tedimy99 Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 (edited) Witajcie ! Jak w temacie przełamała się złączka na wężyku od sterowania turbiną, taka plastikowa łącząca dwa wężyki te ze zdjęcia . Mogę to dorobić na ten czas zanim kupię oryginał. Czy średnica wewnątrz tego łącznika ma duże znaczenie dla pracy turbiny ( przeładowanie lub słabe doładowanie)? Gdyby ktoś miał na zbyciu ten łącznik to chętnie odkupię. Edited October 30, 2015 by tedimy99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Idź do sklepu zoologicznego , mają złączek , trójników na pęczki . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted October 30, 2015 Author Share Posted October 30, 2015 Czyli można to na chwilę "zdrutować" bez uszczerbku na zdrowiu . Carfitku piszesz na serio, czy jaja sobie robisz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Carfitku piszesz na serio, czy jaja sobie robisz ? pisze całkiem serio , to przecież kawałek plastiku i ma tylko określone zadanie . Kupisz to napewno i o tej samej średnicy , w INTER CARS czy jakimś 1001 drobiazgów tez to będzie . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Szkoda, że w zoologicznym nie można kupić short- bloku do gówna zwanego SBD. Nie mam pretensji absolutnie do Pana, Panie Edwinie. Pan naprawia i reanimuje. To Pana praca, a to moja dygresja do kupna, i niestety naprawy tego badziewia. Pan przynajmniej gra w otwarte karty, nie to co pewien Pan z ASO... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 To Pana praca Bardziej pasja , albo jedno i drugie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Tylko pogratulować. Pozdrawiam To Pana praca Bardziej pasja , albo jedno i drugie Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted October 30, 2015 Author Share Posted October 30, 2015 Carfitku piszesz na serio, czy jaja sobie robisz ? pisze całkiem serio , to przecież kawałek plastiku i ma tylko określone zadanie . Kupisz to napewno i o tej samej średnicy , w INTER CARS czy jakimś 1001 drobiazgów tez to będzie . Właśnie wróciłem z garażu i już ogarnięty temat ,dzięki Carfit , a przy okazji znalazłem nie założony wąż , ten który wskazuję na fotce, i przy okazji zapytam ,czy mogło to mieć związek z błędem w ECU P0171 i szarpaniem podczas przyspieszania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Kazdy przewód , związany z podciśnieniami i nieszczelnościa jest głownym powodem błędu P0171 , czy ma to wpływ na szarpanie przy przyspieszaniu i tak i nie . Jeśli po podłączeniu wszystkiego dalej szarpie , trzeba szukac dalej przyczyny . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted October 31, 2015 Author Share Posted October 31, 2015 Dziękuję Carfit. Jak nie ogarnę sam to na szczęście do Ciebie mam blisko. Pozdrawiam. I wszystko chodzi teraz jak trzeba .W końcu przestał szarpać podczas przyspieszania z niskich obrotów na LPG . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now