Holmes Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 Wiem, że temat brania oleju, jego wycieków i podejrzeń uszkodzenia UPG był już wałkowany setki razy ale ja raz jeszcze. 8 tyś. kilometrów temu kupiłem Outbacka 2.5. (rok produkcji 2007, jeżdżony od połowy 2008 r.), pewny przebieg, aktualnie 155 tyś. km, seriwsowany co roku w autoryzowanym seriwsie. Tuż przy filtrze oleju mam jednak jakieś zaplamienie olejem, jak na zdjęciu niżej. Jakieś propozycje diagnozy? Jest się czego bać? Bierze olej w granicach 0,2 - 0,3 na 1 tyś. km., płyn chłodniczy czysty, olej czysty, korek oleju też, nie dymi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 seriwsowany co roku w autoryzowanym seriwsie. A filtr oleju zamiennik? OEM kosztuje grosze przecież.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwiutki Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 (edited) Jak zapocenie jest na łączeniu głowicy z blokiem to może puszczać uszczelka pod głowicą.Umyj to i za jakiś czas sprawdź Edited November 3, 2015 by siwiutki Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikeZorro Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Pewnie z kanału olejowego się poci - za jakiś czas będziesz musiał zrobić UPG. To chyba uroda tych 2.5 NA... Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRAZAK Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 sprawdź czy da radę przykręcić jeszcze filtr oleju bo wygląda na to że na jego łączeniu się poci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmes Posted November 4, 2015 Author Share Posted November 4, 2015 (edited) Holmes powiedział seriwsowany co roku w autoryzowanym seriwsie. A filtr oleju zamiennik? OEM kosztuje grosze przecież.... Zapomniałem dodać, że do momentu kiedy go kupiłem Myślisz, że róbi to jakąś róznicę, czy to Mann czy OEM? Edited November 4, 2015 by Holmes Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikeZorro Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Moim zdaniem poci się ewidentnie na łączeniu głowicy z blokiem. Przy filtrze jest sucho i marka filtra nie ma tu chyba żadnego znaczenia;) Trzeba to umyć i zerknąć po kilku tyś co się z tym dalej dzieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now