marcink 1973 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 witam mam pytanie ,padł mi alternator o oznaczeniu 23700AA450 ,czy jak kupię nowszy 23700AA521 z polifta będzie to pasowało ?? z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_1/engine_electronic/alternator/illustration_3/ http://opposedforces.com/parts/info/23700AA521/ Według tych stronek nie będzie pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 dzieki ,zdaje sie że jeszcze moge tego brac 23700AA540 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 cześć kupiłem drugi alternator (sprawny)podłączam a tam lipa błąd P0558 dalej w grze Pomierzyłem alter nie ładuje ,dodatkowo teraz zauważyłem że nie swieci sie kontrolka ładowania(w ogóle) ,żarówki w liczniku ok Z trzech kabelków w kostce dochodzącej do alternatora tylko niebiesko czerwony ma napięcie (tyle ile aku ) mam pytanie ,którym kabelkiem alter jest zasilany (niebieskim ??)na nim jest zero pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AC/DC Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Może komuś się przyda. Jakiś czas temu wymieniłem oryginalny 23700 AA450 90A na 23700 AA650 130A pochodził z Legacy, jest minimalnie większy ale mocowania i wtyczka taka sama LSC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulver Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Mam tak samo , ten sam blad. Wymienilem aternator z dawcy , to samo , kupilem nowy regulator napiecia przelutowalem i nic , blad wciaz ten sam - alternator circuit low. Napiecie ladowania poprawne , ponad 14 V , blad po skasowaniu i tak wskakuje . Poddalem sie ,zakleilem kontrolke tasma izolacyjna i juz mnie nie kluje w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 czesc u mnie się okazało ,że sam to popsułem (nie skojarzyłem faktów) Kilka tyg temu wymieniałem żarówki podświetlające zegary powyciągałem oprawki żarówek ,tak na oko powkładałem nowe jednak jak sie okazało w ikonke akumulatora dałem chyba jakąś zjaraną ?? Wczoraj u nas na forum znalazłem info ,ze ona wzbudza alternator Znalazłem starą (sprawną żarówkę )i czerwoną oprawke ,zamieniłem i alternator ożył a P0558 po skasowaniu nie powrócił Tak to jest jak sie amator z lewymi łapkami bierze ,wydawało by sie proste sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Wczoraj u nas na forum znalazłem info ,ze ona wzbudza alternator altek powinien się tez wzbudzać na wyższych obrotach, ale błąd i tak złapie w takiej sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się