mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Właśnie wróciłem nowym samochodem, jestem zadowolony, jest trochę rzeczy do zrobienia, ale wszystko do ogarnięcia. Licznik przekłamuje mi o 10km/h. Pokazuje mi 70, gdy tak naprawdę jadę 60. Impreza ma założone opony ze zbyt wysokim profilem, powinno być 205/50/16, a jest 205/55/16, ale domyślam się, że to nie to jest przyczyną zawyżania. Miał ktoś taki problem kiedyś? Druga sprawa to wspomaganie. Nie wiem czy pompa nie daje rady czy coś, ale dość ciężko chodzi kierownica, w porównaniu do mojej poprzedniej Imprezy GD NA to tak jakby tego wspomagania nie było No i tak przy okazji, jakie sprzęgło polecacie, gt ma służyć jako codzienny dupowóz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Przeklamuje ze wzgledu na zly rozmiar opon. Co do wspomagania to zacznij od wymiany plynu i zobacz czy cos sie zmieni. Sprzeglo oczywiscie najlepiej OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 w poprzednim zamiast 60 miałem 55 profil i przy 100km/h tak naprawdę było 97, więc teraz logicznie by było gdyby pokazywał więcej niż naprawdę jadę. Jest możliwość, że zmiana licznika coś zmieni? Z tego co wiem to licznik EU ma prędkościomierz po lewej, a u mnie jest po prawej, mam wyskalowany w km/h. Co do wspomagania - jaki to ma być płyn i czy samemu dam radę wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Jest możliwość, że zmiana licznika coś zmieni? Załóż opony o właściwym rozmiarze. Weź pod uwagę, że wskazania licznika nie pochodzą z GPS i są obarczone błędem. Z tego co wiem to licznik EU ma prędkościomierz po lewej, a u mnie jest po prawej Pomyliło Ci się z kierownicami.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) U mnie, wprawdzie nie w gt, ale przy prawidlowym rozmiarze opon tez przeklamuje o ok. 10%. A jezeli przeklamanie wynosi te 10% to o tyle tez trzeba by zmienic obwod / srednice opony. przy zmianie profilu z 55 na 50, obwod / srednica zmieni sie jedynie o 3,24%, co przelozy sie na zmniejszenie przeklamania do 7 km/h, wiec jak masz dobre opony i jedyny powod zmiany to chec zmniejszenia przeklamania, to nie tedy droga. A co do umiejscowienia obrotomierza, to chyba zalezy od rocznika. Wydaje mi sie, ze przed liftem obrotomierz byl np. po lewej, a po lifcie po prawej, lub odwrotnie. Edytowane 30 Października 2015 przez pajac_am Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Jest możliwość, że zmiana licznika coś zmieni? Załóż opony o właściwym rozmiarze. Weź pod uwagę, że wskazania licznika nie pochodzą z GPS i są obarczone błędem. Z tego co wiem to licznik EU ma prędkościomierz po lewej, a u mnie jest po prawej Pomyliło Ci się z kierownicami.... nie mi się nie pomyliło http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59580-zle-odczyty-predkosci-na-liczniku/ i myślisz, że przez taką małą różnicę przekłamuje o 10km/h? No nie wiem, jeździłem już na oponach o profilu o 5 mniejszym i przekłamania były na poziomie 3km/h... U mnie, wprawdzie nie w gt, ale przy prawidlowym rozmiarze opon tez przeklamuje o ok. 10%. A jezeli przeklamanie wynosi te 10% to o tyle tez trzeba by zmienic obwod / srednice opony. przy zmianie profilu z 55 na 50, obwod / srednica zmieni sie jedynie o 3,24%, co przelozy sie na zmniejszenie przeklamania do 7 km/h, wiec jak masz dobre opony i jedyny powod zmiany to chec zmniejszenia przeklamania, to nie tedy droga. problem w tym, że czy jadę 50 czy 150 to przekłamuje o 10km/h. Edytowane 30 Października 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Tak...umiejscowienie predkościomierza w przedliftach fajtycznie było rożne...nie pomyliło Ci się ;-) W jdm'ach było po lewej...w europejczykach po prawej :-D Co do przekłamywania licznika to nie pomogę...aż tak to sie nie znam :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 To moze wystarczy podkrzywic wskazowke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 205/55/16 w GT powoduje, że licznik pokazuje prawie prawdę, wiec nie słuchaj rad, żeby zmienić opony. To moim zdaniem idealny rozmiar zimówki do tego auta. Prawie wszystkie GT na 17 calach jeżdżą na 215/45/17 a to też za wysoka opona. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 205/55/16 w GT powoduje, że licznik pokazuje prawie prawdę, wiec nie słuchaj rad, żeby zmienić opony. To moim zdaniem idealny rozmiar zimówki do tego auta. Prawie wszystkie GT na 17 calach jeżdżą na 215/45/17 a to też za wysoka opona. wiem właśnie, dlatego chciałbym poznać bardziej prawdopodobną przyczynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Mi w GT na oponach 205/55/16 zawsze zawyża o 10km/h nie ważne czy 90 czy 210 ... według GPS -10km/h i trzeba się przyzwyczaić a nie generować zbędne problemy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Mi w GT na oponach 205/55/16 zawsze zawyża o 10km/h nie ważne czy 90 czy 210 ... według GPS -10km/h i trzeba się przyzwyczaić a nie generować zbędne problemy cholera... da się podmienić tarczę? Wyskalowałbym sobie odpowiednio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Ale w czym masz problem ... odejmij se 10 w pamięci i lataj Spodziewaj się "ciekawszych" problemów i na nie siły zostaw 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 No i tak przy okazji, jakie sprzęgło polecacie, gt ma służyć jako codzienny dupowóz OEM 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Ale w czym masz problem ... odejmij se 10 w pamięci i lataj Spodziewaj się "ciekawszych" problemów i na nie siły zostaw już są ciekawsze problemy, w sumie o nich zostałem poinformowany przy kupnie - samochód jak jest zimny to długo kręci, odpala i świeci się CE, kod 22, czyli spalanie stukowe, po przejechaniu 10-15km znika. Samochodem musiałem dzisiaj przejechać 500km i dał radę, bez zająknięcia, trochę dziwi mnie ten CE. Sprzedający coś mi mówił, że się zapala, ale po chwili znika i że zbiornik paliwa jest zapowietrzony czy coś takiego, ogólnie to nie wiem co teraz robić, z tego co wiem to on dość długo tak jeździł. Normalnie nic tylko robić zakłady kiedy panewka się odezwie Edytowane 30 Października 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Moje GT odpala też długo ale kij wie o co kaman ... jeżdżę tak z rok i śmiga i zawsze odpala Chyba 20 letnie auta tak już mają 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Ale to jest naprawdę długo, jak tego słucham to się boję, że już nie odpali, a tu nagle o dziwo łapie Tylko co z tym CE... I jaki związek może to mieć z zapowietrzonym zbiornikiem paliwa? Pierwszy raz takie rzeczy słyszę w ogóle... Chyba trzeba będzie znaleźć ogarniętego mechanika z okolicy i szykować kasiorę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Moje też bardzo długo odpala ale zawsze odpala Pompki paliwa zmienione i ciągle to samo ale nigdy się nie zdarzyło żeby nie odpalił...ma ciepłym silniku szybko odpala i LPG na to nie ma wpływu... Mając 20 letnie Subaru (podaj rok Twojego) to takie problemy to nie problemy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Wymień czujnik stuku. Powinno odpalać normalnie po 1/4 sekundy tak samo jak na ciepło. Jedno z drugim raczej nie ma związku 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Moje też bardzo długo odpala ale zawsze odpala Pompki paliwa zmienione i ciągle to samo ale nigdy się nie zdarzyło żeby nie odpalił...ma ciepłym silniku szybko odpala i LPG na to nie ma wpływu... Mając 20 letnie Subaru (podaj rok Twojego) to takie problemy to nie problemy w moim też pompa była wymieniana, dostałem starą. Mój jest z 97, także już pełnoletnie Też ma lpg, no i dość fajnie na nim jeździ, ale za to późno się włącza, mniej więcej w podobnym czasie jak gaśnie CE Wymień czujnik stuku. Powinno odpalać normalnie po 1/4 sekundy tak samo jak na ciepło. Jedno z drugim raczej nie ma związku Wymienię. Warto bawić się w używki? Jeśli nie to jaki jest koszt oryginału i za ile można go dostać? Spróbuję jeszcze wyjeździć to co jest w baku i zalać PB98 bo może akurat poprzedni właściciel się zapomniał Edytowane 30 Października 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Behehe kupilismy GTki w tym samym dniu:D U mnie też jakoś cięzko chodzi kiera ale moze dlatego ze to naba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Pochwal się co dorwałeś też mam nabę, ale wydaje mi się że to nie ma nic do wspomagania, z nią czy ze zwykła kierą powinno chodzić w miarę lekko. Ktoś wie jakim płynem to ma być zalane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) ja mam MY99 Sedana w niebieskim kolorze, ale z fabryki to została tylko buda i tapicerka;D 308km 388nm, zakuty, wzmocniona skrzynia od hawka, cala nowa zawiecha, hamulce, turbo i ic od sti, bov greddy i wysoki parapet a ty? Edytowane 30 Października 2015 przez Mateusz Piotrowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) to u mnie bida można powiedzieć, ale to w sumie tak jak chciałem niebieski kombiak 97r Zawiecha z regulacją twardości, a tak to seria, no poza bov-em, którego chyba zastąpi ori DV. Jeśli będzie się dobrze sprawował to wpadnie parę modów podnoszących moc, ale póki co wolę się wstrzymać w razie jakby panewki nie wytrzymały btw przypomniało mi się jeszcze jedno, kierownica podczas jazdy prosto jest lekko przekręcona w lewo, samochód jedzie prosto po puszczeniu kiery, zbieżność podobno miał robioną, ale jak widać o tym żeby kierownica była prosto zapomnieli.. Da się to jakoś samemu poprawić czy trzeba jechać ustawić zbieżność od nowa? Edytowane 30 Października 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Na oko to można zdjąć kiere i założyć jak najbardziej prosto 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się