Holmes Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Wiem, że temat brania oleju, jego wycieków i podejrzeń uszkodzenia UPG był już wałkowany setki razy ale ja raz jeszcze. 8 tyś. kilometrów temu kupiłem Outbacka 2.5. (rok produkcji 2007, jeżdżony od połowy 2008 r.), pewny przebieg, aktualnie 155 tyś. km, seriwsowany co roku w autoryzowanym seriwsie. Tuż przy filtrze oleju mam jednak jakieś zaplamienie olejem, jak na zdjęciu niżej. Jakieś propozycje diagnozy? Jest się czego bać? Bierze olej w granicach 0,2 - 0,3 na 1 tyś. km., płyn chłodniczy czysty, olej czysty, korek oleju też, nie dymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 seriwsowany co roku w autoryzowanym seriwsie. A filtr oleju zamiennik? OEM kosztuje grosze przecież.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Jak zapocenie jest na łączeniu głowicy z blokiem to może puszczać uszczelka pod głowicą.Umyj to i za jakiś czas sprawdź Edytowane 3 Listopada 2015 przez siwiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Pewnie z kanału olejowego się poci - za jakiś czas będziesz musiał zrobić UPG. To chyba uroda tych 2.5 NA... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 sprawdź czy da radę przykręcić jeszcze filtr oleju bo wygląda na to że na jego łączeniu się poci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holmes Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Holmes powiedział seriwsowany co roku w autoryzowanym seriwsie. A filtr oleju zamiennik? OEM kosztuje grosze przecież.... Zapomniałem dodać, że do momentu kiedy go kupiłem Myślisz, że róbi to jakąś róznicę, czy to Mann czy OEM? Edytowane 4 Listopada 2015 przez Holmes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Moim zdaniem poci się ewidentnie na łączeniu głowicy z blokiem. Przy filtrze jest sucho i marka filtra nie ma tu chyba żadnego znaczenia;) Trzeba to umyć i zerknąć po kilku tyś co się z tym dalej dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się