AceofSpades Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 (edited) Jak się okazuje, wbrew obiegowej opinii, skrzynie w STI wcale takie pancerne nie są i co jakiś czas trzeba do nich jednak zaglądać W mojej skrzyni by wypadało zrobić przegląd, bo i łożyska hałasują, synchro drugiego biegu czasami słabo działa i jeszcze jest problem z czujnikiem prędkości, którego nie da się wykręcić. Pewnie do centralnego dyfra też by wypadało zajrzeć?? W związku z tym pytanie. Czy ktoś robił jakąś grubszą akcję ze skrzynią i ile go to kosztowało? Opłaca się to robić na grubo, czy lepiej kupić używaną skrzynię w dobrym stanie?? Edited October 31, 2015 by AceofSpades Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi , po rozebraniu skrzyni i weryfikacji , bedziesz miał kosztorys , i wtedy zadecydujesz , części do skrzyni 6B do najtańszych nie należą i trzeba być przygotowanym na trochę wydatków . Na pocieszenie ostatnio remontowałem skrzynie w Toyocie RAV4 2.2 D z 2009 r. Ceny części Subaru sa naprawdę tanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
AceofSpades Posted October 31, 2015 Author Share Posted October 31, 2015 Kurde. No miałem dzwonić do ciebie pytać, ale w weekend nie chciałem zawracać głowy. Możesz mi określić mniej więcej ile w mało optymistycznym wariancie kosztowałaby akcja wymiany płytek w centralnym dyfrze, synchro dwójki + jakieś najczęściej padające łożyska? Cena bez demontażu skrzyni. Czujnik obrotów to jakieś niewielkie pieniądze. Pytam, bo jak to ma kosztować nie wiadomo ile, to dla mnie wygodniej będzie kupić używkę w dobrym stanie, wsadzić i mieć auto gotowe w przeciągu jednego dnia. Robisz to co jakiś czas, więc około będziesz pewnie wiedział. Niech to będzie +/- te 20%. Mam nadzieję że rozumiesz. Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Kurde. No miałem dzwonić do ciebie pytać, ale w weekend nie chciałem zawracać głowy. Możesz mi określić mniej więcej ile w mało optymistycznym wariancie kosztowałaby akcja wymiany płytek w centralnym dyfrze, synchro dwójki + jakieś najczęściej padające łożyska? Cena bez demontażu skrzyni. Czujnik obrotów to jakieś niewielkie pieniądze. Pytam, bo jak to ma kosztować nie wiadomo ile, to dla mnie wygodniej będzie kupić używkę w dobrym stanie, wsadzić i mieć auto gotowe w przeciągu jednego dnia. Robisz to co jakiś czas, więc około będziesz pewnie wiedział. Niech to będzie +/- te 20%. Mam nadzieję że rozumiesz. Z góry dzięki. nie widząc tego , wróże z fusów kwotę ok 4k Link to comment Share on other sites More sharing options...
AceofSpades Posted October 31, 2015 Author Share Posted October 31, 2015 Przy takiej kwocie kupowanie używki chyba mija się z celem. I rozumiem, że mogę ci wysłać skrzynie na palecie i mi to ogarniesz w wolnej chwili? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 ogarniesz w wolnej chwili? tak , ale dopiero w grudniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmut Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 Zdecydowanie polecam remont Twojej skrzyni. Przynajmniej będziesz wiedział co masz i co zrobiłeś. Zakup drugiej za np. 8 k PLN może niewiele poprawić stan twojego auta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now