Skocz do zawartości

Przeleciał mi jeleń przez dach....


Gazik

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie teren niezabudowany, pół godzinki temu, znak uwaga na nisko latające jelenie  ;) . Jest szansa zrobić naprawę na koszt Lasów Państwowych czy tylko z AC. Z tego co mi się obiło o uszy to bez znaku ostrzegawczego była by taka możliwość - czy odpuścić temat - szkoda nerwów i czasu. Może ktoś przerabiał zagadnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli robimy pierwsze SBD kabriolet  ;)

Jak wygląda naprawa dachu - tylko szpachla czy są jakieś inne możliwości - nie znam się na tym zupełnie...

 

 

Jest. Wycinasz dach wstawiasz nowy. 

 

Testował kolega w ASO Subaru jak się położył na polu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak wygląda naprawa dachu - tylko szpachla czy są jakieś inne możliwości - nie znam się na tym zupełnie...

Zależy od stopnia uszkodzenia dachu, może nie będzie konieczności:

 

 

Wycinasz dach wstawiasz nowy. 

A to najbardziej poprawna i zgodna ze sztuką forma naprawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada od znajomego policjanta - zaiwaniasz truchcikiem do znaku i stwierdzasz że jest on niewidoczny, nieczytelny, odwrócony, wywrócony,

nie ma go bo zwierzątka do lasu zawlekły.

Oczywiście po stwierdzeniu takiego faktu wzywasz Policję która spisuje protokół skrupulatnie opisując stan oznakowania drogi,

a później musisz zwrócić się do lokalnego Koła Lowieckiego - to oni opdpowiadają za zwierzątka leśne i powinni być ubezpieczeni na okoliczność bliskich

spotkań III-go stopnia z przedstawicielami takich stworów na swoim terenie.

Realnie pewnie i tak będziesz musiał zrobić naprawę z AC a potem być może dochodzić na drodze sądowej zwrotu kosztów - chyba że zrobi to ubezpieczyciel

i regresem pobierze kasę z ubezpieczenia odpowiedniego Koła Łowieckiego.

Edytowane przez MForbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach