Bo_Lo Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Od momentu zakupu zausazylem ze na postoju,jak energicznie dodam gazu (na pb i na lpg) to zanim wejdzie na obroty z biegu jalowego to przez chwile nic się nie dzieje tylko słychać cykanie.Objaw czasem jest,czasem znika całkiem a czasem prawie tego nie ma.Muslamem ze to zaplon ale mam wszystko nowe (cewka,przewody WN i swiece) Zreszta na poprzednich przewodach i swiecach bylo tak samo.Poza tym czasem jak jadę po emerycku np 60/h na 4 biegu i dodam gazu to jest takie pojedyncze lekkie szarpnięcie i dalej juz jedzie ,po czym przy ok 4.5k rpm znów lekkie szarpnięcie i dostaje kopa jakby byl Vtec W jakimś innym temacie ktos pisal ze 125hp N/A tak ma (z tym kopem pow 4,5 krpm) .Porownywalem z wersja 115hp i tam silnik reaguje na dodanie gazu natychmiast. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) TPS akurat można sprawdzić. Na TPS, masz 3 przewody plus, minus i sygnałowy. Podłacz woltomierz między sygałowym a masą i zobaczysz odczyty na mierniku. Możesz wpiąć się w przewód przy TPS z miernikiek lub wziąć sygnał z ECU. Woltomierz będzie wskazywał proporcjonalnie do pedału gazu od 0,4 do 4,5 V - mniej więcej. Można te dane jeszcze zczytać FreeSSM jak nie chcesz się grzebać przy kablach. Zapomniałem dodać że nie musisz odpalać auto. TPS działa niezależnie czy silnik pracuje czy nie, aby był przekręcony kluczyk . Edytowane 31 Października 2015 przez 4mamut 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Ok dzięki:) Zmierzone. Po podpieciu miernik pokazał 0.50.Następnie przy "dodawaniu gazu" warpsc zmieniala sie caly czas dość szybko,a na końcu bylo 4.47 +- Po wróceniu do pozycji zamkniętej pokazał 0.48 Miernik tani szmelc Czy to wartości prawidłowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Tak generalnie od 0,5 do 4.5 po roku 99. W starszych modelach odwrotnie od 4.5 do 0.5. Jak masz opis wtyczek ecu jest tam tez tabelka i te wartości są podane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Czyli TPs dobry i to fałszywy trop? Generalnie tak to wygląda: https://youtu.be/HF2IioDKoTs W innej imprezie tylko że wersji 115hp z przepływomierzem tak nie ma-reakcja jest natychmiastowa.Może wersja z Map sensorem jak u mnie tak ma? a moze coś z map sensorem właśnie? Ogólnie to problem jest jak silnik spadnie na te swoje wolne obroty ok 650rpm i wtedy a ta opóżniona reakcję ,jak widać na filniku przy dodawaniu gazu na większych obrotach nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Na moje skromne oko/ucho nie ma tragedii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Na moje też,ale lubie mieć wszystko TIP TOP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Cykanie na lpg i chwilowy brak reakcji na wciśnięcie pedału gazu moze być objawem padającego/zawieszającego się wtryskiwacza gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Na PB jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) Bylo juz kilka tematow o tym ale nie znalazlem jakie wartosci powinny byc prawidlowe dla danego modelu. Mam sti 99 jdm czyli ej207 pashe II, ze zmian ktore moga miec wplyw to- kolektor wydechowy custom i wydech przelot fujisubo 3" oraz turbo vf 22, pomierzylem te napiecia to na zamknietej mam 0.47v a na full otwartej 4.22v napiecie wraz z otwieraniem przepustnicy zmienia sie bardzo plynnie ,takze tu jest ok, tylko czy te wartosci nie odbiegaja za bardzo od normy? co ciekawe wziolem sobie mase z np. kolektora dolotowego to mialem o 0.03v wyzsze wartosci niz na masie z pinu TPS. czyzby to byl caly problem zasniedziale styki masy na ecu? Pytam bo mam podobne objawy czyli przy stalej predkosci jazdy noga sztywno na pedale gazu a autu jakby na chwile brakowalo paliwa czy powietrza ale wystarczy lekko musnac gaz i przyspiesza normalnie. Przy okazji zapytam ile powinno ladowac turbo na 4 biegu i piatym. Do 6500obr/min laduje 1.1 bar po odlaczeniu klemy czyli resecie ecu, bo przed ladowal mi nawet tylko 1.0 bar, ale wlasnie w pamieci zapisaly sie bledy 24 -krokowy i 31- tps, dlatego zaczalem resetowac ecu i testowac. Dziwne bo po zakupie auta jak wracalem przez 330km do domu wydawalo mi sie ze wszystko jest ok a turbo ciagnelo do konca i ladowalo nawet 1.2 bar. Moze to wina paliwa bo wlasciciel lal tylko VP racing 100oct. a ja 98 na orlenie plus 2oct dodatek millersa. Edytowane 26 Marca 2017 przez Glivek zamienilem polaryzacje :> przy mierzeniu na pinach tps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Co do masy powiem tyle. Ze czujniki mają osobna masę na pinie przy ecu.Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się