaru-do-legacy-2005/?p=2273240

Ciebie będzie interesował jedynie jej fragment.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 lat później...

Witam,

odgrzeję temacik i mam krótkie pytanie:

legacy 2007 a więc polift - mam kierownice ze sterowaniem z tempomtem a kupiłem już druga ze sterowaniem radiem. Czy wymiana polega na wypięciu starej i wpięciu drugiej czy trzeba coś modzić w okablowaniu/radiu żeby to działało??

Czy wtyczki są takie same??

Zastanawiam się czy poradzę sobie z tym sam czy od razu oddać do speca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja niepotwierdzona, ale kiedyś słyszałem, że w polifcie aby wspinasz nowe przyciski i wszystko działa (na fabrycznym radio).

Po zdjęciu poduszki raczej powinien być dostęp aby wymienić przyciski. Lepiej poszukać obrazki w internecie jak to wygląda.

Jak będziesz zdejmować kierownice, to koniecznie markerem trzeba zaznaczyć w jakim jest położeniu, bo ciężko potem ustawić ją na równo.

Trzeba uważać żeby taśmę nie przekręcić, ona ma ograniczoną ilość obrotów.

I oczywiście odpiąć akumulator, żeby poduszka nie strzeliła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...